IV

63 4 0
                                    

У понеділок Каська пошепки запитала Лінку:
- А що ти мала на увазі, коли казала, наче Міхал на мене образився?
- Нічого, мабуть, мені здалося.
Справді, Міхал дивився на Каську ніжно, як завжди, особливо, коли вона цього не бачила. «Добре, що Каська нічого не знає», - думала Лінка. Про плітки, і кіно з Наталією. Ніби з того походу нічого не вийшло, але хтозна. Зрештою, цікаво. Лінка знала, що Міхал ніколи не запрошував Каську на побачення, здається, він був занадто сором'язливий. Тож Лінка зробила висновок, що, мабуть, це Наталія сама подзвонила до Міхала й запропонувала піти до кіно.
- Знаєш, що я думаю? - сказала вона Касьці. - Що Міхал страшенно соромиться. Йому насправді дуже хочеться запросити тебе на побачення, але він ніяк не наважиться. Може, ти сама повинна зробити перший крок?
- Може, і соромиться. Але якщо він не може нічого вирішити, то нащо мені такий хлопець, сама скажи. Я почекаю. Якщо він справді чогось хотітиме, то зрештою зробить.
- Може, ти й права, - погодилася Лінка, подумавши, що якась метка дівчина легко захомутає Міхала просто в Каськи під носом.
Наталії в школі не було. Лінка не знала, чи не вислати до неї якусь есемеску. Їй справді було потрібно, щоб Наталія сказала тим, кому раніше наплела про Касю, що все це неправда. Та якщо вона не з'явиться в гімназії, то нічого не вийде. Добре, що принаймні Міхала вдалося переконати.

"Кава з кардамоном"  Яґелло Йоанна Where stories live. Discover now