Medya : Rebekah Mikaelson
Videonun bölümle alakası yok ama the originals ile ilgili bir klip ve çok hoşuma gittiği için sizlerle de paylaşmak istedim. Bence mutlaka izleyin.~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
2.BÖLÜM :OLMUYOR
Elijah telefonuna gelen mesajdan sonra vakit kaybetmeden Davina'nın yanına gelmişti. Geldiği yer New Orleans'ın en modern yerlerinden birisiydi. Elijah bu duruma şaşırdı. Fazlasıyla yüksek olan binada Davina'yı hangi katta bulacağını bilmiyordu. Bu yüzden Davina'yı aradı.
"Dediğin yere geldim aşağı in."
"Inemem eşyalarımı alacak biri gerek. En üst kattayım."
"Tamam geliyorum." Elijah bu sefer vampir özelliklerine şükretmişti. Merdivenleri kullanmadan rahatlıkla çıkmıştı. Davina'nın yanına geldiğinde gördüğü görüntü onu şaşırtmıştı. " Bize taşınmayı düşünüyorsun sanırım. "
"Sizin malikane daha güvenli . Lanet kalkana kadar diyelim. Hadi sana kolay gelsin ben yavaş yavaş iniyorum ben inene kadar inmiş olursun her halde." Elijah tek hamlede indirirken söylenmeyi ihmal etmemişti. Aşağı indiğinde Davina'nın henüz gelmediğini gördü. Bir an için endişeye kapıldı. Ya bir vampirin dişlerine kurban gittiyse diye düşünmeden alıkoyamadı kendini.
"Davina! "
"Geliyorum! Huh, bu merdivenler beni genç yaşımda bitirecek!"
"Alt tarafı birkaç merdiven indin. Hadi bir an önce arabaya bin ."
Davina itirazsız Elijah'ın dediğini yaparak arabaya bindi. Ardından da Elijah arabaya binerek daha fazla vakit kaybetmeden Mikaelson Malikanesine doğru arabayı sürmeye başladı. Normalde olsa orta ritimli bir müzik açardı fakat şu an New Orleanstaki durum buna hiç el vermiyordu.Hızlı bir süratle ilerlerken aniden yola çıkan birine çarptılar."Lanet olsun !"Elijah çarptığı kişinin bir vampir olduğunu tahmin ediyordu ama böyle kesinliğe sahip olmayan bir düşünce herhangi birinin hayatını riske atmaya değmezdi. Daha fazla vakit kaybetmeden arabadan inerek çarptığı kişiye baktı.
Elijah hem tahminini doğrulamış hem de fazlasıyla şaşırmıştı. Evet çarptığı kişi bir vampirdi ama onu şaşırtan asıl şey çarptığı kişinin Marcel olmasıydı. Gözlerini Davina'ya çevirdi. O da şaşkınlıkla harmanlanmış değişik bir bakış saçıyordu etrafa.Hemen ardından Marcel'e çevirdi bakışlarını
Kırmızılaşmış gözleri , belirginleşmiş damarları ile normal biri için fazlasıyla ürkütücü görünüyordu.Fakat Elijah zerre ürkmemişti. Çünkü bu kendisi için olağan bir durumdu . Bilakis kendisi de bu canavarlardan birisiydi. Atasıydı onların. Marcel'in ne yapmak için hazırlandığını anlayan Elijah hemen Davina'yı uyardı.
"Davina , arabaya! Koş! "
Uyarıyı alan Davina zaten arabaya yakındı. Şanslıydı,ama ne kadar? Ona göre fazlasıyla . Evet karşısında iki vampir vardı. Anında yakalanabilirdi. Ama güçlü olan onu koruyordu.
Davina'nın arabaya binmek için atak yapacağını anlayan Marcel onu engellemeye çalıştı ama karşısındaki kökeni unutuyordu. Elijah bunu hemen önledi.
"Marcel kendine gel! O Davina,."
"Açım, anlıyor musun? Açım! Kendime hakim olmayı denemedim mi sanıyorsun? Denedim! Kendime hakim olamıyorum. Şehirdeki bütün vampirler böyle . Kimsenin bir şey denediği yok! Şimdi , bırak da işimi göreyim"
"Olmaz Marcel, olmaz! Davina laneti ortadan kaldıracak. Bütün bunlar bitecek anlıyor musun? Kurtulacaksın , kurtulacaksınız."
Marcel bir şey demeden son bir kez Davina'ya baktı ve vampir hızıyla tozu toprağı bir ederek gitti. Zaten sinirlenmiş olan Elijah Davina'nın arabaya binmediğini görünce daha da sinirlendi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HER ZAMAN VE SONSUZA DEK
Fanfiction"Saçmalık , mutlaka bir yolu olmalı! Bir cadı, siren veya ... veya herhangi bir şey! Siz sadece saçmalıyorsunuz!" " Hiçbir yolu yok Niklaus ! Bunu bir an önce kabullen." "Elijah haklı abi. Bize saldırmak yerine bunu kabullenmeyi denemelisin ." "Siz...