Δυο εβδομάδες τώρα τρέχουμε όλοι σαν παλαβοί για να προλάβουμε να είμαστε έτοιμοι απ όλες τις απόψεις τη βραδιά του opening.
O Γιώργος και ο Mike έχουν αναλάβει οτι αφορά τα νομικά και οικονομικά θέματα του μαγαζιού , ασχολούνται με τις πληρωμές των εργασιών και την επίβλεψη του νέου εξοπλισμού ενώ εγώ και η Χριστίνα έχουμε πέσει μέ τα μουτρά στις πρόβες για το νέο πρόγραμμα ενώ ταυτόχρονα ασχολούμαστε και με το θέμα της διακόσμησης.
Όλοι έχουμε κουραστεί αρκετά όμως το αποτέλεσμα φαίνεται να μας δικαιώνει.
Με τον Mike βρισκόμαστε σχεδόν καθημέρινα όπως ακριβώς και σήμερα, λίγες ώρες πριν το μεγάλο opening ήρθε με το αυτοκίνητο να με πάρει ώστε να πάμε στο μαγαζί και να δούμε τις τελευταίες λεπτομέριες για το φωτισμό.
Παρά τις ώρες που περνάμε μαζί ακόνη δεν έχω καταφέρει να ελέγξω όσα αισθάνομαι κάθε φορά που βρίσκεται γύρω μου.
Μ:Ει γλωσσού...
Τι σκέφτεσαι με ρώτα; καθώς απλώνει το χέρι του και αγγίζει το σημείο του ποδιού μου λίγο πάνω απο το γονάτο.
Κίνηση που με κάνει να αναριγήσω και ασυναίσθητα να κλείσω τα μάτια μου για να την απολαύσω..
Ήξερα πως εγώ είχα μιλήσει για κανόνες, όμως δίπλα σε αυτόν τον άντρα έχανα πανεύκολα τον έλεγχο.
Μ:Γαμώτο σου joe..
Φωνάζει τραβόντας το χέρι του και χτυπόντας το τιμόνι.
Δεν τον ρώτησα τίποτα.
Ήξερα γιατί αντέδρασε έτσι.Είχε καταλάβει πως το αγγιγμά του με επηρέαζε και θύμωνε που είχα βάλει αυτόν τον ηλίθιο κανόνα αναμεσά μας.
Στο αυτοκίνητο δεν είπαμε τίποτε άλλο.
Φτάσαμε στο μαγαζί και αφου λύσαμε το θέμα του φωτισμού γυρίσαμε ο καθένας σπίτι να ξεκουραστούμε αφού σε μερικές ώρες έπρεπε να είμαστε στο μαγαζί.Για ώρες προσπαθούσα αποτυχημένα να κοιμηθώ,έτσι αποφάσισα να σηκωθώ και άρχισα να ετοιμάζομαι για το βράδυ μαζί με τη Χριστίνα.
Στις 11 ακριβώς βρισκόμασταν ήδη στο μαγαζί και η κάθε μια κατευθύνθηκε στο καμαρίνι της ώστε να ντυθεί για το show..
Εκεί δίπλα απο το καθρέφτη με τα καλλυντικά μου βρήκα μια όμορφη ανθοδέσμη στην οποία υπήρχε μια μικρή κάρτα.
"Κάνε τους όλους να ξετρελαθούν μαζί σου, ακριβώς όπως κατάφερες να κάνεις εμένα. Mike"
Χαμογέλασα ευτυχισμένη και ντύθηκα ώστε να βγώ στη σκηνή.
Για ώρες τραγουδούσα και χόρευα ενώ ο κόσμος απο κάτω συνεχώς ζητούσε το προγραμμά μου να συνεχίσει.
Γύρω στις 4 το πρώι επιτέλους κατέβηκα απο το stage και κατευθύνθηκα ξανά στο καμαρίνι μου.
Όμως εκεί με περίμενε μια δυσάρεστη έκπληξη.Ένας ρώσος επιχειρηματίας, ο οποίος και απόψε όπως πολλές φορές στο παρελθόν δεν σταμάτησε να με φέρνει σε δυσκολη θέση όσο βρισκόμουν στη σκηνή, βρισκόταν στο καμαρίνι μου εμφανώς μεθυσμένος.
J:please come out of my dressing room.i have to change clothes.
Του λέω αυστηρά θέλοντας να αποφύγω παραπάνω συζητήσεις,μα εκείνος είχε αντίθετη άποψη.
Ρ: i'll help you get your clothes off baby.
Μου απαντά καθώς με τραβά με τη βία κοντά του και εγώ αρχίζω να φωνάζω υστερικά.
Δεν κατάλαβα το πότε βρέθηκε μακριά μου, το μόνο που πρόλαβα να ακούσω ήταν ένας δυνατός γδούπος και έπειτα να ελευθερώνομαι απο το βίαιο αγγιγμά του.
Λίγα δευτερόλεπτα μετά μπόρεσα να συνειδητοποιήσω πως ο Mike βρισκόταν στο καμαρίνι μου και χτυπούσε βίαια τον Ρώσο.
Αφου τον έσειρε έξω απο το χώρο άκουσα να φωνάζει την ασφάλεια και λίγο μετά όρμηξε ξανά μέσα στο καμαρίνι μου κοπανόντας τη πόρτα πίσω του.
Μ:Γιατί δεν κλειδώνεις τη γαμημένη πόρτα joe?
Μου ουρλιάζει ταρακουνόντας με όπως με κρατά απο τους δυο μου ώμους;
Μα εγώ αδυνατώ να του απαντήσω, σοκαρισμένη απ όσα προηγήθηκαν σε λίγα μόνο λεπτά.
Μ:Γαμώτο σου joe.Τι θα γινόταν αν δεν ήμουν εδώ;
Μου φωνάζει ξανά και νιώθω δάκρυα να πλημυρίζουν τα μαγουλά μου.
Αν σε άγγιζε θα τον σκότωνα χωρίς δεύτερη σκέψη, μου ψιθυρίζει αυτή τη φορά,σκουπίζοντας τα δάκρυα μου.
Μ:Δεν μπορώ να σκεφτώ κανέναν να σε αγγίζει joe ..
J:Μόνο εσένα... είναι το πρώτο πράγμα που καταφέρνω να πω..
Μ:Μονο εμένα joe...
Μου μουρμουρίζει πριν βυθιστεί στα χείλη μου.
Και πια είναι αργά και για τους δυο μας να κάνουμε πίσω....
Με μια δυνατή κίνηση με αρπάζει και με ανεβάζει πάνώ του κάνοντας με να τυλίξω τα πόδια μου γύρω του.Την ίδια στιγμή με ακουμπάει πάνω στο έπιπλο με τα καλλυντικά μου και χώνεται επιδεξεια ανάμεσα στα πόδια μου, ανεβάζοντας το ήδη κοντό φορεμά μου..
Κανείς απο τους δυό μας δεν λέει κουβέντα, ξέρουμε πως δεν χρειάζεται να πούμε κάτι, επικοινωνούμε ήδη.Οι κινήσεις μας αρμονικές και απόλυτα συγχρονισμένες σαν δυο άνθρωποι που έκαναν έρωτα μεταξύ τους χρόνια ολόκληρα και παρόλα αυτά με ένα πάθος που ήταν λές και θα μας κάψει ζωντανούς.
Αφαιρώ με βιαστικές κινήσεις τη μπλούζα του και εκείνος τραβά τις τυράντες του φορεματός μου με αποτέλεσμα να αφήσει το στήθος μου εκτεθημένο μπροστά του.
Το ένα του χέρι είναι τυλιγμένο γύρω απο τη μέση μου τραβόντας με συνεχώς όλο και πιο κοντά του ενώ τα χείλη του εξερευνούν κάθε σημείο απο το λαιμό ως τις θηλές μου.
Όπου με αγγίζει νιώθω να καίγομαι και να φουντώνω όλο και περισσότερο...
Κατάλαβα πως κατέβασε το χέρι του στο κουμπί του παντελονιού του, όμως δεν είχα οπτική επαφή για το τι ακριβώς κάνει εκεί κάτω μέχρι τη στιγμή που ένιωσα τα δαχτυλά του να αγγίζουν το εσωρουχό μου και να το μετακινούν στην άκρη.
Τότε ήταν και η μόνη στιγμή που οι κινήσεις μας πάγωσαν.
Με κοίταξε στα μάτια θέλοντας να πάρει την επιβεβαίωση και μάλλον το χαμογελό μου ήταν ακριβώς αυτό που ήθελε.
Τον ένιωσα να βυθίζεται μέσα μου και ο κόσμος γύρω μου χάθηκε... Υπήρχα μόνο εκείνος εγώ και τα τόσα δυνατά συναισθήματα που μου προκαλούσε.Με έσφιγγε πάνω του με μανία, με φιλούσε παντού με έγλειφε και με δάγκωνε.
Οι κινήσεις του δυνατές μέσα μου με έκαναν να θέλω όλο και περισσότερο.
Ως που ξαφνικά μαλάκωσε, ηρέμισε, οι δαγκωματιές έγιναν φιλιά απαλά στο πρόσωπο, τα δάχτυλα του που με έσφιγγαν έγιναν τρυφερά χάδια σε όλη μου τη πλατη, και τότε τα μάτια του αντίκρυσαν ξανά τα δικά μου.
M: Δεν έχω ξανανιώσει ποτέ τόσο δυνατά αισθήματα joe. Όσα μου προκαλείς είναι προτόγνωρα για μένα,μου ψιθυρίζει και μένει μέσα μου χωρίς να κουνιέται κάνοντας τον ερεθισμό μου ολοένα και μεγαλύτερο.
J:Σε θέλω Mike,όσο δεν θέλησα τίποτα στη ζωή μου. Απο όλα τα πράγματα και απ όλους τους ανθρώπους εσένα...
Του απαντω κοιτόντας τον σταθερά στα μάτια...
Ένα παθιασμένο φιλί επισφράγισε όσα εξομολογηθήκαμε και έπειτα εκείνος με δυο δυνατές ωθήσεις μας έφερε και τους δύο στη λύτρωση...
Τελείωσα ψιθυρίζοντας το όνομα του και αμέσως μετά αφέθηκε και εκείνος τελειώνοντας πάνω μου.
YOU ARE READING
Love Is War
RomanceΟ κανόνας λέει πως τα ετερόνυμα έλκονται και τα ομώνυμα αποθούνται.Κάθε κανόνας όμως έχει και την εξαιρεσή του. Τι θα συμβεί όταν η ζωή φέρει κοντά δύο ανθρώπους που μοιάζουν σχεδόν σε όλα; Η κοινές τους συνήθειες θα τους ενώσουν ή μήπως το γεγονός...