●κεφαλαιο 27

4.2K 256 2
                                    

Όταν όλοι πια έφυγαν απο το γραφείο μου μπόρεσα επιτέλους να ξεσπάσω, ο θυμός κρύφτηκε και βγήκε στην επιφάνεια η απόγνωση.
Έκλαψα όπως ποτέ στη ζωή μου, έκλαψα που πιάστηκα κορόιδο, έκλαψα που τη πίστεψα, έκλαψα που την ερωτεύτηκα, έκλαψα κυρίως γιατί την έχασα....
Δεν μπορούσα να σκεφτώ τη ζωή μου χωρίς εκείνη,και δεν ήθελα να σκεφτώ τι ζωή μου χωρίς εκείνη...
Όλο το βραδυ έμεινα στο γραφείο να πίνω και να κλαίω για όσα έχασα μέσα σε λίγες στιγμές....Έτσι συνεχίστηκαν για μένα και οι επόμενες δυο ημέρες να πίνω και να καταριέμαι την ώρα και τη στιγμή που τη γνώρισα, ώς που η φάση αυτή τελείωσε μέσα μου και το επόμενο πρωί με βρήκε διαφορετικό!Δεν ήθελα να κλάψω δεν ήθελα να την ξεχάσω, ήθελα απλώς να τη διαλύσω και θα τη διέλυα όπως το έκανε αυτή!
Αφου έφτιαξα ένα καφέ έκατσα στο γραφείο του σπιτιού και άρχισα να ψάχνω με μανία την ατζέντα μου ως που αυτό που ήθελα το βρήκα.
Πληκτρολογώ τον αριθμό και περιμένω.
Μ:Hello? Ακούω τη γυναίκα στην άλλη άκρη της γραμμής να απαντά.
Μ:γειά σου Μέλανι! Είμαι ο Mike της απαντώ στα αγγλικα και ο διαλογός μας συνεχίζετε σε αυτή τη γλώσσα.
Η Μέλανι ήταν μια φίλη απο παλιά και μια απο τις πιο καλές show woman στο manhattan, όταν εμφανιζόταν σε κάποιο club γινόταν χαμός μαζί της και αυτός ακριβώς ήταν ο λόγος που την καλούσα.Ήθελα να έρθει εδώ για μερικές εμφανίσεις ώστε να αντικαταστήσει τη joe ή για να το πω καλύτερα να την ξεπεράσει.
Ήλπιζα το κοινό εδώ να αγαπήσει τη Melani όσο το κοινό στην Αμερική ώστε το judah να μείνει στη κορυφή και ο κόσμος να ξεχάσει μια και καλή τη joe.
M:Mike, που χάθηκες εσύ; πως και με θυμήθηκες; μου λέει ναζιάρικα και τότε εγώ με συνοπτικές διαδικασίες της λέω τι ακριβώς θέλω και με χαρά ακούω πως δέχεται να έρθει στη Κύπρο αλλά μόνο για ένα μήνα!
Μ:Μου αρκεί! Της απαντώ! Θα σου κλείσω εισητήριο για αύριο βράδυ! Της λέω πριν τερματίσω τη κλήση!

Και τώρα μωρό μου το δεύτερο χτύπημα μονολογώ καθώς ανοίγω το λάπτοπ..
Αρχίζω να συγγράφω ένα μικρό κείμενο το οποίο θα δημοσιεύσω ως ανακοίνωση του judah σε όλες τις σελίδες δικτύωσης που διέθετε το μαγαζί!

Το judah club σας ανακοινώνει την οριστική λήξη της συνεργασίας του με τη δεσποινίς joe Στεγίου.Η λήξη της συνεργασίας αυτής προέκυψε μετά απο συμπεριφορές που αντιβαίνουν στην ηθική και τους κανονισμούς της επιχείρησης.
Γνωρίζουμε πως η νέα αυτή κατάσταση ίσως σας απογοητεύσει όμως το judah club φρόντισε ήδη να
καλύψει τη θέση της joe με μια απο τις καλύτερες show woman ολόκληρης της Αμερικής!
Αν αγαπούσατε τη joe, ετοιμαστείτε να λατρέψετε τη μία και μοναδική Melani k.

Love Is WarWhere stories live. Discover now