BEN BİR MELEZİM

821 56 6
                                    

Medya Elijah Mikaelson

4.BÖLÜM :BEN BİR MELEZİM

"Kimsin sen. "

Caroline ifşa olmak korkusuyla yanıp tutuşurken bunun ona bir yararı olmayacağını anladı. Klaus'u duvara yapıştırmasıyla bebek arabasını alıp gözden kaybolması eş zamanlı olarak gerçekleşmişti. Beşiği odaya koyup kapıyı kilitleyerek içeri döndüğünde Klaus'un yerinden tam olarak kalkamadığını gördü.

"Ne oldu, kalkamadın mı? "

"Nesin sen? "

"Açıkçası bir gün ifşa olacağım aklımın ucundan bile geçmezdi. Evdeki bebeğime teşekkürlerini sun. O olmasaydı ölmüştün. "

Klaus'un başındaki ağrı ve üstündeki ağırlık birden yok olmuştu. Yok olmak bir yana kendini bir anda koktukların birinde buldu, kalkamıyordu.

"Lanet olsun! Her ne yapıyorsan, derhal kes şunu! "

"Sorularını yanıtlayıp yanıtlamayacağım sana bağlı. Şimdi uslu çocuk olup kahvaltı etmemi beklersen birkaç sorunu cevaplarım. "

Caroline mutfağa gidip beş dakika sonra geri geldi. Elinde bir tepsi, tepsideyse bir sandviç ve bir bardak kan vardı.

"Kan kokusu alıyorum. Demek vampirsin."

"Yani. Öyle de denebilir. "

"Neden bardakta içiyorsun? "

"Kan torbaları çok kaba. Böyle daha iyi. Bu arada sorun hakkını yavaş yavaş tüketiyorsun. Haberin olsun. "

"Ah peki o halde asıl soruma geçiyorum. "

"Nesin sen? Cadı, vampir melez mi? "

"Aslında... evet. Bir ara burada o türden vardı sanırım. Kimdi acaba? Hah, hatırladım Lily Salvatore'un meşhur arkadaşlarıydı. "

"Sorularımı cevaplayacağını zannediyordum. "

"İşe bak! Ben tam aynı şeyi yapıyordum. "

"Nesin sen? " Klaus artık bıkmıştı. Bir an önce kalkıp Caroline denen kadının kafasının gövdesinden ayırmak istiyordu.

"Ben bir melezim. "

"Bak sen şu işe! "

"Sakın ol Klaus. Henüz lafımı bitirmedim. Melezim ama üçü bir arada. "

"Açıkla."

"Birincisi, sen şu anda emir verecek konumda değilsin. İkincisi, bağırma bebeğim uyuyor. Şimdi soruma gelirsek... Vampir, kurt ve cadı bütün mesele bu. "

"Sen gerçekten delisin. Bebeğin uyuyor öyle mi? Nerede peki kendileri. Hem sana neden inanayım. Cadı , vampir , kurt melezmiş. Vay canına (!)"

"Sana güvenmiyorum bu yüzden bebeğimle ilgili hiçbir şey seni ilgilendirmiyor. Ne için burdasın."

"Melez olduğunu kanıtla."

Klaus ne olduğunu anlamadan büyük bir rüzgarla Caroline dibinde belirdi.

"Bu iki oldu. Seni bir daha uyarmayacağım. Üçüncüde ölürsün."

Klaus ona göre yersiz olan bu tehdite güldü."Peki senin istediğin gibi olsun."

Caroline bir anda dönüşmeye başladı. Gözleri ürkütücü bir sarıya bürünmüştü. Alt ve üst azı dişleri belirginleşmeye başlamış , göz altlarındaki damarlardan akan kanlar bir hayli kendini göstermişti. Ardından Klaus'un göğsünde birden derin bir yara açılmaya başlamıştı.

"Kes şunu , tamam inandım!"

Caroline eski haline döndüğünde konuştu "Güzel"

"Şimdi söyle bakalım derdin ne?"

"Bu nasıl mümkün olabiliyor? "

"Sana bunu sormadım. Hem ayrıca vampirlerin, kurt adamların ve daha birçok doğa üstü varlığın olduğu bir dünyada yaşayıp da bunu sorgulayabiliyorsun? "

"Haklısın. Neyse sadede gelirsek -"

"Bir zahmet. "

"Şehrimdeki laneti kaldırmanı istiyorum. "

"Hangi lanet? "

"Bilmemezlikten gelmen beni çıldırtıyor. "

"Bu benim umrumda değil. Hafızama girip bunu görmene izin verebilirim ama ilk önce güvenimi kazanman gerek. "

"O nasıl olacak? "

"Onu da sen bul. " Klaus nereden geldiğini anlamadığı bir kuvvetle kendini kapının önünde buldu. Caroline ise aynı yerdeydi. "Bu arada bir dahaki sefere kapıyı düzgün çal. Senin yüzünden bebeğimin keyfini bozulmasını istemem. "

Kapı Klaus'un yüzüne kapandığında sinirden köpürmüş bir vaziyette yapacaklarını düşünüyordu.

∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆

Nasılsınız? Biliyorum geciktim ve bölüm de kısa oldu. En kısa zamanda telafi edeceğim.

Bir şey hakkında açıklama yapmak istiyorum. Ben ilk olarak The Vampire Diaries izledim. Yaz tatilinde hfkhrfh. Şimdi ise The Originals izliyorum. Üçüncü sezondayım. Klaus'un kızının tribrid olduğunu Legacies izlerken öğrendim. Ama fikir bana ait. Demek ki senarist ile aynı kafadayız.:) Ayrıca şu lanetli açlıkta ikinci sezonun bir bölümünde geçiyormuş. Her neyse fazla uzattım, sonuç olarak diziden bire bir geçirmiyorun.

Sağlıcakla kalın

okryzr45

HER ZAMAN VE SONSUZA DEKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin