Δυο εβδομάδες τώρα δουλεύουμε όλοι σε ασταμάτητο ρυθμο ώστε να ετοιμάσουμε το χώρο οσο το δυνατόν πιο γρήγορα.
Ο κάθε ένας απο εμάς ήταν υπεύθυνος για κάτι.Άλλοι έβαφαν άλλοι επιδιόρθωναν άλλοι ασχολούνταν με το φωτισμό και τον ήχο! Κάποιοι που είχαν καλές διασυνδέσεις σε ότι αφορά τη γραφειοκρατία και τη χαρτούρα ανέλαβαν να φτιάξουν όλα τα έγγραφα που απαιτούσε το ξεκίνημα μια νέας επιχείρησης και παράλληλα να σπρώξουν τη κατάσταση ώστε να παρουμε την έγκριση για την άδεια όσο το δυνατόν πιο γρήγορα.
Η κούραση ήταν για όλους τεράστια όμως όσο περνούσαν οι μέρες βλέπαμε το κατεστραμένο κτήριο που είχαμε τη πρώτη μέρα να μεταμορφώνεται σε έργο τέχνης και αυτό μας έκανε να θέλουμε να συνεχίσουμε!!
Στο διάστημα αυτό μάθαινα συνεχώς νέα για το judah και συνεπώς και για τον Mike.
Στις πρώτες εμφανίσεις αυτής της Melani το μαγαζί ήταν ασφυκτικά γεμάτο κάνοντας όλους ακόμη και μένα να πιστέψουμε πως η αντικαταστάτρια μου είχε βρεθεί.
Αυτή ήταν μια στιγμή που λύγισα, χωρίς να σκεφτώ τίποτα πήρα τη μηχανή και οδήγησα ως το σπίτι του.Χτύπησα τη πόρτα με μανία και τον είδα να μου ανοίγει φορόντας μόνο το εσωρουχό του ενώ λίγο μετά πίσω του εμφανίστηκε και αυτή με ένα μικροσκοπικο καθημερινό φορεμάτακι.
Η εικόνα με θόλωσε, με έκανε σχεδόν να τρελαθώ.
J:Με αυτή με αντικατέστησες στο μαγαζί;του φωνάζω μα εκείνος δεν απαντά παρα μόνο με κοιτά σοκαρισμένος.
J: Με αυτή με αντικατέστησες και στη ζωή σου; τον ρωτάω ξανά και νιώθω τα μάτια μου να θολώνουν απο τα δάκρυα που απειλούσαν να βγούν.
Μ:Μην είσαι χαζή joe, η Melani δεν μπορεί να είναι η αντικαταστατριά σου, μου λέει και δεν καταλαβαίνα που ήθελε ναα καταλήξει, πολύ απλά γιατί είναι πολύ καλύτερη σου σε όλα, μου λέει τελικά με ύφος.Αυτή ήταν η τελευταία μέρα που έκλαψα για εκείνον.
Την επόμενη εβδομάδα έμαθα πως το judah έπαιρνε τη κατηφόρα,οι κρατήσεις ακυρωνόταν και το κοινό με αναζητούσε.Ακόμη και στο instagram είχαν φτιάξει hashtag bring_joe_back.Η περήφημη Melani δεν είχε τελικά καταφέρει να με κερδίσει και είμαι σίγουρη πως ο Mike θα είχε αρχίσει ήδη να αγχώνεται...
YOU ARE READING
Love Is War
RomanceΟ κανόνας λέει πως τα ετερόνυμα έλκονται και τα ομώνυμα αποθούνται.Κάθε κανόνας όμως έχει και την εξαιρεσή του. Τι θα συμβεί όταν η ζωή φέρει κοντά δύο ανθρώπους που μοιάζουν σχεδόν σε όλα; Η κοινές τους συνήθειες θα τους ενώσουν ή μήπως το γεγονός...