●κεφάλαιο 5

5.2K 300 4
                                    

Μ:Καλημέρα λέω χαρούμενα καθώς κατεβαίνω τις σκάλες οπου και συναντάω τον Στέλιο με το Γιώργο να πίνουν καφέ στη κουζίνα.
Γ:Νόμιζα οτι δεν θα σε έβλεπα τόσο χαρουμένο μετά τα χθεσινά.
Μ:Και γιατί οχι;; του απαντώ καθώς βάζω καφέ.
Γ:Δεν απογοητεύτηκες;  Εννοώ που ήδη απο τη πρώτη μέρα είδαμε πως αν ασχοληθούμε με τη νύχτα θα έχουμε τουλάχιστον έναν πολυ σκληρό ανταγωνιστή.
Μ:Καθόλου φίλε...αντίθετα μάλιστα ηρέμισα.
Σ:Πάει χάζεψε αυτός...
Μ:Καθόλου φίλε. Αντίθετα μάλιστα..
Σε μια μόνο νύχτα  στη Κύπρο και βρήκα αυτό ακριβώς που έψαχνα..
Γ:Τι εννοείς;;
Μ:Γιατί να χάνουμε χρόνο ψάχνοντας να βρούμε πως και που θα φτιάξουμε το τέλειο club  όταν πολύ απλά μπορούμε να πάρουμε το τέλειο club έτοιμο;
Γ:Δε  πισυεύω να εννοείς αυτό που κατάλαβα;
Μ:Αυρό ακριβώς εννοώ Γιώργο, θα αγοράσω το judah.
Γ:Πρώτον μπορεί να μην πωλείται και δεύτερον, ξέχνατο.
Μ:Όλα έχουν μια τιμή φίλε και εγώ είμαι διατεθημένος να δώσω όσα όσα γι αυτό το μαγαζί. Αλλά εσυ γιατί δεν θές;
Γ:Φίλε με τη joe είμαι στα μαχαίρια τόσα χρόνια αν τώρα ανακατευτώ και στις δουλειές της θα γίνει εξωφρενών, το ίδιο και η Χριστίνα, άσε που πιστεύω πως θα φύγουν απο το μαγαζί την ίδια στιγμή που θα το αγοράσουμε.
Τις ξέρω καλά πόσο αντιδραστικές είναι.
Μ:Ωραία. Τώρα θα σου πω πως το σκέφτομαι εγώ.
Τα κορίτσια απ οτι είπε ο πατέρας σου έχουν κάνει 8ετές συμβολαίο και ξέρεις καλά πως για να σπάσεις τη ρίτρα ενός τέτοιου συμβολαίου θα πρέπει να πληρώσεις πάρα πολλά λεφτά, οπότε θα μείνουν.
Γ:Αυτό ακριβως δεν θέλω φίλε. Να μείνουν με το ζόρυ. Αν τους το κάνω αυτό ειδικά θα με μισήσουν.
Μ:Μαλάκα σκέψου λίγο σοβαρά. Θα δουλεύεις με τη Χριστίνα στο ίδιο μαγαζί θα συναναστρέφεστε είτε το θέλει είτε οχι, εκεί θα είναι η ευκαιρία σου να την ξανακερδίσεις και επίσης θα μπορείς να τσεκάρεις και τι κάνει.
Γιατί μην μου πείς πως δεν αναστατώθηκες χθές που κατάλαβες πως δουλεύει νύχτα, με τόσους άντρες να την περιτρυγυρίζουν και να την αποθεώνουν.
Τελειώνω όσα θέλω να πω και το γεγονός πως δεν μου απαντάει τίποτα με κάνει να σιγουρευτώ πως πείστηκε.
Μ:Βρές ποιός είναι αυτός ο επιχειρηματίας και κανόνισε να κλείσουμε ένα ραντεβού μαζί του άμεσα.Να δούμε τι παίζει, και απο εκεί και πέρα βλέπουμε πως θα το χειριστούμε.
Γ:εντάξει.
Σ:Ως τότε όμως πάμε μια βόλτα παραλία ρε μαλάκες σε 5 μέρες φεύγω, ενώ εσείς έχετε όλο το χρόνο να τα κανονίσετε αυτά..
Γ:άντε δίκιο έχει, πηγαίντε ετοιμαστείτε και θα σας ξεναγήσω στις ομορφιές του νησιού.

Γ:άντε δίκιο έχει, πηγαίντε ετοιμαστείτε και θα σας ξεναγήσω στις ομορφιές του νησιού

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
Love Is WarWhere stories live. Discover now