"Bekle. Vazgeçtim , yarın değil. Bir hafta. Bir hafta sonra kararın kesinlikle burada kalmak olacak. Sana burayı gezdireceğim.""Pek sanmıyorum."
"Göreceğiz."
"Göreceğiz."
13.BÖLÜM :DOSTUM
Dans edildikten sonra herkes yavaş yavaş dağılmaya başladı. Ben de izin isteyerek odama çıktım. Odama çıktığımda Rebekah ve Liz yoktu. Hemen Klaus'a seslendim.
"Klaus! " vampir hızıyla odaya geldi. "Bir sorun mu var?"
"Rebekah nerde?"
"Hey, sakin ol. Rebekah Liz ile beraber kendi odasına gitmiştir. Gel seni oraya götüreyim. "
Klausla beraber başka bir odaya gittik. Kapı açıktı ve Rebekah kucağındaki Lizle uyuyordu. Hayatımda gördüğüm en tatlı görüntüydü diyebilirim. "Rebekah'dan çok güzel bir anne olurdu. "
"Haklısın Caroline. O da hep bir aile kurmak istedi.''
''Yetiştirme yurtları terkedilmiş bir sürü bebekle dolu. Bunu hiç düşünmedi mi?"
"Bilmem , hiç sormadım ama düşündüyse bile düşmanlar ve entrikaları buna engel olmuştur bence."
"Düşünüyorum da en iyisini yapmışım. "
"Ne konuda?"
"Mystic Falls'daki itibarım konusunda."
"İtibarını korkaklık olarak adlandırıyorum."
"Öyle mi? Bense fedakarlık olarak adlandırıyorum."
"Yaptığın nasıl bir fedakarlık olabilir ki!"
"Hayatımdaki her şeyden ödün verdim. Rahatça dışarı çıkamadım, arkadaşlıklar kuramadım, hep yalnızdım. Her gün deli muamelesi görmek nasıl bir his sen biliyor musun?"
"O namı yayarken bunları düşünmeliydin."
"Sana daha fazla açıklama yapmayacağım. Ayrıca daha birkaç gündür hayatımdasın , ne hakla beni yargılayabiliyorsun?" Bu kavgada kesinlikle haklı olanın ben olduğumu düşünüyordum. Sözüme kaldığım yerden devam ettim.
"... Tek derdin ittifak kurmak. Kendini biraz bencillikten uzak tutmayı deneyebilirsin ." Klaus ağzını açmış bir şey diyecekti ki Rebekah'ın sesi tartışmamızı böldü.
"Siz ikiniz, çenenizi kapayın. Sizin yüzünüzden Liz uyandı . Hem ne kadar saçma sapan bir kavga bu!" Rebekah'ın yanına gidip bizim yüzümüzden uyanan Liz'i kucağıma aldım. Odadan çıkarken Klaus'a ters bir bakış attım. O da bana sert bakışlarla karşılık verdi.
Odadan çıkıp bana verilen odaya gittikten sonra bütün gece Liz ile uğraştım. Rebekah'ın yanında uykusunu almış bir kere. Tüm gece uyumadı.
Ertesi sabah hiçbir şey olmamış gibiydi. Kahvaltıya indiğimde bardaklarda kan vardı. Kanın keskin korkusunu sezmemek mümkün değildi benim için.Oturuş dağılımına baktığımda baş köşede Klaus , sol tarafında Elijah ve Elijah'ın karşısında yani Klaus'un sağında Rebekah oturuyordu. Elijah'ın yanına oturdum. Kucağımda oturan Liz'de idi dikkatleri. Bence bu aileye bir bebek çok yakışırdı.
"Günaydın. "
"Günaydın Elijah."
Kucağımda sakin sakin oturan Liz birden kahkaha atınca. Dikkatimi Liz'e verdim. Baktığı yere doğru daha doğrusu bakıp kahkaha attığı yere baktığımda gülücüklerinin kaynağı beni pek şaşırtmadı. Klaus da pek şaşırmamıştı , aramızda tek şaşıran Elijah'tı. Kardeşinin bebeklerle bu denli iyi anlaştığını ilk defa görüyormuş gibiydi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HER ZAMAN VE SONSUZA DEK
Fanfiction"Saçmalık , mutlaka bir yolu olmalı! Bir cadı, siren veya ... veya herhangi bir şey! Siz sadece saçmalıyorsunuz!" " Hiçbir yolu yok Niklaus ! Bunu bir an önce kabullen." "Elijah haklı abi. Bize saldırmak yerine bunu kabullenmeyi denemelisin ." "Siz...