Untitled Part 81

2.3K 270 17
                                    


ဓားတန္ခိုးရွင္၏ ဒ႑ာရီ

Book 5 (ဇီဖူ တန္ခိုးရွင္)

Chapter 7 ( အေမ့ကို ျပန္ေတြ႕ျခင္း )

သစ္ရြက္ပ်ံၾကီးေပၚမွာ နင္နဲ႕ တျခားလူ အေယာက္ ၂၀ေလာက္ပါလာခဲ့ပါတယ္။ သိပ္မၾကာခင္မွာပဲ တိမ္ေတြကို ျဖတ္သန္းျပီးေတာ့ အေနာက္ပိုင္း ဂ်ိျမိဳ႕ေတာ္ကို နင္တို႕ ေရာက္သြားခဲ့ပါေတာ့တယ္။

"သူေတာ္စင္.. ခုနက ပိုင္ဇီရွန္က ႏွင္းနဂါးေတာင္ကလို႕ ေျပာလိုက္သလားလို႕"

နင္ ေမးၾကည့္လိုက္ပါတယ္။


"ဟုတ္တယ္.. ႏွင္းနဂါးေတာင္ကပဲ"
"ႏွင္းနဂါး ေတာင္ဆိုတာက ဒီစေတား၀ါးတား နယ္ေျမၾကီးထဲမွာ အစြမ္းထက္တဲ့ အင္အားၾကီး တစ္ခုလို႕ ေျပာလို႕ရတယ္။ ဒီ ေက်ာင္းေတာ္ၾကီးထဲမွာ မူလတာအို တန္ခိုးရွင္ေတြ အမ်ားၾကီး ရွိေနျပီးေတာ့ သူတို႕ရဲ့ အရင္းအျမစ္ဟာ အရမ္းကို နက္ရိႈင္းလြန္းတယ္။"

နင္ ရင္ထိတ္သြားပါတယ္။

မူလတာအို တန္ခိုးရွင္ေတြ အမ်ားၾကီး ရွိေနတယ္....


"ေသခ်ာေျပာရရင္္ေတာ့ ေက်ာင္းေတာ္ၾကီးက အရမ္းကို ၾကီးမားလြန္းလို႕ သင္ၾကားတဲ့ သင္ခန္းစာေတြကလည္း အရမ္းကို မ်ားလြန္းတယ္။ ဒါေၾကာင့္ မိစာၦပညာကို သင္တဲ့ စာသင္ခန္းေတြလည္း ရွိေနတာ။ တခ်ိဳ႕ မိစာၦလမ္းေၾကာင္းလိုက္စားတဲ့ အင္ေမာ္တယ္ေတြက ဒီလို စာသင္ခန္းေတြမွာ တက္ေရာက္သင္ၾကားၾကတယ္ေလ။ ႏွင္းနဂါးေတာင္က ပါ၀ါကို အရမ္း ဂရုစိုက္တယ္။ ဒါေၾကာင့္ သူ႕မွာ မိစာၦ လမ္းစဥ္ လိုက္စားသူေတြေကာ၊ အင္ေမာ္တယ္ လမ္းစဥ္ ရိုးရိုး ေလွ်ာက္လွမ္းသူေတြေကာ၊ ဗုဒၶလမ္းစဥ္ က်င့္ၾကံသူေတြ အျပင္ တျခား လမ္းစဥ္ ေလွ်ာက္သူေတြ အကုန္ ရွိေနတယ္။ သူက အစြမ္းရွိသူကို ဦးစားေပးတယ္ေလ"

သူေတာ္စင္မူ သက္ျပင္းရွည္ၾကီး ခ်လိုက္ပါတယ္။

"ဒါေၾကာင့္ ဒီႏွင္းနဂါးေတာင္မွာ ငါးနဲ႕ နဂါးေတြဟာ ေရာေႏွာေနၾကတယ္။ အစြမ္းထက္လိုသူေတြကလည္း ႏွင္းနဂါးေတာင္ကို လာျပီး ၀င္ေရာက္လာၾကတဲ့အတြက္ သူ႕ရဲ့ အင္အားဟာ တျဖည္းျဖည္း ၾကီးမားလာတယ္။ သူတို႕က ေန ထြက္ခြာလာတဲ့ ဇီဖူတန္ခိုးရွင္ေတြဟာလည္း ႏွင္းနဂါးေတာင္ရဲ့ အလံကို လႊင့္ထူျပီးေတာ့နယ္ေျမေတြကို တည္ေထာင္အုပ္ခ်ဳပ္ၾကတယ္။သူတို႕ေတြကို ဂိုဏ္းခြဲေတြလို႕ ေျပာလို႕ရတယ္။ ဒီဂိုဏ္းခြဲေတြကလည္း အလားအလာ ရွိတဲ့ လူငယ္ေတြကို စုေဆာင္းျပီး မူလ ေက်ာင္းေတာ္ၾကီးကို ပို႕ျပီး ပညာသင္ေစတယ္။ ဒါနဲ႕ပဲ ႏွင္းနဂါးေတာင္ဟာ အရမ္းကို က်ယ္ျပန္႕လာျပီေတာ့ အဆမတန္ အင္အားၾကီးမားလာတာပဲ။"

ဓားတန္ခိုးရွင္၏ ဒ႑ာရီ (စာစဥ္ ၁မွ စာစဥ္ ၆ ပထမတြဲအထိ)Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang