Capitolul XIII

8.4K 757 92
                                    

* Maia *

        Stăteam cu toții la masă, iar atmosfera era extrem de tensionată. Eu dădeam din picior agitată, tata era bosumflat, Adam cu buza și mâna sparte, ținând gheață pe amândouă, mama neutră și puțin stânjenită, Alex amuzat.

       - Deci, Adam, zâmbi mama călduros. Ești colegul Maiei?

       - Da, doamnă. Lucrăm oarecum împreună, la un caz.

       - Înțeleg, zâmbi ea. Și, părinții tăi sunt în oraș?

        L-am privit și eu curioasă, pentru că deși între noi începea să se contureze ceva, nu știam aproape nimic despre el. Dar, l-am văzut încruntându-se și mi-am dat seama că subiectul îl deranjează.

       - Mama a murit când aveam patru ani, iar tata..., făcu o pauză în care a inspirat adânc, apoi continuă. Tata a preferat să mă lase într-un orfelinat. Alte rude nu mai am, sau poate că am, dar nu îi cunosc.

        L-am privit cu ochi mari. Bărbatul ăsta era un adevărat mister pentru mine, iar acum, să aflu asta, era total neașteptat. Nu puteam decât să îmi imaginez cât de greu poate să îi fie unui copil de patru ani să își piardă mama, dar să mai fie și abandonat de propriul tată printre străini...

        Era inuman.

        Am întins mâna pe sub masă și mi-am pus-o peste a lui, zâmbindu-i blând când privirile ni s-au întâlnit.

      - Mai dorește cineva friptură? am întrebat, pentru a schimba subiectul și toți au refuzat politicos.

      - Mulțumim pentru tot, draga mea! spuse mama. Noi ar trebui să plecăm.

       - Eu unul mă bucur că te-am cunoscut, vorbi Alex. Să mai vi la mese în familie, sunt mult mai interesante cu tine în preajmă, chicoti el și îmi venea să îi bag un pumn în moacă.

        Îmi observă fața încruntată și ridică din umeri, făcând pe nevinovatul.

       - Ce? Exclamă el.

       - Și... Adam, rămâi peste noapte? Îl întrebă tata, îngustându-și ochii.

       - Rămân atâta timp cât și ea mă vrea aici, am spus calm.

        Maxilarul tatei zvâcni și Alex îl bătu pe umăr, rânjind:

       - Nu e ca și cum voi nu ați fost tineri, tată! După câte știu eu, ai fost și mai rău decât el!

        Obrajii mamei prindeau o tentă de roz, în timp ce tata o privea dulce și aproape pervers.

       - Asta e și ideea, știu cum am fost eu, spuse și o prinse pe mama de mână, ridicându-se.

        Au plecat cu toții și am avut grijă să îi pup pe fiecare pe rând. Nu voiam să existe tensiune între noi, nu ne-am certat niciodată! Bine, eu și Alex ne certam, dar mai mult de o jumătate de zi nu puteam să stau supărată pe el. Idiotul ăla mă făcea mereu să râd.

        Am închis ușa și m-am întors în bucătărie. Eram mult prea conștientă că eram singuri și privirea lui era ațintită asupra mea, dar am încercat să îmi ignor stomacul care se strângea și inima care bătea cu putere. În timp ce începeam să strâng masa, am spus:

       - Îmi pare rău pentru tata, te asigur că are cele mai bune intenții! Îți aduc imediat altă pungă cu gheață și...

        L-am simțit lipindu-se de spatele meu, cuprinzându-mă cu o mână și frecându-și erecția de fundul meu.

MaiaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum