"Bu sırrı bilmen ile güvenimi kazanıp kazanmaman senin elinde .24 saat , sadece 24 saat içinde güvenimi kazanıp kazanamayacağını sen belirleyeceksin. "
•••
9.BÖLÜM : KAZANDINCAROLİNE FORBES
Güven . Ne kadar kırılgan bir kelime olduğunu anlatmak zor. Klaus denen herif bugün ya beni yanına çekecek ya da hiç istemeyeceği bir düşman kazanacak. Kucağımdaki bebeği beşiğine koydum. Çok tatlı bir bebekti. Ela renginde iri gözleri, açık kumral saçları vardı.
Herkese bu bebek sayesinde deli olduğum yalanını yaymıştım. Bu sayede hem onu daha iyi koruyabiliyor hem de rahat yaşayabiliyordum. Evet , deli falan değilim. Her ,zeki kişi bunun bir saklama büyüsünden ibaret olduğunu anlar. Yani bu tur şeylere inanan ve bilen kişilerden bahsediyorum. Neyse ki insanlar bu tür şeylere inanmıyorlar.
Yetimhaneden almıştım onu . Yetimhane müdürünü ve görevlilerini de geri kalanlara daha iyi davranmaları için etki altına almıştım. Lanet konusuna gelince de o olayla hiç bir ilgim yoktu. Klaus'un benden bilmesinin nedeni apaçık ortadaydı. Birileri onu bana karşı kışkırtmıştı ama neden?
Bir anda çalan kapıyla gizleme büyüsünü yeniden devreye soktum. Kapıyı açtığımda karşımda Klaus vardı. "Tamam, 24 saat sonra güvenimi kazanıp kazanmayacağını sen belirleyeceksin dedim . Kabul ediyorum ama sana saat başı kapıma gel demedim?"
"Dur bir dakika ne demişti? Hah , hatırladım lanetli günde biraz fazla sinirlidir."
"Bana bu konuda imâda bulunmamanı öneririm."
"Senden korkmuyorum."
"Hislerimiz karşılıklı bay Mikaelson."
KLAUS MİKAELSON
Inanmak istiyordum. Onun bu laneti şehrime salmamış olmasını istiyordum. Çünkü çok iyi bir müttefik olabilirdi. Neyseki birkaç saat sonra her şeyi öğrenecektim. Aslında birkaç saat sonra laneti devreye girip ölümlü olduğunda onu öldürebilirdim ama bu hiç zekice olmazdı. Çünkü laneti yapmamış olabilirdi ve bir potansiyel müttefiği boşuna kaybedebilirdim.
"Umarım senin güvenini kazandıktan sonra şu bebeğe açıklık getirirsin. "
"Merak etme , kafana hiçbir soru işareti kalmayacak ama şu an sadace sus."
Agresif haller bana hiç de yabancı değildi. Sadece birkaç kez dönüşüm geçirmiştim ve bu uzun zaman önceydi ama o zamanları asla unutmayacaktım .
"Başka kim biliyor?"
"Neyi?"
"Üstümdeki laneti."
"Kimse. Sadece ben . "
"Peki sen kimden öğrendin? Bunu bilen ben hariç sadece iki kişi var."
"Şu an aşırı kararsızım . Bunu sana söylemeli miyim?"
"Zihnine girebilirim. "
"Seline. Adı Seline . Bir cadı. "
Nedense bir an da yüzünden endişe geçti. Hayal kırıklığı. "O cadıyla görüşmek istiyorum. Şu günü öyle veya böyle bitireceğim ve sen beni o cadıya götüreceksin"
" Ve sen de laneti bozacaksın."
" Anlaştık"
•••
Caroline bir saattir boş olmadığını iddia ettiği ama görüşlerıme göre boş olan beşiği sallıyor ninni gibi şeyler söylüyordu ve artık iyice sinirim bozulmuştu. Sesimi yükselterek "Kes artık şunu" dedim.
"Kapa çeneni. Tam uykuya dalıyordu. Hem sana ne oluyor! Git , git ve saat onda gel on birde gel. Ne bileyim lanete daha yakın bir zamanda gel işte!"
Içimden fazla agresif diye geçirdim ama haklıydı ben neden hala buradaydım ki?
"Artık bu ninnilere tahammül edemeyeceğim zaten. O yüzden, bence de gitmek en mantıklısı. ""Bence de."
"Hiç istifini bozma. Kapının yolunu biliyorum. " söylediklerime güldü.
"Biliyor musun. Lakapları yanlış almışız . Asıl deli olan sensin. Sadece zeki taklidi yapıyorsun. "
Kapıdan çıkmadan önce konuştum. "Gerçekten çok komiksin(!) ."
Caroline'ın evinden çıkıp Grill'e indim. Damon oturmuş viski içiyordu. Elena ile kavga ettikleri her halinden belliydi."Tahmin ediyorum. Kavga ettiniz."
"Evet , senin yüzünden. Eğer sen ve o lanet sehirinin -''
"Tamam bu kadar yeter . Bu konuyla ilgilenmiyorum.
•••
"Gece eğlenmek için dışarı çıktın. Şimdi eve gidiyorsun. Yaşadıklarını unut"
Kanını içtiğim kadını etki altına alıp her şeyi unutturduktan sonra saate baktım. Saat 23.45'i gösteriyordu. Caroline'ın evine doğru yol aldım. Kapıyı çaldığımda sanki bekliyormuş gibi hemen açtı.
"Keşke hiç gelmeseydin. Lanete 15 dakika var! Sadece 15 dakika . Bunun ne demek olduğunu biliyor musun sen!"
"Evet biliyorum. 15 dakika sonra işkence göreceksin."
"Sinirlerimi bozuyorsun."
"Sadece 5 dakikan kaldı. Nasıl hissediyorsun."
"Kapa çeneni. Böyle yapman hiçbir işe - "
Lafını acı çığlıkları devraldı. Hayatımda duyduğum en acı ve içten çığlıktı diyebilirim. Şu an görünürde bir hasar yoktu . Galiba Seline'in dediği beyin olayı oluyordu. Burnu kanamaya başladı. Benim bildiğime göre cadılar güçlerinin kaldıramayacağı büyüler yaptıklarında olan bir durumdu bu. Onun da bir tarafı cadıydı ve burun kanamasını fazla acıya yordum.
Bu olay ne kadar sürdü bilmiyorum ama bir anda dönüşüm geçirmeye başladı. Seline'in anlattığına göre bu daha başlangıçtı ve beni çok uzun bir 12 saat bekliyordu.
●●●
CAROLİNE FORBES
Yüzüme vuran ışıkla gözlerimi açtım. Başım çok ağrıyordu ve hala tam gücümde değildim. Üstüme örtülmüş örtüyü yere atıp yataktan kalktım. Üstümü giyinip zorlukla salona gittim. Çok halsizdim. Içeri girdigimde Klaus koltukta oturmuş televizyon izliyordu.
"Gitmemişsin ve hala hayatttayım."
"Evet gitmedim ve hala hayattasın."
" Güzel. Ben odamda dinleneceğim. " yatağıma girdiğimde aklıma bebeğim geldi."Klaus! " odama geldiğinde konuştu.
"Hizmetçiliğini yapmayacağımı tahmin etmen gerekiyordu."
"Sadece bebeği getirir misin diyecektim."
"Ciddi olamazsın. Göremediğim ve gerçekliğine inanmadığım bir bebeği nasıl getirebilirim?"
"Beşiği yan odada." Kapıdan çıkmadan önce konuştu " Şu lanet aklını yitirmeni sağlamış. Artık eminim."
KLAUS MIKAELSON
Caroline'ın dediği odaya girdigimde hiç beklemediğim bir manzarayla karşılaştım. O boş dediğim beşikte çok tatlı bir bebek kendi kendine oynuyordu.
Onu kucağıma alıp Caroline'ın olduğu odaya gittim. Bebeği benden alıp bacağına oturttu."Bu nasıl mümkün olabilir? "
"Demek ki sandığın kadar zeki degilmişsin. Basit bir saklama büyüsü. Bu arada artık gitsen iyi olur. "
Bana hala güvenle ilgili bir şey dememesi sinirimi bozmuştu. Sinirle kapıya gittim. O da arkamdan geldi. Kapıyı benim için açtı ve konuştu.
"Bu arada . Kazandın Klaus , güvenimi kazandın. "
●●●
Sizce nasıldı? Biliyorum geciktim ama internet sorunu daha yeni ortadan kalktı. Bu bölümde tam olarak olaylar başlayacak
( Caroline Klaus olayları ) Bence geç bile kaldık.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HER ZAMAN VE SONSUZA DEK
Fanfiction"Saçmalık , mutlaka bir yolu olmalı! Bir cadı, siren veya ... veya herhangi bir şey! Siz sadece saçmalıyorsunuz!" " Hiçbir yolu yok Niklaus ! Bunu bir an önce kabullen." "Elijah haklı abi. Bize saldırmak yerine bunu kabullenmeyi denemelisin ." "Siz...