KATERİNA?

438 31 12
                                    


Etkiyi bozacak büyünün sözlerini fısıldamaya başladığımda kasede hareketlilik oluştu.Yüzükte bulunan siyah taş parlamaya başladı. Taşın  parlaklığı git gide artıyordu. 

En sonunda taş parçalara ayrıldı. "Galiba bu iyiye işaret. " Klaus'un acısı azalmış gülüyordu ve aşağıdan gelen kavga sesleri de kesilmişti. Bu olayı atlatmak kolay olmuştu ama bu sadece başlangıç gibi gözüküyordu.

•••

18.BÖLÜM : KATERİNA?

Elijah ve Rebekah kanlı üstleriyle yanımıza geldiklerinde yüzlerinde rahatlamış bir ifade vardı. Gülerek konuştum.  "Hadi ama birinizin çok fazla düşmanınızın olmadığını söylemesini bekliyorum. " kimseden ses çıkmıyordu.

"Yanılıyorum , öyle değil mi?" Klaus sessizliğini bozdu.

"Anlaşmayı imzaladın bir kere. Ne kadar düşmanımızın olduğu önemli mi?"

"Haklısın." Freya da katıldı gereksiz konuşmamıza "Sanırım bize hep Caroline yardım edecek, yani anlaşmanın iki taraflı olması işleri pek değiştirmiyor. "

"Sanırım.  Çünkü düşmanlarımın beni bulması imkânsız.'' En sonunda konuşan Elijah, dikkatlerimizi aşağıdan gelen sese odaklamıştı. Herkes merakla aşağı inerken ben ağır ağır ilerliyordum.

Salona geldiğimde Klaus sinirli,  Freya meraklı,  Elijah ve Rebekah ise şaşkın bakışlarla bakıyordu. Bütün bu bakışlara neden olan kişiyi Elijah yüzünden göremiyordum . En sonunda merakıma yenik düşüp Elijah'ın önüne geçtim.
Gördüğüm kişiyle Elijah ve Rebekah'a ben de katıldım.

Gördüğüm kişi uzun zamandır görmediğim Katerina idi. Gerçekten uzun zamandır görüşmüyorduk. Beş yüz yıl önce dost kadar yakındık ama ona sırlarımı açıklayacağım gece birden ortadan kaybolmuştu.

"Katerina?"

"Uzun zaman oldu Caroline."

''Evet, beş yüz yıl kadarcık. " gülerek birbirimize kısaca sarıldık. "Tanıştırayım millet -"

"Gerek yok Caroline biz Katherine'i zaten tanıyoruz." diyerek sözümü bölmüştü Klaus.  Klaus'un sözleri üzerine Freya sinirle konuştu.

''Biri bizi tanıştıracak mı? "

''Gerek yok abla. Onu tanıyıp hafızanı bir sürtüklerin sürtüğüyle kirletmene gerek yok. Zaten şimdi gidecek. "

"Hiç bir yere fittiğim yok. Freya Mikaelson, öyle değil mi? Ben Katherine Pierce."

"Yanlış hatırlamıyorsam Salvatore kardeşler tarafından öldürülmüştün . "

"Hadi ama Klaus , beş yüz yıl senden kaçtım. Adımı hepiniz biliyorsunuz , illa yanına her zaman hayatta kalırım cümlesini mi eklemem gerekiyor. Buraya Elijah için geldim. "

"Ne kadar da değişmişsin Katerina."

"Bu halimi daha çok seveceksin , inan ve artık Katerina değilim Katherine'im değişikliğin parçası. Katerina sadece Elijah'a özel. "

"Gerçek amacın ne Katerina?"

"Hadi ama Elijah, seni görmeye geldim."

"Bu sürtüğü öldüreceğim. " Rebekah Katherine'in üstüne yürürken bana gerek kalmadan Elijah Rebekah'ı engelledi. Katherine'e özlemle bakıyordu.

"Sakın bana burda kalmasını istediğini söyleme Elijah. Katherine benim düşmanım. "

"Niklaus,  rica edeceğimi sanmıyorum. "

"Güzel,  ben de emir aldığımı sanmıyorum!" İşlerin kızıştığını görünce olaya müdahele ettim. "Bakın ne diyeceğim.  Katherine benimle kalsın,  eski dostumla beş yüz yılın dedikodusunu yapacağız. Öyle değil mi Katherine?"

"Hayır,  öyle değil." verdiği cevapla Katherine'in ortamı sakinleştirmek gibi bir amacı olmadığını anlamıştım. "Hadi ama Katherine , birkaç gün. Hem ayrıca Kai de burda."

"Baştan söylüyorum birkaç gün sonra beni kimse tutamaz. " Kazandığım zaferle gülümserken Kai'ye mesaj atmak için telefonu aldım ama kapamış olduğum aklıma geldi. Telefonumu açar açmaz bildirimler yağmaya başladı.

Gelen bütün mesajlar ve cevapsız çağrılar Kai'dendi . Mesajları açıp okumaya başladım.

"Beni iyice bebek bakıcısı yaptın Caroline,  bunun hesabını soracağım ve yarın ilk iş Liz'e bakıcı tutacağım."

...

"Liz'in bezinden iğrenç kokular geliyor,  birazdan bayılacağım!"

...

"YouTube'da bebek bezi nasıl değiştirilir aramasını yaptığıma inanamıyorum!"

Diğer mesajları okumadan sanki attığı mesajları hiç görmemiş gibi  Kai'ye mesaj attım.

'Yanımda bir misafirle geliyorum.'

●●●●●●●●●●

Bu bölümü karakter girişi gibi düşünebilirsiniz, çünkü biraz kısa oldu. Katherine de geldi. Kol da gelsin mi?

HER ZAMAN VE SONSUZA DEKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin