●κεφάλαιο 19

4.5K 272 0
                                    

Την ίδια ώρα πίσω στην Αμερική...

Πατέρας Mike(Χρήστος):Πως μπορεί έτσι απλά να αθέτησε όσα τόσα χρόνια είχαμε σαν κανόνα...;
Μητέρα Mike(Ιωάννα):Ηρέμισε αγάπη μου, για να έβαλε αυτή τη κοπέλα μέτοχο στο νέο του ξεκίνημα σίγουρα θα είχε κάποιο λόγο, και μην ξεχνάς πως είναι η αδερφή του Γιώργου που τόσα χρόνια εμπιστεύεσαι.
Χ:Πρώτον το οτι είναι αδερφή του δεν σημαίνει πως ταυτόχρονα είναι το ίδιο έμπιστη και δεύτερον για ποίο λόγο να μην μας πεί τίποτα για αυτή του τη συνεργασία; Τόσο καιρό μαζί μου μιλάει μόνο μέσω email λεγοντάς μου πως όλα πάνε τέλεια, αλλά και μαζί σου που μιλάει στο τηλέφωνο πάλι δεν είπε τίποτα.Να δείς οτι αυτή τον έχει βάλει στο βρακί της και ελπίζει να του φάει τα λεφτά.
Ι:Χρήστο παραλογίζεσαι. Ο γιός μας δεν είναι χαζός, και εξάλλου ο δικηγόρος σου είπε πως έχουν κάνει συμβόλαιο και ο Mike δεν κινδυνεύει να χάσει ούτε ευρώ.
Όπως και να έχει εγώ σήμερα κιόλας θα του τηλεφωνήσω να ξεκαθαρίσω τη κατάσταση.
Ι:Και τι θα κάνεις δηλαδή;
Χ:καταρχήν θα του ζητήσω να σπάσει το συμβόλαιο με αυτή τη γυναίκα και δεύτερον θέλω να βεβαιωθώ πως δεν τρέχει τίποτα ερωτικό μεταξύ τους, μην ξεχνάς πως στόχος μου είναι να πείσω το γιό μας να παντρευτεί τη jennifer.
I:Και εσύ μην ξεχνάς πως είμαι κάθετα αντίθετη με αυτό.
Πως έχεις γίνει έτσι Χρήστο; θες να παντρέψεις το γιό μας με μια παντελώς ηλίθια και σνομπ γυναίκα μόνο και μόνο γιατί είναι πλούσια.Ακριβώς δηλαδή οτι έκανε ο πατέρας σου στο παρελθόν με εμάς.
Χ:Τέλοσπάντων, δεν θα τον πιέσω τόσο γι αυτό το θέμα, αρκεί κι αυτός να φανεί συνεργάσιμος και να λήξει τη συνεργασία του μαζί της.

Πίσω στη Κύπρο...
Μ:Μωρό μου πάω απο το σπίτι να ετοιμαστώ, ετοιμάσου και εσύ για το μαγαζί και θα βρεθούμε εκεί..
Λέω στη joe καθώς παρκάρω έξω απο το σπίτι της...
Άαα και βάλε σε ένα σάκο μερικά ρούχα...
J:Ρούχα γιατί;
Μ:Γιατί θέλω να έχεις μερικά πράγματα σπίτι μου ώστε να μπορείς να κοιμάσαι σε μένα όποτε θέλεις..
J:Θέλεις να κοιμηθώ και απόψε σε σένα Mike;Με ρωτά με ερωτικό τρόπο και ήδη νιώθω ένα ελαφρύ σφίξιμο στο παντελόνι μου...
Μ:Joe...κατέβα τώρα αν δεν θές να κάνουμε έρωτα ξανά μέσα στο αυτοκίνητο... της μουρμουρίζω και αφου μου δίνει ένα πεταχτό φιλί απομακρύνεται απο το αμάξι...
Μικρή γλωσσού, μονολογώ καθώς βάζω μπροστά και φεύγω απο τη γειτονιά της με προορισμό το σπίτι μου.
Δεν πρόλαβα να μπώ στην είσοδο του σπιτιού όταν άκουσα το κινητό μου να χτυπά ασταμάτητα...
Ο πατέρας μου καλούσε, και ήξερα πως είχε έρθει η ώρα για εξηγήσεις.
Μ:γειά σου πατέρα, απαντώ στη κλίση αφου πέφτω στο καναπέ του σαλονιού
Χ:Mike..τον ακούω να μου απαντά με σταθερή φωνή...
Ήρθε η ώρα να μιλήσουμε, δεν νομίζεις; Μπαίνει κατευθείαν στο θέμα του χωρίς περιστροφές, πράγμα το οποιο περίμενα κιόλας....
Μ:Σε ακούω...
Χ:Θέλω να σπάσεις το συμβολαιό σου με τη νέα σου συνέταιρο..Τον ακούω να μου λέει σοβαρά.
Μ:Ξεχασέτο.Του απαντώ χωρίς περιστροφές και μπορώ να ακούσω απο το τηλέφωνο το χέρι του να χτυπάει στο γραφείο.
Χ:Πες μου πως δεν έχεις ερωτευτεί αυτή τη γυναίκα Mike,μου φωνάζει αλλά οι φωνές του δεν είναι αρκετές για να αλλάξουν τα συναισθηματά μου.
Μ:Σαν τρελός, του λέω με ειλικρίνια και με ένα χαμόγελο να φωτίζει το προσωπό μου.
X:Η jennifer σε ψάχνει εδώ και πάρα πολλές μέρες Mike, ήρθε απο το μαγαζί και μου είπε πως έχεις συνέχεια κλειστό το κινητό σου.
Μ:Ξέρω καλά τι πας να κάνεις πατέρα, αλλά ενα σου λέω, η jennifer δεν ήταν και δεν προκειτε να γίνει ποτέ τίποτα παραπάνω απο ένα πήδημα, του απαντω με θράσσος.
Όσο για το κινητό, επίτηδες έχω κλείσει το αμερικάνικο νούμερο ακριβώς για να καταλάβει πως δεν υπάρχει λόγος να με ψάχνει.
Χ:Αν νομίζεις πως θα περάσει τόσο εύκολα το δικό σου είσαι γελασμένος Mike.Απομάκρυνε αυτη τη γυναίκα απο την ζωή σου με το καλό αλλιώς θα το κάνω εγώ.
Μου φωνάζει πριν μου κλείσει το τηλέφωνο στα μουτρα.
Ημουν σίγουρος πως αν κάποιος άκουγε αυτό το τηλεφώνημα θα πίστευε πως ο πατέρας μου είναι ένας άκαρδος φιλοχρήματος όμως εγώ ήξερα το λόγο που φερόταν έτσι, στη ζωή που κάναμε είχε δεί πολλούς φίλους να χάνουν περιουσίες εξαιτίας κάποια γυναίκας ή ενός συνέταιρου και φοβόταν μήπως εγώ τη πατήσω με τον ίδιο τρόπο, αυτός ήταν και ο λόγος που είχε θέσει σαν κανόνα ποτέ να μην βάζουμε συνέταιρο στα μαγαζιά.
Ήμουν σίγουρος όμως πως όταν γνώριζε τη joe θα άλλαζε γνώμη για εκείνη και αυτή συνάντηση δεν θα αργούσε να έρθει, ήξερα καλά πως ο πατέρας μου θα ξεσήκωνε τη μαμά μου και θα ερχόταν Κύπρο ώστε να έχει τον πλήρη έλεγχο...και εγώ έπρεπε να προετοιμάσω το έδαφος για την επικειμενη αφιξή του..
Αφήνω τις σκέψεις μου στην άκρη και σηκώνομαι ώστε να κάνω ένα γρήγορο ντούζ και να πάω στο μαγαζί...

Love Is WarWhere stories live. Discover now