DĖMESIO! TAI VISOS ŠIOS PIRMOS DALIES ŽODYNAS. SKAITYDAMI ATRASITE VISAS ŠIAS SĄVOKAS. KADANGI SUSIVĖLINAU KELTI JAS PO DALIMIS, TAI PAMANIAU SUDĖSIU Į VIENĄ ATSKIRĄ SKYRIŲ. GERIAU NEGU IŠVIS NIEKO.
SĄVOKOS IR JŲ REIKŠMĖS
Laiko apyrankės - stabdo senėjimą ar jaunėjimą. Per greita manipuliacija gali sukelti mirtį.
Laiko perėja - iš jos iškeliauja visi Laiko trikdytojai. Ant ženklo stovi keturi Laiko trikdytojai arba aukštesnis keliautojų lygis. Ženklas - Shield Knot. Tik per jį yra greičiausias būdas keltis Laiku į norimą vietą.
Laiko trikdytojai - pirmalygiai. Neturi teisės prasižengti. Mokiniai. Negali keliauti toliau nei penkeri metai atgal.
Laiko tramdytojai - antralygiai. Ištraukia iš Laiko audrų, tyrinėja jas. Savižudžiai, ieško laiko kilpų, neatrastų laikotarpių, ir kaip toli galima keliauti laiku. Kartais dirba su neįprasto būdo nusikaltėliais t.y. Ilijanas. Kai kurie iš jų dirba "Prognozė" laidoje, kurioje rodomi ir pranešinėjami Laiko orai.
Begalybės traukinys - aplink Melamoro miestą riedantis ir niekad nesustojantis traukinys. Jo niekas nevairuoja. Stabdo tada, kai reikia. Jame kalinami: juodžiausi nusikaltėliai, savanoriai sutrikėliai, prasižengę už smulkmenas.
Laiko krytis – amžinas kritimas laiku. Niekada nesiliauja šokinėjęs per laiką, niekada nesustoja vienoje vietoje, visada juda. Amžinas kalinimas iš kurio ištraukti asmenį yra be šansų. Tokia bausmė už neatleistinus Globėjo poelgius.
RUNOS
Mirtina jėga – Forca Mortal
Liūdesys - Tristeza
Gerumo runa – Kindness rune.
Globėjų teisė pažymėti savo Globojamuosius runomis ir tatuiruotėmis. Vienaip ar kitaip, įamžintas ženklas atspindi Globėjo dalelę. (Apie Globėjus sužinosite daugiau, tik tolimesnėse dalyse)
Laiko konfideracija – ją sudaro 5 asmenys. Konfideracija reikalinga itin svarbiam svarstymui, kada nepritaria valdžia, renkamas susirinkimas, aukštesnis už pastarąją. Jie visi pasirašo krauju, o ne rašalu, tik taip įprasminamas parašas, užfiksuojamas kaip tikras ir nesuklastotas, taip pat šalia Žaliojo Goblino atspaudo, dedami narių atspaudai. (Pavyzdį rasite „Globėjai" istorijoje)
KOLEKCIONIERIAI - Melamoro amžininkai, rašytojai, spaustuvininkai ,istorikai.Jų info gali gauti tik mainais į ką nors reto ir brangaus. Dar tik rašomas istorijas galima pamatyti. Jie turi pirminį, kuris mato vizijas praeities, nuotrupas, jas pavaizduoja, o kiti Kolekcionieriai iš to sudaro galimas teorijas apie vieną ar kitą Melamoro gyventoją. Pirminis turi įgimtą Laiko ciklą, tačiau apie tai mažai kas žino. Dovanodamas stiklainį Laiko gali išsipirkti norimą informaciją. Pagrindinis Kolekcionierius priklauso Laiko konfideracijai.
LAIKO BIBLIOTEKA – tai iš esmės saugykla, kuri per šimtmečius sukaupusi neįtikėtinai daug retų, vertingų knygų, daiktų, kuriuos pamatyti ar išsipirkti gali ne kiekvienas. Bibliotekoje vyrauja istorinis tikėjimas, grįstas legendomis, faktais, mitais, pasakomis. Ji pildoma ateities knygomis, kurių įvykiai arba nutiks, arba bus perrašyti. Tai pastovios sienos ir paslankios lentynos. Dulkėta išorė slepia tikrąjį lobį. Niekada nevalomos dulkės, nes manoma, kad ir jos turi ką papasakoti.
Amžinybės kraujas – tai dabarties tarpeklio per amžius surinktas keliautojų kraujas, kuris užpildo griovelius vos tik gauna naują ir šviežią kraujo dozę. Tai tam tikras mirštantis padaras, kuris maitinas krauju. Už duoklę nukeliami į norimą laiką.
YOU ARE READING
Globėjai (I KNYGA BAIGTA)
Fantasy„Laikas visada gerbs ir palaikys tai, kas tvirta, bet pavers dulkėmis tai, kas netvirta" Šį kartą seksime laiką. Trauksime iš pavojaus tuos, kurie mums reikalingi ir grūsime atgal tuos, kurie tuos pavojus ir sukėlė. Ilijanas ir Kirinas buvo neišskir...