- Fii atent aici, imbecilule suprem! am șuierat spre el, imediat ce am rămas singuri.
- Oh, am avansat? Ridică el o sprânceană, ironic.
- Nu ai ce să dormi în patul meu! am continuat să vorbesc, ignorându-i remarca. Ia-ți niște cartoane, fă-ți culcuș pe jos și nu o să ai probleme cu mine!
- Asta să o crezi tu, javră mică! Nu sunt animalul tău de companie, deci dorm în pat!
- O să te sufoc în somn! l-am amenințat.
Râsul lui sexy și gros îmi făcea stomacul ghem.
- Cine spune că vom dormi?
- Du-te dracului! m-am enervat. E nevastă-ta în perioada aceea și eu sunt a doua opțiune? Din nou?
L-am văzut întunecându-se la față, dar furia lui fu înlocuită de amuzament.
- Ești cumva geloasă?
Ochii mi s-au mărit o clipă, apoi am exclamat:
- Fie, dormi în pat! Dar să nu mă atingi, nici măcar din greșeală!
- Da, șefa! Exclamă el, salutându-mă militărește, iar eu am mi-am dat ochii peste cap.
M-am dus nervoasă în baie și am trântit ușa în urma mea. De ce încă are acest efect asupra mea? De ce inima încă bate nebunește în preajma lui, iar corpul meu se înfioară de dorință? De ce nu au dispărut toate aceste sentimente, când l-am văzut sărutând-o pe... aia?
Am oftat, resemnată, și am pornit apa la duș. Deși era aproape rece, în ideea că va funcționa ca și un deșteptător, trezindu-mă la realitate.
Nu funcționase.
M-am săturat să fiu eu cea mai afectată de toată treaba asta! Era Adam sigur pe sine, dar era bărbat până la urmă. Cu acest gând răzbunător am ales o salopetă din saten, scurtă și sexy, lăsându-mi puțin fesele la vedere, care rămase printre lenjeriile mele de acasă. După ce mi-am uscat și pieptănat părul, mi-am periat dinții și am folosit crema mea preferată pe întreg corpul.
Un "Doamne Ajută!" și am ieșit din baie.
Ochii imbecilului, acum cât capela, era tot ceea ce voiam să văd.
Așa, specie slabă și ușor de manipulat, privește aici și șterge-te la gură!
M-am aplecat pentru a-mi lua telefonul din geantă și i-am oferit o priveliște de prim rând asupra fundului meu. Apoi, ca și cum nici nu ar fi în bustul gol la mine în pat, acoperit cu o plapumă, m-am cuibărit pe partea mea, cu spatelea el, învelindu-mă doar cât să las lucrurile esențiale la vedere.
- Tu așa dormi în fiecare seară? Mă întrebă el gutural, iar mie îmi venea să râd.
- Ai o problemă cu asta?
- Una mare de tot, spuse cu subînțeles și mi-am mușcat buza de jos cu putere.
- Poți să o rezolvi și singur.
Palma lui îmi lovi cu putere o fesă pe jumătate dezgolită, făcându-mă să mă întorc nervoasă spre el.
- Ce dracu'?!
Nu apucă să îmi răspundă, pentru că tocmai bătea cineva în ușă. M-am învelit până la piept și Adam chicoti amuzat.
- Intră!
CITEȘTI
Maia
RomancePartea a III-a a seriei "M&M". Maia Sima este un dur și atrăgător medic legist. Dar, pe cât de mult excelează în profesia ei, pe atât de necunoscut îi este fiorul iubirii. Un caz extrem de sensibil formează circumstanțe nebănuite, ea fiind nevoită s...