●Κεφάλαιο 24

4K 242 2
                                    

Πατέρας Mike:
10 ημέρες έχουν περάσει απο τη συνάντηση που κανόνισε ο Mike για να γνωρίσω τη joe και εγώ προσπαθούσα να είμαι όσο το δυνατόν πιο ευγενικός απεναντί της, και η αλήθεια είναι πως ερχόταν στιγμές που ένιωθα να τη συμπαθώ ίσως ακόμη και να τη θαυμάζω.Πάντα όμως προσπαθούσα να υπενθυμίσω στον εαυτό μου όσα έχουν συμβεί....
Η Joe ήταν μια γυναίκα έξυπνη, ετοιμόλογη, με ηγετικές ικανότητες και σίγουρα πολύ δυνατό επιχειρηματικό μυαλό και μπορεί όλα αυτά σε κάποιον να ακουγόταν ως άκρως εντυπωσιακά πλεονεκτήματα ήταν όμως και άκρως επικύνδινα.
Η γυναίκα αυτή είχε καταφέρει σε ένα μήνα να πάρει τα μυαλά του γιού μου και μαζί και το 5% του νέου μας club ενώ ο γιός μου υπολόγιζε τη γνώμη της πιο πολύ απο του οποιουδήποτε άλλου δίνοντας της έτσι απεριόριστη δύναμη αν θέλει να ελέγχει τα πάντα και φυσικά να τα εκμεταλεύεται κίολας...
Έπρεπε λοιπόν να θέσω ξανά σε εφαρμογή το σχέδιο για το οποίο είχα έρθει στη Κύπρο.Να την απομακρύνω δηλαδή απο τη ζωή του γιού μου, και ο μόνος τρόπος να το κάνω αυτό χωρίς να χαλάσω τη σχέση μου μαζί του ήταν να την κάνω με κάποιο τρόπο να εκτεθεί μόνη της..
Για μέρες σκεφτόμουν ποιός θα είναι ο καλύτερος τρόπος όμως εκείνη δεν μου έδινε κανένα πάτημα.
Οι συγκιρίες όμως φάνηκε να είναι με το μέρος μου δύο μέρες πρίν...
Προχθές το απογεύμα λοιπόν, ζήτησα απο το Mike να μου παραχωρήσει το γραφείο του στο club για ένα επαγγελματικο ραντεβού έτσι όταν πήγα στο μαγαζί νωρίτερα έτυχε να γίνω μάρτυρας ενος περιστατικου που θα με βοηθούσε πολύ στην εξέλιξη του σχεδίου μου.
Όταν μπήκα στο judah πλησίασα προς το χώρο της κουζίνας ώστε να βρώ κάποιον σερβιτόρο και να του ζητήσω ποτά για τον καλεσμένο μου αλλά εκεί άκουσα 2 απο τους barman να συζητούν έντονα μεταξύ τους και θέλοντας να μάθω τι συμβαίνει πλησίασα πιο πολύ ώστε να ακούσω..
?:Ρε μαλάκα είσαι τρελός. Πίνεις κόκα μέσα στο μαγαζί. Αν το μάθει η joe θα χάσεις τη δουλειά σου.Ακούω τον έναν να φωνάζει.
?2:Στα παπάρια μου τη γράφω και τη joe και τους κανόνες της.Κυκλοφορεί εδω μέσα σαν τη βασσίλισα των πάντων και δίνει εντολές.
?:Μαλάκα μεταξύ μας μιλάμε τώρα.Αν σε έπιανε ο Mike τις προαλλες με τα ναρκωτικά θα σε έστελνε απο το μαγαζί είσαι τυχερός που σε είδε η joe και στη χάρισε μόνο και μόνο επειδή ξέρει πως αν σε διώξει θα μείνεις στο δρόμο...
?:Σταμάτα να φωνάζεις. Θα μας ακούσει κανείς. Δεν ξαναφέρνω εδώ μέσα κόκα. Ικανοποιημένος;

Η συζήτηση αυτή ήταν σαν δώρο για μένα. Ήδη είχα μάθει πολλά που θα μου φαινόταν χρήσιμα.
Η joe είχε καλύψει ένα θέμα ναρκωτικών στο μαγαζί και εκτός αυτού αυτός ο μπαρμαν ήταν ένας άφραγκος ναρκομανής που την αντιπαθούσε οπότε αν του έταζα πολλα λεφτα θα έκανε οτι του ζητούσα...Όμως πρώτα έπρεπε να σιγουρέψω τα στοιχεία που θα μπορούσα να χρησιμοποιήσω.
Αφου έκανα το ραντεβού μου στο γραφείο του Mike τσέκαρα τα συρτάρια του και βρήκα τα cd των τελευταίων ημερών απο τις κάμερες παρακολούθησης, τα πήρα μαζί μου και έπειτα έκατσα για ώρες στον υπολογιστή μου ψάχνοντας να βρώ το σκηνικό με τα ναρκωτικά.
Χ:Bingo! Αναφωνώ όταν βλέπω τον νεαρό barman στο χώρο της αποθήκης να κάνει χρήση κοκαινής και τη joe να τον βλέπει, πατάω pause και φωτογραφίζω την οθόνη.
Συνεχίζω να κοιτάω το σκηνικό και βλέπω τη joe να του φωνάζει και έπειτα να παίρνει το σακουλάκι με τη λευκη σκόνη.
Πατάω pause και φωτογραφίζω ξανά την joe να κρατα τα ναρκωτικά..Συνεχίζω το βιντεο στο οποίο εκείνη του μιλά ξανά και έπειτα εκείνος την αγκαλιάζει, λογικά επειδή του τη χάρισε, αλλη μια φωτογραφία για το σχεδιό μου.Η joe φεύγει με το σακουλάκι το ίδιο και ο τύπος.
Είχα ήδη αρκετές φωτογραφίες μα δεν ήταν αρκετο.Βγάζω το τηλέφωνο και καλώ.
Χ:hello jonathan i need your help.
J:Τι συμβαίνει Χρήστο;Μου απαντά και εκείνος στα αγγλικά.
Χ:Θα σου στείλω ένα βίντεο και θέλω να το μοντάρεις ώστε κάποια πράγματα να φαινονται αλλιώς.
J:Αυτο ειναι παράνομο Χρήστο.
Χ:θα πληρωθείς όσα μου ζητήσεις, αρκεί να κάνεις τη δουλειά σήμερα κιόλας.
J:Έγινε! Περιμένω το βίντεο! Απαντά τελικά ο jonathan ο οποίος μπρστα στα χρήματα δεν υπολογίζει τίποτα..

Δύο ώρες μετά είχα στα χέρια μου ένα cd το οποίο έδειχνε τη joe να δίνει το σακουλάκι αντι να το παίρνει και έπειτα να κοιτα τον barman να κάνει χρήση στο τέλος μια αγκαλία ήρθε για να κάνει το σκηνικό να δείχνει ακόμη χειρότερο.
Ο jonathan είχε κάνει καταπληκτική δουλειά τώρα μόνο ένα πράγμα έμενε, να δεχτεί εκείνος ο barman να βοηθήσει......
...................................................................
Και δέχτηκε!
Το ίδιο βράδυ κιολάς αφου πρώτα πήγα στο γραφείο του Mike και άφησα πίσω στη θέση με τα cd το μονταρισμένο πλέον δίσκο περίμενα στο χώρο του judah δήθεν για ποτό και όταν στο κλείσιμο του μαγαζιού είδα τον barman να φεύγει του έκανα τη προτασή μου.Μια πρόταση με τόσο καλά λεφτά ώστε να μην μπορεί με τίποτα να την αρνηθεί και φυσικά δεν αρνήθηκε.
Είχε δύο μέρες καιρό ώστε να βρεί την ευκαιρία να φιλήσει τη joe και φυσικά αυτό θα έπρεπε με κάποιο τρόπο να το αποθανατίσει σε κάποια φωτογραφία.
...................................................................
Β:Ορίστε η φωτογραφία που μου ζήτησες. Μου λέει με θάρρος καθώς μου πετά ενα φάκελο στον οποίο φαίνεται η joe πάνω στη μηχανή της και εκείνος να τη φιλά στο στόμα.
Χ:Πως τα κατάφερες;
Β:Την περίμενα κάτω απο το σπίτι όταν την είδα να έρχεται με τη μηχανή τη πλησίασα και της είπα πως τη περίμενα γιατί ήθελα μια χάρη.Της ζήτησα να μου δώσει δανικά 100 ευρώ επειδή και καλά είχα ξεμίνει.όταν δέχτηκε τη φίλησα αλλά εκείνη θύμωσε πολύ,τόσο πολύ που με χαστούκισε.Της ζήτησα συγγνώμη, οτι παρασύρθηκα κ άλλες τέτοιες βλακείες.
Χ:Γιατί δέχτηκε να σου δώσει δανικά;
Β:Τι να σου πω... έτσι είναι η joe...δεν υπολογίζει τα λεφτά, όποιος της ζητήσει βοήθεια του δίνει..
Μου απαντά ο barman και με κάνει για μια στιγμή να αμφιβάλω για τις πράξεις μου....
Χ:Εξαφανίσου! Του φωνάζω
Β:Τα λεφτά μου;
Χ:Θα μπουν τώρα στο λογαριασμό σου του λέω πριν του γυρίσω τη πλάτη και φύγω.

Πρέπει να το κάνω τώρα... λέω στον εαυτο μου προσπαθόντας να διώξω τις αμφιβολίες που είχαν φωλιάσει μέσα μου.
Κοιτάω τελευταία φορά τις φωτογραφίες και αφου κλείνω το φάκελο τον ρίχνω στο γραμματοκιβώτιο.
Όνομα αποστολέα: άγνωστο
Όνομα παραλήπτη: Mike Χατζόγλου,judah club.

Love Is WarWhere stories live. Discover now