Χ:Άστο παιδί μου τώρα αυτό το ανοίγεις μετά! Μου λέει ο πατέρας μου βιαστικά!
Μ:Κάτσε ρε πατέρα μπορεί να ειναι κάποιο σημαντικό έγγραφο του απαντώ καθώς ανοίγω τον φάκελο και τον βλέπω να πίνει το ουίσκι του μονοκοπανιάς!
Κάτι έχει σήμερα αυτός, δεν με ξεγελά!αλλά θα ασχοληθώ αργότερα με αυτό το θέμα, σκέφτομαι καθώς βγάζω το περιεχόμενο του φακέλου....Δεν μπορεί... δεν μπορεί.... σκέφτομαι καθώς κοιτάζω μια μια τις γαμημένες φωτογραφίες νιώθοντας μέσα μου τα πάντα να διαλύονται..
Η joe, το κοριτσάκι μου, αυτή που μου έλεγε πως με αγάπαει να φιλιέται με τον μαλάκα τον Κωσμά! Αυτή που έβαζε κανόνες για τα ναρκωτικά να του δίνει σακουλάκια με κόκες...
Πως στο διάολο με ξεγέλασε τόσο πολύ; αναρωτιέμαι καθώς σηκώνω το βλέμα μου και τη κοιτάζω.
J:Τι συμβαίνει μωρό μου; εσύ άσπρισες.
Μ:Εσύ να μου πείς τι συμβαίνει μωρό μου...Της απαντώ ειρωνικά πετόντας της γαμημένες φωτογραφίες πάνω στο τραπέζι...
Βλέπω τα μάτια όλων να πέφτουν στο τραπέζι και ένας ένας να κοιτάνε αυτές τις γαμημένες φωτογραφίες, το ίδιο έκανε και εκείνη! Μα πριν προλάβει να πει κανείς κατι σηκώνομαι και τρέχω προς το γραφείο μου! Έπρεπε να δω τα dvd.
Μπαίνω μέσα και χτυπάω τη πόρτα ανοίγω το συρτάρι και βγάζω τα dvd!
Ήξερα ακριβώς ποια μέρα να ψάξω, τα ρούχα της joe στις φωτογραφίες με έκαναν να καταλάβω αμέσως ποια μέρα είναι!
Βάζω το cd και τρέχω στο γρήγορο τις εικόνες.Την ίδια στιγμή που όλοι μπαίνουν στο γραφείο μου βλέπω την εικόνα που φοβόμουν.
J: Mike, την ακούω να λέει φοβισμένη!
Μ:βούλωστο! Της απαντάω καθώς τη βλέπω στο βίντεο να κρατά το σακουλάκι και να το δίνει στο Κωσμά, εκείνος κάνει χρήση και αυτή να τον κοιτά επειτα την αγκαλιάζει..
Θα τον γαμήσω τον πούστη! Σκέφτομαι όμως δεν είναι αυτός που φταίει πιο πολύ, αλλά εκείνη!
Κλείνω τα μάτια και πιάνω το κεφάλι μου απελπισμένος!
Μ:Εδώ δείτε! Φωνάζω σε όλους γυρνόντας πίσω το βίντεο!
Εδώ δείτε την ηθική joe! Λέω γελόντας υστέρικα!
Κανείς δεν μιλάει, όλοι κοιτάνε το βίντεο σοκαρισμένοι. Η μαμά της joe κλαίει, ο πατέρας της και ο Γιώργος δείχνουν εξοργισμένοι αλλά εκείνη τίποτα. Κανένα συναίσθημα δεν διακρίνεται στο προσωπό της. Μαρμαρωμένη κοιτάζει το βίντεο και έπειτα όλους τους άλλους έναν έναν.
Την σιωπή του δωματίου σπάει η φωνή της Χριστίνας!
Χ:Αυτό είναι ψέμα! Την ακούω να φωνάζει με σιγουριά και νιώθω να βγαίνω εκτός εαυτού!
Κανείς δεν μιλάει, κανείς άλλος ως που ακούω τη φωνή της!
J:Υπάρχει κάποιος άλλος που να πιστεύει πως αυτό είναι ψέμα;
Ρωτάει με σταθερή φωνή αλλά κανείς δεν απαντά!
Μαμά; τη ρωτάει, αλλά εκείνη δεν απαντά. Μπαμπά; συνεχίζει και ακούω έναν λιγμό στη φωνή της.
Τόσο ψεύτικη μωρό μου; αναρωτιέμαι πριν ακούσω το όνομα μου.
J:Mike? Μου απευθύνεται σαν να με εκληπαρεί για κάτι.
Μ:Με δουλεύεις;;; πες μου. Της φωνάζω υστερικά. Με δουλεύεις;; θες να πιστέψω τι joe;
Υπάρχουν τόσες φωτογραφίες και αυτό το γαμημένο βίντεο που τα λέει όλα και θές να πιστέψω τις ψευτίες σου; της φωνάζω και βλέπω τα δάκρυα να τρέχουν σαν ποτάμια απο τα μάτια της.
Εκτός απο την ηλίθια Χριστίνα δεν νομίζω να υπάρχει κανείς άλλος που να σε πιστεύει της φωνάζω μα σοκάρομαι όταν η φωνή της γιαγιάς μου με διακόπτει.
Μ:Την πιστεύω εγώ! Λέει δυνατά και όλοι την κοιτάμε σοκαρισμένοι!Όλοι εκτός απο τη joe.
Η κουβέντα της γιαγιάς μου ήταν αρκετή να βγώ πλέον εκτός εαυτου!
Μ:Εσύ γιαγιά μην μιλήσεις καθόλου της φωνάζω καθώς ανοίγω το χρηματοκιβώτιο!
Βγάζω απο μέσα αμέτρητες δεσμίδες λεφτά και της πετάω στο γραφείο!
Μ:Αυτά είναι τα λεφτά που έδωσες για το judah και αν είναι παραπάνω κράτησε τα για το κόπο που έκανες.
Ήσουν καταπληκτική ηθοποιός, ακόμη και στο κρεβάτι άξιζες όσκαρ της λέω με όλη την αηδία να βγαίνει απο τα χείλη μου.Όταν τελείωσα τη φράση μου περιμένα να με χαστουκίσει ή έστω να με βρίσει, όμως και πάλι με ξάφνιασε.
J:Δεν ζήτησες καν εξηγήσεις! Λέει σιγανά με τρόπο τέτοιο που ήταν σαν να πονάει ολόκληρη!
Κανείς σας δεν ζήτησε! Φωνάζει τώρα πιο δυνατά!
Όταν αυτό αποδειχθεί ένα τεράστιο ψέμα, μην ζητήσετε συγγνώμη!
Όσο για τα λεφτά κράτησε τα! Εγώ μπορώ να τα καταφέρω και χωρίς ένα ευρώ! Ο πατέρας σου πάλι θα πάθει αμόκ αν χάσει και άλλα χρήματα απο μια προικοθύρα σαν εμένα!
Ρίχνει το δηλητηριό της χωρίς νόημα ενάντια στο μπαμπά μου.
Μ:Τον πατέρα μου μην τον πιάνεις στο στόμα σου της φωνάζω, και τη βλέπω να γελά ειρωνικά κοιτόντας τον!
Όμως εκείνος δεν αντιδρά, σαν να μην τον πρόσβαλαν καν αυτά που είπε...
Δεν δίνω σημασία θέλω απλά να εξαφανιστεί απο μπροστά μου!
Μ:Φύγε και μην ξαναπατήσεις το πόδι σου εδω!
J:Αυτό έχω σκοπό να κάνω μου απαντά καθώς μου γυρίζει τη πλάτη και φεύγει γκρεμίζοντας μέσα μου οτι είχε μείνει απο εκείνη!
Μ:Και εσείς μαζί! Τι περιμένετε φωνάζω στη γιαγιά και τη Χριστίνα! Δεν θα πάτε να μαζί με την αγία joe?
Τους φωνάζω και απογοητευμένος της βλέπω και τις δύο να ακολουθούν.Κλείνω τη πόρτα πίσω μου! Διαλημένη όσο ποτέ σκέφτομαι όσα πράγματα έχασα σε μια μόνο βραδιά.Οτι είχα στη ζωή μου το άφησα πίσω σε εκείνο το γραφείο!Η οικογενειά μου, ο Mike, το judah, όλες μου η οικονομίες και όλοι μου οι κόποι όλα αυτά τα χρόνια χάθηκαν απο τη ζωή μου μέσα σε μια στιγμή!
Προχωράω στον άδειο διάδρομο προσπαθόντας να μαζέψω τα κομμάτια μου όταν δυο φωνές με κάνουν να σταματήσω!
Μ-Χ: περίμενε! Ακούω τις μόνες γυναίνες που με στήριξαν να με φωνάζουν, και μια ελπίδα χαράς ξαναγεννιέται μέσα μου!
Γυρνάω να της κοιτάξω και οι δυο μαζί με αγκαλιάζουν τρυφερά κανοντάς με να ξεσπάσω επιτέλους σε ανεξέλκτους λιγμούς!
Μ:Ο γιος μου το έκανε; είναι το πρώτο πράγμα που με ρωτά η κ. Μαρία κάνοντας τη Χριστίνα να σοκαριστεί!
J:Κ. Μαρία μην πείτε τίποτα στο Mike.
M:Θα το πω joe. Πρέπει να ξέρει!
J:Κ. Μαρία ο Mike με έχασε, όταν με καταδίκασε χωρίς να με ακούσει! Με το να πείτε την αλήθεια το μόνο που θα κάνετε είναι να χάσει και το πατέρα του.
Μ: Μα φταίει!
J:Δεν θα το αντέξει ο Mike! Απλά μην πείτε τίποτα σας ξορκίζω της φωνάζω κρατόντας την απο τους ώμους!
Ούτε εσύ Χριστίνα! Της λέω αυστηρά και της βλέπω με δυσκολία να συμφωνούν.
J: Χριστίνα γύρνα πίσω! Δεν θέλω να χάσεις το Γιώργο εξαιτίας μου! Γύρνα πίσω μείνε πλάι του και μην πείτε τίποτα ποτέ, όσο και αν με αδικήσουν.
Χ:εσύ τι θα κάνεις;
J:Θα ξεκινήσω απο το μηδέν!
Της απαντώ και τη βλέπω να προβληματίζεται!
Πηγαίντε πίσω! Θα μιλήσουμε ξανά όταν θα είμαι ετοιμη! Τους λέω πριν τους γυρίσω τη πλάτη!
Α! Χριστίνα φρόντισε να βρείς άλλη δουλειά!
Χ:Γιατί;
J:Γιατί το judah θα το γκρεμίσω όπως ακριβώς το έχτισα της λέω πριν βγώ απο το διάδρομο!
Και θα το έκανα! Για δυο λόγους.
Για να αποδείξω στο πατέρα του πως δεν χρειαζόμουν ούτε ένα απο τα γαμημένα ευρω του για να φτάσω τη κορυφή και για να κάνω το Mike να πονέσει όσο εγώ τη στιγμή που με έδιωξε...
YOU ARE READING
Love Is War
RomanceΟ κανόνας λέει πως τα ετερόνυμα έλκονται και τα ομώνυμα αποθούνται.Κάθε κανόνας όμως έχει και την εξαιρεσή του. Τι θα συμβεί όταν η ζωή φέρει κοντά δύο ανθρώπους που μοιάζουν σχεδόν σε όλα; Η κοινές τους συνήθειες θα τους ενώσουν ή μήπως το γεγονός...