- Bună dimineața, afurisită criminală!
Mi-am deschis ochii și am clipit de câteva ori, pentru a-i ajuta să focalizeze. Adam mă săruta pe umăr și braț, iar eu am zâmbit somnoroasă.
- Bună dimineața, imbecilule.
- Imbecil? Râse el.
- Mereu ți-am spus așa. În mintea mea.
Își ridică sprâncenele, chicotind.
- Serios? Ei bine, eu mereu am crezut că ești un diavol deghizat!
- Nici tu nu ești foarte departe de adevăr, am zâmbit pervers, pentru că tocmai îmi veni o idee.
M-am ridicat din pat, așa ciufulită și goală cum eram, mi-am întins brațele deasupra capului, împingându-mi sânii și fundul înafară și având grijă ca Adam să aibă o priveliște de minune asupra profilului meu, apoi m-am îndreptat spre baie, legănându-mi ușor șoldurile.
- Treci înapoi! Ordonă el cu o voce groasă și joasă.
Am chicotit doar și am dispărut după ușa de la baie, sfidându-l. Mi-am potrivit apa la duș și m-am bucurat de senzațiile liniștitoare pe care stropii calzi mi le ofereau, cuprinzându-mi trupul. Dar, furnicături plăcute îmi înfloreau pe piele, când două brațe puternice mă îmbrățișară de la spate. Mi-am întors doar chipul, pentru a-l putea privi și am rămas puțin uimită de profunzimea ochilor lui, de felul în care mă privea. Nu voiam să interpretez ceea ce vedeam în privirea lui, dar buzele mele s-au întredeschis și am inspirat adânc.
Este oare posibil...?
Adam se aplecă și mă sărută încet, tandru, pasional. O mână îi alunecă pe un sân, frământând și jucându-se cu mugurul trădător între degete, în timp ce o alta ajunse între picioarele mele.
Se pricepea atât de bine la asta! Mișcarea degetelor lui, faptul că știa mereu unde să mă atingă și cum, cât de blând sau posesiv să fie, mă scotea din minți! Îmi mușcă blând umărul și trase mai tare de mijlocul sânului, făcându-mă să scot un icnet.
- Ești atât de frumoasă! Exclamă Adam și își adânci două degete în mine. Atât de udă!
- Mă înnebunești, am gâfâit și el continuă în ritmul lui, care îmi cucerea fiecare particulă din corp.
Se opri doar pentru a-mi ridica piciorul pe marginea peretelui, unde aveam un suport pentru produsele de igienă. Se lăsă brusc jos și cum stăteam cu picioarele îndepărtate, capul lui ajunse între picioarele mele.
Dă, Doamne!
Era excitant, mult prea excitant și răvășitor de pervers, de aceea simțeam că mă topesc. Ceea ce îmi făcea el mie, îmi topea conștiința la foc mic. Mintea mea se golea complet, simțurile fiind mai alerte ca niciodată. Simțeam, simțeam și oh, Doamne, ce mai simțeam!
Corpul meu începu să tremure încet și el se ridică iar, înfingându-și un deget în mine și făcându-mă să icnesc.
- Vreau să fiu în tine ca un nebun, îmi șopti el, mușcându-mi pielea sensibilă a gâtului și apoi sugând tare din același loc, o durere al naibii de excitantă punând stăpânire pe mine.
Apoi l-am simțit cum se potrivește, intrând încât în mine și mărind ritmul tot mai mult, plăcerea încălzindu-mă din cap până în picioare. Se mișca atât de bine, îl simțeam atât de adânc și eram aproape epuizată. Începeam să tremur și el îmi cuprinse talia, susținându-mă.
CITEȘTI
Maia
RomancePartea a III-a a seriei "M&M". Maia Sima este un dur și atrăgător medic legist. Dar, pe cât de mult excelează în profesia ei, pe atât de necunoscut îi este fiorul iubirii. Un caz extrem de sensibil formează circumstanțe nebănuite, ea fiind nevoită s...