Untitled Part 36

2.2K 259 3
                                    


ဓားတန္ခိုးရွင္၏ ဒ႑ာရီ

စာစဥ္ 2

Chapter 18 (ယင္ ယန္ စြမ္းအား ၂ ခု ၀ဂၤဘာ ေထာင္ေခ်ာက္)


"မိစာၦၾကီး Serpentwing?" ဂ်ိနင္ မ်က္ေမွာင္ၾကဳတ္လိုက္မိတယ္။

"ဘာျဖစ္တာလည္း။ ကၽြန္ေတာ္တို႕ အေနာက္ပိုင္း ဂ်ိကလန္က ဇင္တ်န္ တန္ခိုးရွင္ေတြက Serpentwing ေရကန္မွာ ေစာင့္ေနၾကတယ္ မဟုတ္ဘူးလား။ Serpentwing က ေရကန္ကေန ထြက္ေျပးလြတ္ေျမာက္သြားတာလား။"

၀မ္ဖန္ ေခါင္းခါလိုက္တယ္။
"သူသာ Serpentwing ေရကန္ၾကီးကေန လြတ္သြားတာဆိုရင္ေတာ့ ဒါအေသးအဖြဲ ကိစၥေလးျဖစ္သြားျပီ။ ငါတို႕အေနာက္ဘက္ ဂ်ိကလန္က Serpentwing ကို ကူညီေပးလိုက္လို႕ပဲေနမွာ။ ငါတို႕ကလန္က ဇင္တ်န္ တန္ခိုးရွင္ေတြက Serpentwing ေရကန္မွာ သူ႕ကို ေတြ႕တာနဲ႕ ဘယ္လိုပဲျဖစ္ျဖစ္ သတ္ဖို႕ ၾကိဳးစားခဲ့ၾကတယ္။ Serpentwingဟာ ေန႕တိုင္း ဒုကၡပင္လယ္ေ၀ ေနခဲ့တယ္။ အဲ့ဒီမွာ တိုက္ပြဲၾကီးေတြ ေတာ္ေတာ္မ်ားမ်ားလည္း ျဖစ္ခဲ့တယ္။ အဲဒီလို ဖိအားေတြေအာက္မွာ Serpentwingဟာ အထြဋ္အထိပ္ ဇင္တ်န္ အဆင့္ကို တစ္ဆင့္တက္ေရာက္သြားခဲ့တယ္။ "


"ဘယ္လို.. အထြဋ္အထိပ္ ဇင္တ်န္ တန္ခိုးရွင္အဆင့္.."

နင္အရမ္းကို စြံ႕အသြားခဲ့တယ္။

အထြဋ္အထိပ္ ဇင္တ်န္ မြန္းစတား မိစာၦေတြဟာ အရမ္းကို ေၾကာက္ဖို႕ေကာင္းလြန္းလွပါတယ္။ အေရွ႕ပိုင္းေတာင္ ႏြံေတာေတာင္မွ အထြဋ္အထိပ္ ဇင္တ်န္ တန္ခိုးရွင္ျဖစ္တဲ့ ကမာၻဦး ဖားၾကီးပဲ တစ္ေကာင္တည္း ရွိပါတယ္။


"ငါတို႕ အေနာက္ဘက္ ဂ်ိကလန္က ဇင္တ်န္ တန္ခိုးရွင္ေတြဟာ ေမွာ္ရတနာေတြကို အားျပဳျပီးေတာ့မွာ မနည္းအသက္ရွင္က်န္ရစ္ေအာင္ ရုန္းကန္ခဲ့ရတာ။ သူတို႕ေတြ Serpentwing ေပ်ာက္ကြယ္သြားတာကို ဘာမွ မလုပ္ႏို္င္ပဲ ရပ္ၾကည့္ေနခဲ့ရတယ္။"

၀မ္ဖန္ သက္ျပင္းခ်ေျပာလိုက္တယ္။
"ဆရာက ဒီသတင္းၾကားၾကားခ်င္းပဲ ခ်က္ျခင္းကို Serpentwingေနာက္ ႏွိမ္နင္းဖို႕ လိုက္ခဲ့တယ္။"


"အေဖက အခုထိလိုက္ေနတုန္းပဲလား။"

နင္ေခါင္းညိတ္လိုက္မိပါတယ္။

ဓားတန္ခိုးရွင္၏ ဒ႑ာရီ (စာစဥ္ ၁မွ စာစဥ္ ၆ ပထမတြဲအထိ)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum