Ertesi gün herkes aynı şekilde kalktı. Giyinip spora çıktılar. Yine askeriyeden 2 kilometre uzağa yürüyüp geri döndüler. Döndüklerinde hepsi yorulmuştu. 10 dakika sonra kahvaltı yapacaklardı. Ceren ve Esma hızlıca duşa girip çıktılar ve üniformalarını giyip kahvaltı yapmaya gittiler. Yemeklerini alan Ceren ve Esma boş bir masaya geçip Yahya ve Oğuz'u beklemeye başladı. Onlar geldikten çok kısa bir süre sonra komutanlar da geldi ve duanın ardından oturup yemeye başladılar. Ceren kafasını kaldırıp,-Niye geç kaldınız? diye sordu.
-Hiç sorma ya 2 saat Oğuz'u bekledim. Yok üniformam düzgün mü, yok saçımı düzelteyim diye ayrılamadı aynadan.
-Hayırdır Oğuz Üstçavuşum? diye gülerek sordu Esma.
-Ne, Kendime bakmam için bir sebep mi olması lazım? Her zamanki yakışıklılığım.
Oğuz'un dediğine üçü de 'yav he he' bakışı atıp kahvaltılarına devam ettiler. Kahvaltı boyunca üçü birlikte olup Oğuz ile uğraştılar. Yahya Oğuz'un saçlarını karıştırarak, "Sen kendine mi bakmaya başladın." dedi. Ceren ise 'seni gidi seni' bakışları atarken Esma büyük bir ciddiyetle, "Oğuz Üstçavuş'um, saçınız. Kırıntı olmuş galiba " Dedi. Onun bu yalanına Yahya ve Ceren de ayak uydurdu. Yahya, "Aaa sanırım elimden gelmiş" dedi. Oğuz ellerini saçlarına götürüp olmayan kırıntıları atmaya çalışırken özenle yaptığı saçını bozmuştu. Ceren "Şu görüntüyü önümden çeker misiniz? Bakamıyorum da." dedi.
-Kelebek görse intihar eder, diye devam ettirdi Esma. El birliği ile Oğuz'u delirtip kahvaltıyı bitirmişlerdi.
Kahvaltıdan sonra Ceren telefonunu alıp Huriye'ye mesaj attı.Ceren: İlk iş günü nasıl gidiyor?
Huriye: Güzel ama ilk günden nöbetim var. Sahura kadar buradayım.
Ceren: Ramazan da geldi. Esma artık geceleri de yemek diye sayıklar.
Huriye: Aynen ha Allah kolaylık versin
Ceren: Korkuyorum Huriye korkuyoruuum, anla beni
Ceren telefonu cebine attı. Kapının yanında elinde silah Oğuz Üstçavuş'u görünce oraya gitti.
-Nöbetin mi var?
-Aynen, 2 saat buradayım.
-Yahya Üstçavuş nerede?
-Onun dışarıda işi varmış birkaç saatliğine izin aldı çıktı.
-Tamam, iyi nöbetler sana.
Saate baktı ve içeriye doğru yürümeye başladı. Hakan Üstçavuşu'un odasında aranan teröristlerden en önemlilerini belirleyip kağıt çıkardılar. Bunlar etrafa dağıtılacaktı. Bu iş de bitince Esma'yı aramaya başladı. Yemekhaneden çıkarken gördü onu. Hemen yanına gitti.
-Sen yine yemek mi aşırdın?
-Evet.
-Şu rahatlığa bak ya.
-Ya o değilde yaklaşık 1 saat önce Mehmet Binbaşı dışarı çıkıyordu. Sivildi ve bir kazak giymiş, şaşırdım yani hiç Mehmet Binbaşı demezsin. diyip gülmeye başladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İki Badi Bir Araya Gelmemeliydik
Humorİki asker arkadaşın görev yeri aynı yere çıkarsa ne olur? Komutanın dedikodusunu yaparlarken arkalarından komutan gelir mesela. Ya da 20 yaşına gelip de hâlâ bağcığını bağlayamayan Esma, Ceren'e bağlatırken askerler onları görür. Bu onların her gün...