15 μέρες είχαν περάσει και ο Mike δεν είχε καμία επικοινωνία μαζί μου, ούτε βέβαια και με κανέναν άλλον...
15 γαμημένες μέρες και δεν πήρε ένα τηλέφωνο, να μάθει για το judah, για τη μαμά του... ή για μένα...που κάθε μέρα μακριά του κατέρρεα όλο και πιο πολύ και πλέον δεν αντιδρούσε μόνο το μυαλό και καρδιά μου στην απουσία του αλλά και το ίδιο μου το σώμα...έξαντληση! Αυτό ένιωθα!
Κάθε μέρα δυσκολευόμουν και πιο πολύ να σηκωθώ απο το κρεβάτι ενώ οι πονοκέφαλοι και η αίσθηση ενός κόμπου στο στομάχι που δεν αφήνει τίποτα να κατεβει κάτω με έκαναν ακόμη χειρότερα..
Έτσι ακριβώς ένιωθα και σήμερα!
Όταν όμως άκουσα το κουδούνι να χτυπά έτρεξα σαν τρελή να ανοίξω τη πόρτα με την ελπίδα πως ο Mike βρισκόταν πίσω της!
Αντί γι αυτόν όμως στη πόρτα με περίμενε η Χριστίνα.Χ:Τα χάλια σου έχεις!είναι το μόνο πράγμα που μου λέει πριν με προσπεράσει για να μπεί στο σαλόνι!
Και το μόνο πράγμα που άκουσα πριν νιώσω το φώς να χάνεται απο μπροστά μου..και μετά κενό!Χ:Γιώργο έλα γρήγορα η joe λυποθύμησε ακούω τη Χριστίνα να φωνάζει αλλά μου είναι αδύνατο να ανοίξω τα μάτια μου...
Λίγη ώρα μετά νιώθω το σώμα μου να σηκώνεται και κάποιον να με μεταφέρει αγκαλιά.
Ανοίγω τα μάτια μου και βλέπω τον αδερφό μου, ενώ κάπου μέσα στο χώρο ακούω και τη φωνή της μητέρας μου..
Γ:πως είσαι αγάπη μου;
Με ρωτά αφου πλέον οι αισθήσεις μου έχουν επανέλθει πλήρως.
J:Καλα είμαι του απαντώ αδύναμα.
Γ:Μας ανησύχησες joe..
J:ποιός μιλάει μέσα;τον ρωτάω αφου ακούω δίαφορες φωνές απο το σαλόνι.
Γ:οι γονείς μας, και οι γονείς του Mike,μου λέει και νιώθω να χάνω ένα χτύπο στο άκουσμα του ονοματός του.
J:Δεν έπρεπε να τους ξεσηκώσετε όλους, μια απλή λιποθυμία ήταν..
Γ:Αυτό θα το πεί ο γιατρός..
Μου λέει και λίγο μετα ο κ. Σπύρος, ο οικογενειακός μας γιατρός μπαίνει στο δωμάτιο...Σ:Η αλήθεια είναι πως δεν είμαι ο κατάλληλος γιατρός για τη περίπτωση αυτή...
Ακούω τον γιατρό να λέει τόσο σε μένα όσο και σε όλους τους υπόλοιπους που γέμισαν το δωματιό μου μετα την τυπική εξέταση, και νιώθω ένα κόμπο να ανεβαίνει απο το στομάχι στο στήθος μου..
Σ:Αλλά απο τις γενικές μου γνώσεις αυτό που μπορώ να καταλάβω είναι πως το κορίτσι μας απο εδώ σας ετοιμάζει διάδοχο....
Συγχαρητήρια κορίτσι μου!Όμως το καλύτερο που έχεις να κάνεις είναι να επισκεφτείς σήμερα κιόλας έναν γυναικολόγο, για να επιβεβαιώσει τη διάγνωση, που μεταξύ μας τώρα τη θεωρώ βέβαιη!
Τον ακούω να λέει και όλους τους υπόλοιπους να φωνάζουν εξτασιασμένοι ακαταλαβίστικες προτάσεις..
Ήμουν έγκυος, και ο Mike δεν ήταν εδώ....
Ξαφνικά ένιωθα να πνίγομαι...
J:βγείτε όλοι έξω τώρα!Λέω σταθερά και οτι φωνή ακουγόταν σώπασε...
Α:joe κορίτσι μου, ο Mike θα γυρίσει..
Μου λέει η μαμά μου κάνοντας τη κατάσταση χειρότερη!
J:ΈΞΩ! Φωνάζω για δεύτερη φορά!
Και όταν πια μένω μόνη μου ξεσπάω σε λυγμούς!
YOU ARE READING
Love Is War
RomanceΟ κανόνας λέει πως τα ετερόνυμα έλκονται και τα ομώνυμα αποθούνται.Κάθε κανόνας όμως έχει και την εξαιρεσή του. Τι θα συμβεί όταν η ζωή φέρει κοντά δύο ανθρώπους που μοιάζουν σχεδόν σε όλα; Η κοινές τους συνήθειες θα τους ενώσουν ή μήπως το γεγονός...