Capitolul VI

8.9K 829 201
                                    

        Însurat?

        Futai!

        Eu nu fac asta! Nu distrug familii, nu mă încurc cu bărbați însurați, ce naiba!

        Nu îmi venea să cred, simțeam că îmi era rău și nu, nu era de la vodka!

        Ceea ce era între noi, această uro-pasiune, sau cum dracu' i s-ar mai spune, era doar o minciună cruntă! De ce naiba nu mi-a spus? Ce fel de bărbat este el, înșelându-și soția în stânga și în dreapta? Deci, acea pasiune care mă mistuia la propriu când eram în preajma lui, o simțisem numai eu?

        La dracu' cu toate!

        Mi-am trântit nervoasă geanta pe masă și mi-am aruncat pantofii într-un colț. Măcar dacă nu aș fi fugit ca și o adolescentă naivă! Poate asta și este părerea lui despre mine acum. Și-a dat seama că m-a afectat, când pentru el, totul a fost doar o aventură!

        O aventură. Ne-am tras-o de două ori. Asta și era.

        Mi se strânse inima și uram sentimentul ăsta. Nu voiam să mai simt nimic și nici nu aveam de gând să îi mai dau satisfacție, pe nici un plan! Nu va știi cât de tare mă deranjează tot ce s-a întâmplat, un asemenea bărbat nu merită atenția mea.

        Am făcut un duș rapid și m-am băgat în pat, doar în maieu și chiloți, pijamaua mea oficială.

***

        Stăteam pe terasă cu mama, tata și Alex, savurând delicioasa limonadă făcută de mama. Mă jucam absentă cu paiul în pahar, când vocea mamei ajunse într-un final până la mine.

       - Maia, draga mea! Te simți bine?

       - Da, mamă. Sunt bine, am clipit de câteva ori.

       - Ești sigură? Te simți rău? Mă privi puțin încruntată, și eram copia ei mai tânără cu câțiva ani.

       - Nu, sunt bine. Serios! am încercat să o conving, evitând privirea tatei.

       - Atunci, poate cineva este de vină pentru starea ta, zâmbi ea conspirativ.

        Alex chicoti pe sub mustăți și tata sări ca și ars.

       - Cum adică? Cine?

       - Un bărbat, Max! Oftă mama.

       - Nu are nevoie de bărbați! Uită-te puțin la ea! Este puternică, inteligentă, nu are nevoie de un imbecil care să îi fută direcția!

        Și tu? Mersi că mi-ai amintit de el, tată!

       - Este o femeie, accentuă mama cuvintele. Liberă să facă ceea ce vrea.

        Tata mormăi ceva în barbă, nemulțumit, iar Alex ridică paharul în semn de toast, cu un rânjet mare pe față:

       - Pentru toți imbecilii!

***

       Luni am mers la muncă extrem de hotărâtă să las tot trecutul în spate. Am mai avut aventuri. Adam va fi încă unul pe lista mea de câțiva bărbați, nimic interesant.

MaiaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum