-Ne dememizi bekliyorsun ki ne demek ben Selim'den hoşlanıyorum?
-Huriye bak kardeşim ben askerim. Bu mesleğe devam edebilmek için sağlıklı olmam gerekiyor ama sen hem kalp ritmime hem de akli dengeme zarar veriyorsun.
Esma'nın cümlesinden sonra Huriye düşünür gibi oldu. Hafif eğmiş kafasını kaldırıp ona baktı.
-Bizim bir psikiyatri doktoru olacaktı neydi adıı? Onur mu Ozan mı?
Esma yanındaki koltuğa uzanıp bir yastık kaptığı gibi ona fırlattı.
-Bak ya bir de alay ediyor.
-Şunu engelle sil numarasını biliyorum ben onunla konuşuyorsun.
-Allah Allah nereden biliyorsun?
-Kanka sen değil miydin durakta kikir kikir mesajlaşan?
-Bir kereydi o.
-Sus cevap verme bana. Ben yatıyorum iyi geceler Esma.
-Ya Cerenn..
Ceren kalkıp Huriye'nin yanındaki Esma'yla kalacağı boş odaya doğru ilerlerken Esma da kalktı.
-Ben de yatıyorum iyi geceler masa.
Huriye gözlerini kapatıp elini alnına vurdu. Esma odadan çıkınca da hafiften güldü. Birkaç dakika öyle kaldıktan sonra o da kalkıp odasına gitti.
Gece üçü de zor dalmıştı uykuya. Ancak geç uyumalarına rağmen sabah Ceren ve Huriye erken kalkmıştı. Bir yandan uymak isterlerken bir yandan da uykuları yoktu. En sonunda kahvaltı hazırlamaya karar verip mutfağa geçtiler. Ceren "Esma da kalksın bana ne" diye mızmızlanırken Huriye uyusun diyordu. Onu ikna edince eline soyması için patatesleri verirken kendi de salatayı hazırlamaya başladı.
Kahvaltıyı hazırlamaları bitmeden hemen önce Esma gözleri kapalı bir şekilde mutfağa girdi.
-Kokulara uyandım. Patates kızartması var, yumurta var.
Hemen masaya otururken Ceren ona gözlerini kısıp baktı.
-Ne zaman uyandın sen?
-Şimdi.
-Doğru söyle.
-Şimdi diyorum işte ya
Huriye onlara gülerken sandalyesini çekip o da oturdu. Güzel bir kahvaltının ardından masayı Esma'ya toplatıp salona geçtiler. Bugün de akşama kadar birlikte olacaklardı. Ne yapacaklarına daha karar vermemişlerdi.
Huriye televizyonu açarken iki bildirim sesi geldi. Ceren ve Esma telefonlarına bakınca Oğuz'dan olduğunu gördüler.
WHSATSAPP
Oğuz: Kızlar Yahya beni dinlemiyor hep hareket halinde kurt var sanki.
Esma: Yahya Üstçavuşum sizi illa odaya mı kilitleyelim?
Yahya: Gerek yok Esma Çavuşum iyiyim ben.
Oğuz: Bu ne resmiyet gençler?
Esma: Bilmem canım istedi.
Yahya: Benim de canım Oğuz'a dayak atmak istiyor. Görüşürüz kızlar.
Oğuz: Ben az sonra ölecek olan Oğuz. Bu mesajı 15 yere göndermezsen geceleri rüyana girerim.
Bu komik mesajları okumakla yetinen Ceren, Huriye ile gülerken Esma da telefonu bırakıp onlara eşlik etti.
-Bu Oğuz da cidden komikmiş
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İki Badi Bir Araya Gelmemeliydik
Humorİki asker arkadaşın görev yeri aynı yere çıkarsa ne olur? Komutanın dedikodusunu yaparlarken arkalarından komutan gelir mesela. Ya da 20 yaşına gelip de hâlâ bağcığını bağlayamayan Esma, Ceren'e bağlatırken askerler onları görür. Bu onların her gün...