Bölüm 23

1K 85 10
                                    

-Esma sana da bi bakmamızı ister misin? Kız burda acı içinde kıvranıyor sen hala bombe diyorsun.

-Bana ne ya ben mi dedim kalk dizini ağaca geçir diye? Ayrıca depresyondayım ben bana iyi davranın, hıh.

-Şuna bak şuna. Sen nasıl bir badisin ya istemiyorum ben seni. Şu Selçuk bile senden daha iyi badilik yapar.

-Badiliğime laf ettirmem len!

-Selçuk kim?

Her şeyden habersiz Huriye onları dinlerken birden bunu sorunca Esma panikledi.

-Hiç kimse ya o kimmiş boşver sen. Kanka sana adı S ile başlayan kişileri yasaklıyorum.

-Tamam Esma yasakla ama önce Ceren'e bir baksak?

-Tabii buyur senindir. Tepe tepe kullanabilirsin.

*

Huriye Ceren'in dizine bakıp pansuman yapmıştı. 1 gün de istirahat verilmişti.

-Hadi yine iyiyim. Hafta sonu da geliyor 3 gün iznim var.

Esma Ceren'in koluna sertçe vurdu.

-Lan gerizekalı ben ne yapacağım? Senin bana teselli vermen lazım, hayırsız.

-Yanii ben yokken hasretimi çekeceksin tabi ama- Ah vurma be!

-Esma o hasta, kibar davran ona.

-Evet bak doktorum ne diyor şikayet ederim seni.

-Etmezsen hatırım kalır. Ayrıca selam da söyle.

'Seni şuna söyleyeceğim' cümlesine 'selam da söyle' diye yanıt veren bir arkadaşları vardı. Ona boş boş bakarlarken Esma güldü. "Tamam tamam, biliyorum o laf çocukluktan kalma. Söylemedim sayın, sustum."

Aradan kısa bir zaman geçmiş Huriye birkaç işini halledip onların yanına gitmişti. Dizi sarılmış Ceren yatakta yatarken Esma yanındaki sandalyede oturuyor onunla uğraşıyordu. Huriye içeri girince 'Kurtuldum' diye geçirmişti içinden.
Esma olan biteni Huriye'ye bir bir anlatırken o daha ne kadar şaşırabileceğini düşünüyordu.

-Ya benim Selim'le aramda bir şey yok.

-O öyle düşünmüyor ama.

-Esma sen askeriyeye dönsene ya yemek falan yersin.

-Niye burada yiyemez miyim?

-Of off, ye sen ye.

Huriye onlara laf anlatamayacağını anlayınca odadan kaçar gibi çıkmıştı. Ceren ise bir an önce askeriyeye dönmek istiyordu. Sıkılmıştı oturmaktan.
Huriye tekrar odaya gelince çıkabileceğini söylemişti. Ceren üstündeki çarşafı kaldırıp ayağa kalktı. Huriye ve Esma ona şaşkınca bakıyordu.

-Lan botlarını ne ara giydin?

-Ve ne zamandır öyle yatıyorsun?

-Ohoo takıldığınız şeylere bakın yaa. Ben daima hazır bir askerim. Hadi görüşürüz.

Ceren topallaya topallaya odadan çıkınca diğer ikisi de şaşkınlığını atlatıp peşine düşmüştü.
Hastaneden çıkınca da Huriye ile vedalaşıp tekrar Esma ile askeri araca binmişti.

Askeriyeye vardıklarında Ceren, Serdar Teğmenin odasına gidip istirahat kağıdını vermişti. Ondan da izni alınca kapıda bekleyen Esma ile diğerlerini aramaya koyulmuşlardı. En sonunda kantinin önündeki masalarda bulmuşlardı. Yanlarına gidip oturunca Oğuz ve Yahya onlara sinirle baktı.

-Kanka sen mi başlarsın ben mi başlayayım?

-Önce sen Oğuz.

-Hayır ya, önce sen Yahyacığım.

İki Badi Bir Araya GelmemeliydikHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin