Herkese görüşürüz diyip vampir hızıyla çıkıp arabaya bindim .
"Hadi gidelim ."
Klaus gülerek arabayı çalıştırdı.
"Gidelim bakalım."
29. BÖLÜM : DEDEKTİF!
°°°°°°
"Burası mükemmel bir tatil yeri! Kai'yu bulur bulmaz onu buraya getireceğim."
"Anlaşmayı unutuyorsun aşkım."
"Anlaşma artık pek de umrumda değil Klaus."
Klaus'la konuşarak ilerlerken sarı polis şeritleriyle çevrelenmiş bir alan gördüm. İçinde polis olduğunu tahmin ettiğim sivil bir kadın ve bir adamla beraber üniformalı olanlar da vardı. Sarışın bayan ve yanındaki uzun boylu takım elbiseli adama elimdeki resimle beraber ilerledim. Klaus arkamdan geliyordu.
Adamın konuşmalarını yaklaştıkça daha iyi duyuyordum.
'ama dedektif!"
'kapa çeneni Lucifer!'
Yanlarına vardığımda konuşmayı kesip soru sorarcasına bana ve Klaus'a baktılar. Hemen söze girdim.
"Merhaba! Ben Caroline Forbes bu da ortağım Klaus Mikaelson. Birini arıyoruz ve belki bize yardım edebilirsiniz. Duyduğum kadarıyla siz dedektifsiniz."
"Evet ben Dedektif Chloe Decker ve bu da departmanımızın sivil ortağı Lucifer Morningstar."
Adının Lucifer olduğunu öğrendiğim adam adı geçince gülerek elini salladı.
Chloe sözüne devam etti."Fakat korkarım ki rozetinizi görmeden size yardım edemem"
Kadına yaklaşarak gözlerine baktım "Rozet umrunda değil , bize ne olursa olsun yardım edeceksin."
Chloe dediklerimi tekrarlarken Klaus'a bağırdım , " çok yardımcı oldun cidden!"
Klaus , ben ve Chloe arasında bakışlarını hayretle dolaştıran adama yaklaştım.
"Resmini göreceğin kadını bulmak için bize yardım edeceksiniz."
Adam gülerek konuştu "Hadi ordan! Nesiniz be siz?"
Klaus'a dönerken hayretle bakan bu sefer bizdik.
°°°°°°°
Chloe'yi işine dönmesi için etki altına aldıktan sonra Lucifer denen herifi kolundan tutarak sürüklemeye başladım.
"Sen nasıl bu kadar güçlü olabiliyorsun." sorusuna cevap vermeden ilerlemeye devam ettim.
Tenha bir sokak bulduğumda içeri girdim ve kolunu bıraktım. Konuşmak için ağzımı açmıştım ki Klaus Lucifer'ı duvara yapıştırdı.
"Nesiniz be siz?''
''O soruyu ben sormalıyım , vampir değilsin. Nesin sen?"
Lucifer denen adam birden kahkaha atmaya başladığında ben Klaus'un dediklerinde gülecek bir şey olup olmadığını düşünüyordum.
"Vampirler mi? Gerçekten iyi güldüm. Vampirsiniz ha?" kahkalarının arasın-
dan zorlukla konuştuktan sonra gülmeye devam etti.Ağzını açarak yaptığı değişik taklide iğrenerek bakarak sordum "Ne yapıyorsun sen?"
"Merhaba ben de şeytanım canım."
Klaus ellerini yakasından çekip konuştu " Tamam , kanıtla."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HER ZAMAN VE SONSUZA DEK
Fanfiction"Saçmalık , mutlaka bir yolu olmalı! Bir cadı, siren veya ... veya herhangi bir şey! Siz sadece saçmalıyorsunuz!" " Hiçbir yolu yok Niklaus ! Bunu bir an önce kabullen." "Elijah haklı abi. Bize saldırmak yerine bunu kabullenmeyi denemelisin ." "Siz...