"Bu konu burda kapansın Klaus. Bir anlaşma yaptık. Fazlası olmak zorunda değil. Sadece güçlerimizi birleştiriyoruz. ""Haklısın, biz düşman olamayız."
22.BÖLÜM: "ŞİMDİ DE BU AŞK ÜÇENİ Mİ ÇIKTI BAŞIMIZA?" (CAROLİNE ANLATIM )
Bu olayı çok büyük bir kavga çıkmadan anlattığım için seviniyordum. Öte yandan da Katherine ve Kai hakkındaki gelişmeleri merak ediyordum.Artık eve gitmek istediğimden Rebekah'ın kucağından Liz'i aldım. Rebekah kesinlikle çocukları çok seviyordu.
Malikaneden çıkmadan önce Freya'nın yanında durdum. "Eve gidip Kai ile konuşayım sonra olanları senden de dinleyeceğim. "
Eve giderken son zamanlarda Liz'e hiç ilgi göstermediğim gerçeğini düşünüyordum. Hangi akla hizmet Klaus'un teklifini kabul ettin ki diyordum kendi kendime. Yakında Liz'in ilk yaş günü vardı. Bu tür şeyleri çok saçma bulurum aslında. Sonuçta ilk yaş günü bundan ne anlayabilir ki?
Yaklaşık on beş dakika daha yürüdükten sonra evin önüne gelmiştim. Vampir tarafımdan dolayı Liz'i taşımak hiç zor gelmiyordu. Kapının önüne geldiğimde zili çaldım. Kimse kapıyı açmayınca parmağımı zile bastırıp çekmedim. Kai'nin söylenmelerini .
'Bir insan neden zile abanır ki!'
...
'Doğru, unutmuşum. O insan Değil. '
Sonunda kapıyı açabildiğinde konuştum. "Bir şeyi daha unuttun. Sen de insan değilsin. "
"Bir vampir ve kurt adama göre daha insancılım." Kai'ye dil çıkarıp güldüm. "Bir yere ayrılma Liz' uyutup geleceğim. "
Biraz Liz ile oynadıktan sonra uykuya dalmıştı. Onu ihmal ettiğim için vicdan azabı çekiyordum galiba. Merdivenleri indikten sonra Kai'yi içerde televizyonda maç izlerken buldum.
"Kai konuşmamız lazım. "
"Sonra konuşuruz civciv."
"Civciv mi? Ciddi misin sen? "
"Sarışınsın ve ince sesinle durmadan konuşuyorsun. Bence gayet uygun oldu."
"Her neyse Freya ile ne oldu anlat."
"Hee o mesele." Kafasına sert bir biçimde vurdum. "Evet o mesele." Kai derin bir nefes aldım konuşmaya başladı ''O kız benlik değil. " bunları söyledikten sonra maça geri döndü. Resmen beni geçiştirmişti!
Yapmacık bir sinirle kalkıp televizyonun fişini çektim. "Neler olduğunu düşünce anlatıyorsun. Gelişme soracağım biri daha var. Oyalama beni."
"Rahat bırakmayacaksın değil mi? "
"Anlatana kadar, hayır. "
"Gittiğimiz yerde bana çok ters davrandı. Kızın içinden erkek çıktı resmen."
"Sen hak etmişsindir diyeceğim de o bir Mikaelson . İçinden her şey çıkabilir. "Biraz duraksadıktan sonra konuştum "ama ben inanıyorum, olacak sizin iş... Her neyse , Katherine nerede? "
"Odasında. "
Katherine'in odasına doğru ilerlerken içeriyi dinlemeyi denedim. İçeriden kısık olmakla birlikte müzik sesi geliyordu. Kapıyı çalmadan açtığımda Katherine'in kulaklıkla müzik dinlediğini gördüm.
Yanına gidip onu dürttüğümde sinirle kulaklıklarını çıkardı. "Ne oldu Caroline !"
"Elijah ile randevunuz nasıldı? "
"Tek kelimeyle boktan."
"Peki, anlatmak ister misin?"
"Hayır Caroline , sadece odadan çıkmanı isterim." Bir şey demeden odadan çıktım. Canım sıkılmıştı. Biraz oyalanmak için telefonumu aldığımda Klaus'tan gelen bir mesaj olduğunu gördüm.
'Hope'un okulunda bir sorun olmuş, o yüzden erken geldi. Hayley'i getirmek için hafta sonunu beklememize gerek kalmadı. Gelebilir misin?'
Yanıt olarak 'evet' mesajını attıktan sonra. Kai'ye seslendim.
"Benim çıkmam lazım, gelince Liz hakkında konuşacaklarım var."
●●●●
"Büyü için Hope'un kanı lazım. "
Hayley 'i geri getirmek için ataların olduğu mezarlığa gelmiştik. Hope bıçakla kestiği elinden çıkan kanı rastgele bir kayanın üstüne doğru akıttığında büyü için gerekli sözcükleri söylemeye başladım.
Sözcükler bittiğinde uçuşan yaprakların oluşturduğu girdaptan hiçbir şey görülemez olmuştu. Yapraklar yere düştüğünde girdabın içinden Hayley çıkmıştı. Elijah hemen üstündeki uzun paltoyu Hayley'in üstüne örtmüştü.
Hope koşarak annesine sarıldıktan sonra Elijah onu kendine çekip özlemle sarıldı. Bir yandan fısıldıyordu 'çok özür dilerim Hayley, çok özür dilerim. '
Elijah'ın ardından diğer aile üyeleriyle de sarıldıktan sonra meraklı bakışlarını bana yöneltti. Bu bakışlara daha fazla dayanamayıp konuştum. "Hayley'i eve götürün , dinlensin. Ben yarın gelirim."
●●●●
Şu an evde oturmuş olanları Katherine 'e anlatıyordum. Elijah ile Hayley arasındaki kısma geldiğimde Katherine sinirle ayağa fırladı.
"Yarın ben de geliyorum. O kızı yolacağım. "
"İnanmıyorum ,şimdi de bu aşk üçgeni mi çıkacak başımıza? "
------
Kolajları daha önceden hazırladığım için Katherine'in fotoğrafı bir önceki ile aynı imiş yeni farkettim. Mazur görün.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HER ZAMAN VE SONSUZA DEK
Fanfic"Saçmalık , mutlaka bir yolu olmalı! Bir cadı, siren veya ... veya herhangi bir şey! Siz sadece saçmalıyorsunuz!" " Hiçbir yolu yok Niklaus ! Bunu bir an önce kabullen." "Elijah haklı abi. Bize saldırmak yerine bunu kabullenmeyi denemelisin ." "Siz...