ANNE MİKAELSON

380 26 1
                                    


"En son kendi başına beni dinlemeden bir şeyler yaptığında neler olduğunu hatırla Hope. Hatırla ve bu işi babana bırak."

Hope sessizce başını onaylarca salladı. Gözleri dolmuştu. Klaus Hope'u alnından öptükten sonra konuştu.

"Kai'yi, Freya'yı ve anneni, hepsini bulacağız.

27.BÖLÜM : ANNE MİKAELSON

"Klaus telefonun çalıyor." Parmaklarımı gözünün önünde şıklatıp konuştum.

"Hey, Klaus!" geçtiği transtan çıkarak aceleyle telefonuna baktı. Vampir özelliğimi kullanarak onları dinlemeye başladım.

"Bir ipicu bulduk."

"Salvatore Malikanesi'ne gidiyoruz Alaric. Oraya gel."

Telefonu kapattıktan sonra bana dönerek konuştu. "Nereye gideceğimizi öğrenmiş oldun."

"Her türlü öğrenirdim zaten." stresli bir gülüşü dudaklarına yerleştirerek arabayı hızlandırdı.

"Neden yer bulma büyüsü denemiyoruz ki?"

"O kadar basit değil. Onların da cadıları var. Büyüklerim engelleniyor."

Ardından Klaus'un telefonu tekrar çaldı. Klaus bu sefer bekletmeden açtı telefonunu. Bu sefer dinleme gereği duymadım. Nasılsa anlatırdı.

Kai için endişeleniyorum. Sonuçta beraber ciddi anlamda çok uzun zaman geçirmiştik. Ama bir yandan da o halleder,sonuçta güç emen bir cadı diyordum. Sonuç olarak ise endişem daha ağır basıyordu.

Sonunda telefonu kapatan Klaus'a dönüp soru soran bakışlarımı yönelttim. "Ne?"

"Anlatsan diyorum."

"Bazen beni çok uğraştırıyorsun aşkım."

"Alt tarafı bir şey anlayacaksın Klaus. Hadi!"

"Marcel vampirleri sorgulamış. Hepsi gördükleri işkenceye rağmen bir şey bilmediklerini söyleyip durmuşlar. Rebekah be Elijah da kurtları halletmiş. Bir şey çıkmamış."

"Geriye bir tek cadılar kalıyor."

"Evet , ama arkalarında güçlü biri olmadan buna kalkışmaya cesaret edemezler."

"Kimden şüpheleniyorsun?"

"Ölü birinden."

····

"Ölü birinden mi?''  bir dakika bekleyip devam ettim. "Pardon , düzeltiyorum. Ölü bir cadıdan mı!"

Sinirle iç çekip konuşmaya devam ettim. "Cevap vermemen beni çıldırtıyor Klaus.

Alo! Söylesen diyorum kimle karşı karşıya olduğumuzu."

"Annem."

"Şu sizi öldürmek isteyen annen mi? İyi de Kai'den ne istemiş olabilir?"

"Kaç tane annemin olmasını bekliyorsun Caroline? Ayrıca, bir az susmayı dener misin. Yolumuz çok az kaldı."
······

KLAUS MİKAELSON

"Ne şimdi Esther Mikaelson geri mi döndü?"

"Hayır Stefan. Keşke geri dönmüş olsaydı. Böylelikle onun kalbine ak meşeyi saplar ve işini bitirirdim. Ama o atalardan biri olduğu için. Pardon düzeltiyorum en güçlü atalardan biri olduğu için işleri olduğu yerden yürütüyor."

"Dostum , alınma ama annenin tam bir sürtük olduğunu daha önce söyleyen olmuş muydu?"

"Emin ol Damon, ilk değilsin."

HER ZAMAN VE SONSUZA DEKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin