Kai'nin kime baktığını anladım. Mikaelson ailesinin en büyük üyesine bakıyordu, Freya'ya. Rebekah'ın kucağından aldığım Liz ise Kai'nin kucağına gitmek için debelleşiyordu ama Kai henüz onu farketmemişti bile.Sonunda bakışalarını Freya'dan çekmeyi başaran Kai , Liz'i kucağına aldı."Gel bakalım prenses. Biz Liz'le dışardayız, sen bavulunu halledersin."
"Artık gitmem gerekiyor sonra görüşürüz." arabaya bindiğimde Kai direkt olarak sordu.
''O kızın adı neydi?"
17.BÖLÜM : BİR SORUNUMUZ VAR
"Anlamıştım. "
"Neyi anlamıştın?"
"Bakışlarınla yedin Freya'yı."
"Güzele çirkin demedim , hiçbir zaman . Sen de biliyorsun. "
"Yalnız dikkat et , erkek kardeşleri seni çiğ çiğ yerler seni."
"Aralarından birinin kurt olduğunu varsayarsak, haklısın. " Kai'u düzelttim
"Yarı kurt."
"Her ne haltsa işte. Ondan korkmuyorum sonuçta gücünü emebilirim."
"Aynen öyle ama kural neydi? Dostumuzun müttefiklerine zarar vermiyorduk."
"Hey, o kuraldan niye benim haberim yok?"
"Şimdi uydurdum ."
2 GÜN SONRA
''Hey, baksana . Ev için bir sürü aksesuar aldım. "
"Odama dokunmadığın sürece sıkıntı yok." İki gün içerisinde evin yarısından fazlasını yerleştirmiştim. İki katlı bir evdi. Yerleşmek yorucu olsa da sadece dekor işleri kalmıştı . Elimdeki kutuları yukarı taşırken kapı çaldı. "Kai, kapı çalıyor. "
"Kucağımda Liz var." İki gündür Kai'nın tek bahanesi Liz'di. Ne zaman bir işin ucundan tutmasını söylesem "kucağımda Liz var." diyordu. Elimdeki kutuyu vampir hızıyla yukarı bırakıp kapının önüne geldim. Kapıyı açtığımda karşımda dört Mikaelson duruyordu. Klaus her zamanki gibi küstahlık yapıp içeri girmeye çalıştı ama başaramadı. Çünkü ev Kai'nin üstüneydi . Elijah asil kişiliğini konuşturdu.
"Merhaba Caroline, ufak bir sorunumuz var. Sakıncası yoksa içeri girebilir miyiz?"
"Kai, onları davet et." Kai Liz'i salonda onun için ayrılmış oyun yerine bıraktı.
"Şu melezi hiç sevmiyorum." Klaus ile uğraşmak eğlenceli oluyordu genelde ama sinirligözüktüğü için Kai'yi uyardım.
"Kai..."
"Bir eğlendirtmiyorsunuz, gelin bakalım. "
Rebekah gülerek Liz'e baktı ama sadece baktı. Eğer Rebekah'ı biraz bile olsa tanıdıysam Liz'in yanına giderdi."Az önce Elijah'ın da dediği gibi bir sorunumuz var. "
''Sorununuz olduğunu anladım Rebekah . Birinin bana şu sorunu anlatmasını bekliyorum. "
"Fransız bölgesi cadıları büyük bir sorun yarattı. "
''Ne gibi bir sorun?" Sorumu Klaus yanıtladı.
"Kurtların her an dönüşüm geçirebilecek formda olduğu ve ayrıca daha da güçlü oldukları bir sorun. "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HER ZAMAN VE SONSUZA DEK
Fanfiction"Saçmalık , mutlaka bir yolu olmalı! Bir cadı, siren veya ... veya herhangi bir şey! Siz sadece saçmalıyorsunuz!" " Hiçbir yolu yok Niklaus ! Bunu bir an önce kabullen." "Elijah haklı abi. Bize saldırmak yerine bunu kabullenmeyi denemelisin ." "Siz...