VI

68 5 1
                                    

Лінка прокинулася рано-вранці, годинник показував п'яту. Вона довго лежала непорушно. Відчувала, як бретельки ліфчика врізаються їй у спину. Вона всю ніч пролежала в тісних джинсах! Скільки ж годин вона проспала? Десять? Дванадцять? Згадався вчорашній день. Спершу поїздка автомобілем. Потім сварка. Принаймні добре, що Адріан привіз її назад... Вона бачила його обличчя, коли кричала йому: «Хто ти такий, щоб мене повчати?!», чи щось таке. Його посмутнілі очі. Лише зараз усе поверталося, наче сповільнені кадри фільму. І те, що він сказав потім. Боже, що вона наробила... Невже вона завжди всіх ранитиме? Адріана, маму, Наталію... З Наталією все було трохи по-іншому, та Адріан мав рацію. Надто легко вона відмовилася від їхньої дружби. Та ще й напала на подругу з її власною зброєю, а це не віщувало нічого доброго.
Лінка підвелася з ліжка з відчуттям морального похмілля й боса пішла на кухню, щоб нікого не розбудити, передусім Фікуса, який міг вимагати ранкової прогулянки. А Лінці аж ніяк не хотілося виходити так рано. Січневий ранок, темний і морозяний, точно не був для цього відповідним моментом. На кухні налила собі трохи води з фільтра. Повільно п'ючи, дівчина думала, що робити із цим усім, що вона заварила.
Лінка не була певна, чи о восьмій ранку в неділю годиться до когось іти. Мабуть, усе-таки ні. Та прочекавши три години, вона більше не мала сили терпіти. Ту відстань, яка ділила її й Адріана, вона зазвичай долала автобусом або машиною, та цього разу Лінка просто добігла до хлопця додому. За п'ять хвилин уже стояла під його будинком. Трохи лячно було набирати номер квартири на домофоні. А що, як Адріан узагалі не захоче з нею розмовляти?
Він стояв перед нею у фланелевій піжамі. Ґудзики були застебнуті нерівно, і кутик комірця задиркувато стирчав догори, тоді як другий звисав, наче вухо спанієля. Адріан намагався пригладити скуйовджене волосся, але це йому ніяк не вдавалося. Пасма стирчали навсібіч. Хлопець стояв перед нею босий і мовчав.
- Е-е-е... - почала Лінка. - Пробач, що прийшла так рано, але довше чекати я вже не могла. Я хочу попросити пробачення за все. І подякувати. І взагалі... Я не хотіла сказати нічого поганого, просто так якось по-дурному вийшло.
І глянула на нього. Адріан дивився просто на неї, незважаючи на піжаму й хаос на голові, його погляд був чистий, ясний і цілком притомний. Лінка почервоніла.
- Ми можемо спілкуватися, як раніше? - запитала вона.
Здавалося, Адріан був трохи розчарований, проте легенько посміхнувся й торкнувся її плеча.
- Звичайно. То що, їдемо до того Кракова?
- А ти й досі хочеш зі мною поїхати?
- Я ж тобі сказав, що завжди радо допоможу. Заходь, - запросив він її. - Можеш почекати у вітальні. Тато відсипається після чергування, а мама й досі в лікарні. - Як вона почувається?
- Як після інфаркту. Поговоримо в машині. Дай мені кілька хвилин, - підморгнув до неї. - Не їхати ж мені отак?

"Кава з кардамоном"  Яґелло Йоанна Where stories live. Discover now