●κεφάλαιο 35

4.4K 254 6
                                    

Οι Παρασκευές είχαν γίνει πλέον για μένα οι χειρότερες μέρες της εβδομάδας..
Δεν μου άρεσε να αποχωρίζομαι τη joe και κυρίως δεν μου άρεσε να τη βλέπω να βγαίνει απο το σπίτι μας τόσο απίστευτα περιποιημένη και sexy και να ξέρω πως όλο το βράδυ θα είναι μόνη της στο μαγαζί και ο κάθε μαλάκας θα είχε την ευκαιρία του να τη φλερτάρει..Δεν φοβόμουν τη joe, ήξερα πως δεν αφήνει σε κανέναν περιθώρια να τη πλησιάσει όμως την ήθελα τόσο πολύ που τρελαινόμουν στη σκέψη ο κάθε λιγούρης να την κοιτάζει και να εγώ να μην είμαι δίπλα της ώστε να δίνω το στίγμα μου πως είναι δική μου...
Ίσως πρέπει να συζητήσω μαζί της να κάνουμε αλλαγή στις μέρες που δουλεύουν τα club ώστε να μην έχουμε καμία μέρα κοινή.
Μπαίνω στο γραφείο και πριν προλάβω να βγάλω το σακάκι μου ακούω το τηλέφωνο να χτυπάει.
📱Μ:Παρακαλώ;
📱?:καλησπέρα Mike. Ο Ιάκωβος είμαι.
Ιάκωβος ήταν ο λογιστής μου ο οποίος μου τηλεφώνησε για να με ενημερώσει για ένα πρόβλημα που είχε προκλυψει σχετικά με τα φορολογικά μου εξαιτίας των επιχειρήσεων που είχα στο όνομα μου εδώ αλλά και στην Αμερική.
Το ζητούμενο ήταν πως έπρεπε να ταξιδέψω στην Αμερική ώστε να διευθετήσω κάποια χαρτιά που θα έλυναν το πρόβλημα.
Μ:Τέλεια ευκαιρία για ένα ταξίδι με τη joe.Μονολογώ ενθουσιασμένος όταν πια έχω κλείσει το τηλέφωνο.

Μ📱:Γιώργο μπορείς να έρθεις για λίγο στο γραφείο; λέω στον Γιώργο αφου τον καλώ και λίγο μετά εκείνος μπαίνει στο δωμάτιο.
Μ:Θέλω να πάω για λίγο στο kiss of judah.Θα αναλάβεις εδώ;
Τον ρωτάω έχοντας του απόλυτη εμπιστοσύνη.
Γ:Η αδερφούλα μου σου έχει πάρει τελείως τα μυαλά έτσι;;Με ρωτά ο Γιώργος αστειευόμενος..
Ούτε λεπτό δεν αντέχεις μακριά της..
Μ:Η αλήθεια φίλε μου είναι πως όντως δεν αντέχω λεπτό μακριά της.
Του απαντώ χωρίς ντροπές.
Αλλά δεν είναι αυτός ο λόγος που θέλω να πάω...
Πρέπει να ταξιδέψω Αμερική για μερικές δουλειές και θέλω να της προτείνω να έρθει μαζί!
Του λέω καθώς σηκώνομαι απο τη θέση μου!
Γ:Και με τα club? Τι θα γίνει όσο λείπετε;;
Μ:Θα τα πάτε περίφημα εσύ και η Χριστίνα χωρίς εμάς του λέω χτυπόντας τον στη πλάτη και δεν περιμένω την απαντησή του.
Απλά βγαίνω γεμάτος χαρά απο το γραφείο και κατευθύνομαι προς το αυτοκίνητο.

40 λεπτά αργότερα φτάνω στο χωρό του kiss of judah και ο shadow χωρίς ερωτήσεις μου ανοίγει ώστε να μπώ.
Χαιρετάω τα παιδιά στο bar και κατευθύνομαι προς το γραφείο της joe!
Αφου δεν ήταν έξω σίγουρα θα είναι εδώ σκέφτομαι καθώς πλησιάζω τη πόρτα, όμως όταν φτάνω κοντά ακούω κάτι πολύ περίεργο.........

Love Is WarWhere stories live. Discover now