Φτάνουμε έξω απο το σπίτι μου και αντικρίζω 6 ζευγαριά μάτια να μας κοιτάνε.
Η μαμά ο μπαμπάς ο μικρός παύλος είναι εκεί με πρόσωπα χαρούμενα, προφανώς επειδή πήρα την απόφαση να έρθω και να δω τον αδερφό μου.
Ξέρουν οτι μου έλειψε, ξέρουν πως τον αγαπώ όπως ξέρουν πως είχα δίκιο για τη συμπεριφορά μου όλα αυτά τα χρόνια. Όλοι αγαπούν τη Χριστίνα σαν να είναι μέλος της οικογένειας, και όλοι είδαν απο κοντά τον πόνο που της προκάλεσε ο αδερφός μου.
Διώχνω τις σκέψεις αυτές απο το κεφάλι μου, και συνεχίζω με το βλέμα μου να κοιτάω τους υπόλοιπους.
Έψαχνα τα μάτια του αδερφού μου που τόσο πολύ μου είχαν λείψει.
Όμως ένα άλλο βλέμα με κάνει να κολλήσω.
Δύο μάτια σκούρα σαν κάρβουνο κοιτάζουν εξονυχιστικά το αυτοκινητό μας.
Ένας άντρας τόσο όμορφος που θα ορκιζόμουν πως είναι κάποιος αρχαίος έλληνας θεός. Έχω μείνει να τον κοιτάζω χωρίς να μπορώ να τραβήξω το βλέμα μου απο πάνω του καθώς νιώθω να μου προκαλεί μια έντονη οικιότητα τόσο πολύ λές και τον ξέρω χρόνια ολόκληρα.
Τραβάω βιαστικά το βλέμα μου απο πάνω του για να δω αλλον έναν όμορφο νέο άντρα και έπειτα τον αδερφό μου.
Μετά απο 6 χρόνια, ίδιος όπως και τότε με αυτό το σκαναλιάρικο χαμόγελο να φωτίζει το προσωπό του.
Κοιτάζω τη Χριστίνα που έχει κολλήσει το βλέμα της πάνω του..
J:Είσαι οκ;πάμε;
Χ:Πως να φερθώ joe?
J:Όπως νιώσεις μωρό μου,καμία συμβουλή δεν είναι ταιριαστή τώρα.
Απλώς χαμογέλα και πάμε της λέω καθώς βγαίνουμε απο το αυτοκίνητο.
Προχωράμε προς το μέρος τους διστακτικά, η κάθε μια για τους δικούς της λόγους.Η Χριστίνα γιατί πρέπει να αντιμετοπίσει τον έρωτα της ζωής της μετά απο 6 χρόνια και εγώ γιατί για κάποιο λόγο αναστατώθηκα απο τη περίεργη αίσθηση που μου προκαλούσε αυτός ο άντρας.
Φτάνουμε μπροστά τους και διακριτικά σπρώχνω τη Χριστίνα ώστε να χαιρετήσει πρώτη.
Γ:Γειά σου μικρή! Ακούω το Γιώργό να της λέει καθώς την πλησιάζει και είμαι σίγουρη πως μπορώ να ακούσω απο εδώ που είμαι τη καρδία της Χριστίνας να χτυπά.
Χ:Γειά... είναι το μόνο που του απαντά πριν εκείνος τη σφίξει στην αγκαλιά του.
Γ:Tiger... Τον ακούω να μου λέει λίγο μετά και νιώθω μια γλυκιά νοσταλγία μέσα μου καθώς είχα χρόνια να τον ακούω να με φωνάζει έτσι.
Δεν μπόρεσα να αντισταθώ απο το να τον αγκαλιάσω σφιχτά και όταν η αγκαλιά μας τελείωσε ήρθε η ώρα των συστάσεων.
Ο Γιώργος πρώτα σύστησε τη Χριστίνα η οποία αμήχανη έψαχνε για ένα δικό μου βλέμα.
Και έπειτα ήρθε η δική μου σειρά.
Γ:Και απο εδώ η περίφημη Τζό.
Τζό απο εδώ ο Στέλιος, κολλητός φίλος απο την αμερική, τον ακούω να λέει καθώς ο άντρας μπροστά μου τείνει το χέρι του για χειραψία.
Γ:και απο εδώ ο Mike, ο άλλος μου κολλητός και κατα κάποιο τρόπο συνεργάτης.
Σηκώνω τα μάτια μου για να τον αντικρίσω ξανά.
Μ:Τελικά υπάρχεις! Τον ακούω να μουρμουρίζει και δεν καταλαβαίνω τι ακριβώς θέλει να μου πεί μα πριν προλάβω να ρωτήσω ο Γιώργος φροντίζει να μου λύσει την απορία.
Γ:Τα παιδιά αμφέβαλαν πως υπάρχεις επειδή δεν έχεις ούτε μια φωτογραφία μου λέει..
Α:Τελοσπάντων, αφήστε τα αυτά και ελάτε στο τραπέζι μας φωνάζει τελικά η μαμά μου και όλοι ακολουθούμε.Προχωράω μπροστά με τη Χριστίνα και αφήνουμε τα αγόρια πίσω μας όταν ακούμε το Στέλιο να του λέει.
Σ:Καλά ρε μαλάκα εγώ αν είχα δυο τέτοιες γυναίκες πίσω στη πατρίδα οχι στην Αμερική αλλά ούτε στο περίπτερο δεν θα πήγαινα αφηνοντάς τες μόνες.
Το σχόλιο αυτό φάνηκε αρκετό για να δώσει στη Χριστίνα το θάρρος που χρειαζόταν.
Καθίσαμε στο τραπέζι και η περισσότερη ώρα κύλησε ομαλά ως που η συζήτηση έφτασε στα επιχειρηματικά σχέδια του Mike και του Γιώργου.
Μ:Σκέφτομαι να ασχοληθώ με τη νυχτερινή διασκέδαση εδώ στο νησί.
Στο manhatan έχουμε πολλά προτότυπα club τα οποία ο κόσμος λατρεύει και πιστεύω πως κάποιες απο αυτές τις ιδέες ίσως έχουν μεγάλη επιτυχία και εδώ.
Τον ακούω να λέει όλο ενθουσιασμό στο πατέρα μου και νιώθω τα νεύρα μου να τσιτώνονται.Ήρθε ξαφνικά αυτός απο την άλλη άκρη του κόσμου να μας πει τι χρειαζόμαστε.
Η Χριστίνα κατάλαβε πως τσίτωσα στα λεγόμενα του και μου έκανε νόημα να ηρεμίσω καθώς ήξερε πως αν φουντώσω δεν με σταματάει τίποτα.Όμως ήταν ήδη αργά.
J: Εγώ θα σας πρότεινα να ασχοληθείτε καλύτερα με τις ξενοδοχειακές επιχειρήσεις.Καθώς στη νυχτερινή διασκέδαση θα βρείτε ΠΟΛΥ σκληρό ανταγωνισμό.
Του απαντάω τελικά κοιτώντας τον απευθείας στα μάτια.
Μ:Έχω καταφέρει να έχω επιτυχία σε μια πόλη σαν το Manhatan και πιστεύεις πως θα βρω εδώ σκληρό ανταγωνισμό; Μου απαντά στους ίδιους τόνους.
Κ:Ακριβώς. Το οτι πέτυχες στο manhatan δεν σημαίνει τίποτα. Εδώ είναι Κύπρος. Κάνε μια βόλτα πρώτα στο νησί μίλα με το κόσμο άκου τι συζητούν για τη νύχτα εδώ και μετά τα λέμε.
Μ:Τζό. Ακούω τη μαμά μου να με μαλώνει μα πλέον δεν είμαι ικανή να σταματήσω.
J:Τι Τζό ρε μαμά;
Της απαντάω πριν σηκωθώ απο το τραπέζι και κατευθυνθώ στη κουζίνα.Βάζω ένα ποτήρι κρασί όταν ξαφνικά νιώθω ξανά δυο μάτια καρφωμένα πάνω μου.
Είναι αυτή η αίσθηση όταν δεν βλέπεις αλλα είσαι σίγουρος πως κάποιος πίσω σου σε κοιτάει, και όντως η διαισθησή μου βγήκε αληθινή.
Μ:Είχε δίκιο τελικά ο αδερφός σου όταν έλεγε πως είσαι γλωσσού και ισχυρογνώμων.
J:Χαίρομαι που σου έκανα καλή εντύπωση, του απαντώ ειρωνικά καθώς γυρίζω να τον κοιτάξω στα μάτια όμως η απόσταση μεταξύ μας ήταν μικρότερη απ οτι υπολόγιζα με αποτέλεσμα να βρεθώ λίγα εκατοστά μακριά απο το προσωπό του.Τον βλέπω να δαγκώνει απαλά το κάτω χείλος του και η κινησή του αυτή για κάποιο ανεξήγητο λόγο με αναστάτωσε.Προσπαθώ να βρώ την αυτοκυριαρχία μου και έπειτα απο λίγο συνεχίζω.
J:Όσο για το γλωσσού. Ήθελα απλά να σου πω πως σου έδωσα μια φιλική συμβουλή μιας και ξέρω την κατάσταση εδώ. Αν εσυ δεν θες να την ακούσεις είσαι ελεύθερος να ασχοληθείς με τη νυχτερινή διασκέδαση, και να αποτύχεις!Του τονίζω ακριβώς μπροστά στα χείλη του τις τελευταίες μου λέξεις.
Μ:Πρόσεχε μικρή γιατί σε λίγο καιρό σε βλέπω να χρησιμοποιείς το όνομα μου για να μπεις σε ένα απο τα club μου.
J:πρόσεξε μην συμβεί το αντίθετο. Του απαντώ έχοντας ήδη σκεφτεί ένα εξαιρετικό σχέδιο για να μειώσω λίγο το υπέρμετρο "ΕΓΩ"του.
Αυτη ήταν η τελευταία μου κουβέντα πριν τον σπρωξω και βγω βιαστικά απο τη κουζίνα.
YOU ARE READING
Love Is War
RomanceΟ κανόνας λέει πως τα ετερόνυμα έλκονται και τα ομώνυμα αποθούνται.Κάθε κανόνας όμως έχει και την εξαιρεσή του. Τι θα συμβεί όταν η ζωή φέρει κοντά δύο ανθρώπους που μοιάζουν σχεδόν σε όλα; Η κοινές τους συνήθειες θα τους ενώσουν ή μήπως το γεγονός...