"Buraya taşın. ""Ne? Ciddi misin sen?"
"Hayır, öylesine bir şakaydı. Boşver gitsin." Yüzüme biraz baktıktan sonra konuştu "mine sen de yan etki filan mı yaptı aşkım? Ciddiyim ben." Alaycı bir ifadeyle konuşmuştu.
"Bir, bana aşkım deme. İki, bana burda kalmam için geçerli bir sebep sunman gerekli."
"Kaçırıldın."
"Kendimi koruyabilirim."
"Vücuduna onlarca mine saplansa sen de halsiz düşersin Caroline. " dedi beni taklit edercesine. Daha fazla düşünmeden konuştum. "Eşyalarımı toplamalıyım."
●●●
25.BÖLÜM: MİKAELSONLAR'IN İÇİNDE OLMAK
"Tanrı aşkına, biraz daha sabırlı olamaz mısın? "
Deyimin tam anlamıyla burnumdan soluyordum. Klaus sabahın sekizindenberi gelmiş hadi eşyalarını topla demişti. Bunu demesinin üzerinden iki saat geçmişti ve hemen söylenmeye başlamıştı.
"Kaç defa söyleyeceğim? Ben Elijah değilim aşkım. "
"Peki ben kaç defa söyleyeceğim? Bana aşkım deme!"
Toplamayı bitirdiğim çekmeyeceği kapatıp bir altındaki çekmeceği açtım. Klaus'a çaktırmadan bir bakış açtığımda sırıttığını gördüm.
''O çekmece için yardım ister misin?" Gözümü çekmeceğe yönelttiğimde iç çamaşırı çekmecesini açtığımı gördüm. "Seni pislik!" Attığım biblodan rahatlıkla kurtulup gülmüştü.
"Ayrıca daha çok bekleteceğim ben seni! Takı ve ayakkabılarımı toplamadım henüz. "
"Hepsini at işte kutuya , yeni odanda düzenlersin."
Biraz düşününce dediği şeyin mantıklı olduğunu fark ettim. Yanımda duran kutulardan birini alıp ona attım. Havada yakaladı. "O zaman arkandaki çekmecedeki takıları bu kutuya boşalt. "
Dediğimi yapıp takıları kutuya koymaya başladı. Resmen içim gidiyordu. Düzenle yerleştirdiğim takılar kutunun içinde kesin birbirine dolanacaktı. Neyseki Rebekah var diye geçirdim içimden. İstese de istemese de bana yardım etmek zorunda bırakacaktım onu.
Düşüncelerime dalmışken son çekmeceyi de başlattığımın farkına yeni varmıştım. "Evet, toplama işi bitti."
"Güzel hadi gidelim."
Derin bir of çektim. Klaus bana 'ne var şimdi dercesine bakıyordu. "Bu güzel ferah avı bırakıp sizin kasvetli evinize gelmeyi hiç çekici bulmadım şu an. "
"Üzgünüm, söz ağızdan bir kere çıkar aşkım."
Aşkım demesini bir kenara koyarak cevap verdim "Aman Tanrım içine Elijah mı girdi senin? 'Söz ağızdan bir kere çıkar ' filan." Bana gülerek karşılık verdi. Ardından ciddileşerek birkaç kutu aldı ve konuştu "hadi taşıyalım artık şunları."
•••
"Hoş geldin Caroline. "
"Merhaba Elijah. Hayley ve Katherine ne durumda? "
"Katherine'i senin üstüne salmayı düşünüyorum. Çok çekilmez olmaya başladı. "
"Aman Tanrım Caroline, seni bu kadar özleyeceğim aklımın ucundan geçmezdi. Burada resmen herkes benim üstüme oynuyor."
Bunu söyleyen Katherine idi. Sanki vampirlerle dolu bir odada değilmişiz ve fısıldarsam onlar beni duyamayacakmış gibi Katherine'in kulağına eğilerek fısıldadım. "Hadi ama, sen Katherine Pierce'sin. Kendine gel."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HER ZAMAN VE SONSUZA DEK
Fanfiction"Saçmalık , mutlaka bir yolu olmalı! Bir cadı, siren veya ... veya herhangi bir şey! Siz sadece saçmalıyorsunuz!" " Hiçbir yolu yok Niklaus ! Bunu bir an önce kabullen." "Elijah haklı abi. Bize saldırmak yerine bunu kabullenmeyi denemelisin ." "Siz...