အခန္း ၁၄ (ေလွာင္အိမ္)

2.5K 279 0
                                    


"မိုးေရစက္ ဓားသိုင္း.... သူ႕ရဲ့ အႏွစ္သာရဟာ ဒီ စကားပံုေပၚမူတည္တယ္။ တစ္စက္ျခင္း က်ေနတဲ့ ေရစက္ဟာ ေက်ာက္ေတာင္ကို ထိုးခြဲသြားတယ္။"

"သူ႕ရဲ့ တိုက္ခိုက္မႈဟာ အလြန္ကို ညင္သာ ႏူးညံ့တယ္။ ဒါေပမဲ့ မိုးမုန္တိုင္းက မိုးေရစက္ေတြလို အဆံုးမရွိဘူး။ ရန္သူဟာ ေရွာင္တိမ္းႏိုင္ဖို႕ အလြန္ခက္ခဲတယ္။ သူ႕ရဲ့ ကာကြယ္မႈကို ေျပာရရင္ ေရပက္မ၀င္ဘူး။ တစ္ခ်ိန္တည္းမွာ မိုးေရစက္ေပါင္း ဘီလီယံဟာ ေနရာတစ္ခုတည္းကို တိုက္ခိုက္လိုက္ရင္ အလြန္ကို ျပင္းထန္တဲ့ အားျဖစ္ေပၚလာတယ္။ သာမာန္ မိုးေရစက္ေတာင္ ေက်ာက္ေတာင္ကို ထိုးခြဲႏို္င္ရင္ ဓားကေန မိုးေရစက္အသြင္ ေျပာင္းလဲသြားတဲ့ ပညာဟာ ဘယ္ေလာက္ေတာင္ ေၾကာက္မက္ဖြယ္ေကာင္းေအာင္ အစြမ္းထက္မယ္ဆိုတာ နားလည္မွာပါ။"

"ဒီ မိုးေရစက္ဓားသိုင္းဟာ အလြန္ကို နက္နဲျပီးေတာ့ ထူးျခားလြန္းတယ္။"

နင္ ေခါင္းညိတ္ေျပာလိုက္ျပီးေတာ့ ၀င္ရိုးႏွစ္ဖက္ သိုင္းက်မ္းကို ေကာက္ျပီး ဆက္ဖတ္လိုက္တယ္။

"၀င္ရိုးႏွစ္ဖက္ သိုင္းက်မ္းဟာ မူလ ဒ႑ာရီထဲက ၀င္ရိုးႏွစ္ဖက္ ဓားသုိင္းက်မ္းရဲ့ အစိတ္အပိုင္းတစ္ခုပဲ။ ဒီမွာ ဓားသိုင္း ၇ခု ခြဲထားတယ္။ Dubhe, Merak, Phecda, Megrez, Alioth, Mizar, and Alkaid စတဲ့ ၇ခုျဖစ္တယ္။ ဒီ ၇ခု လံုးမွာ ၾကယ္တာရာေတြရဲ့ အစြမ္းေတြပါ၀င္တယ္။ ဒီဓားသိုင္းဟာ အရမ္းကို ရက္စက္ျပီး ေၾကာက္မက္ဖြယ္ေကာင္းတဲ့ အသြင္ ေျပာင္းႏိုင္သလို အရမ္းကို ႏူးညံ့ျပီး ႏွိပ္စက္ႏိုင္တဲ့ ပံုမ်ိဳးလည္းေျပာင္းႏိုင္တယ္။"

"ဒီဓားသိုင္းဟာ အလြန္ကို နက္နဲလွျပီး ကာကြယ္ဖို႕ ခက္ခဲလွတယ္။"

"ဘယ္ေလာက္ေတာင္ ေကာင္းတဲ့ ဓားသိုင္းလဲ။"

နင္ သက္ျပင္းခ်လိုက္ျပီးတာ့ ေနာက္စာအုပ္တစ္အုပ္ ဆက္ဖတ္လိုက္တယ္။

"မိုးၾကိဳးမီးေတာက္ ဓားသိုင္း.... ဒီဟာကေတာ့ ဂ်ိကလန္က ဘိုးေဘးေတြ ေလ့က်င့္ခဲ့ျပီး ကံေကာင္းလို႕ ဒီပညာကို ရရွိခဲ့တာျဖစ္တယ္။ ဘိုးေဘးေတြဟာ မီးေလာင္ေနတဲ့ အၾကြင္းအက်န္ စာအုပ္ကိုသာ ရရွိခဲ့ျပီး စာလံုးေတြက ေသခ်ာမျမင္ရေတာ့ဘူး။ စာအုပ္အဖံုးက ေခါင္းစဥ္ ႏွစ္လံုးသာ ျမင္ရေတာ့တယ္။ မိုးၾကိဳးမီးေတာက္... ျပီးေတာ့ စာအုပ္ထဲမွာ ဓားသိုင္း ၃ခုပဲ အျပည့္အစံု ရွိေတာ့တယ္။"

ဓားတန္ခိုးရွင္၏ ဒ႑ာရီ (စာစဥ္ ၁မွ စာစဥ္ ၆ ပထမတြဲအထိ)Where stories live. Discover now