"Kai, peki o yanınızda mıydı? "
Soruma cevap veren Freya'ydı "Hayır, yani bilmiyorum. Başta yanımızdaysa bile hatırlamıyorum."
Hayley 'den de bir cevap çıkmamıştı. Ona bulaşan kimse arkasındaki en büyük destekçinin benim gibi biri olduğunu bilmiyordu galiba.
"Pekâlâ, madem hatırlamıyorsunuz...
Hatırlatalım o zaman."
28.BÖLÜM : HAPİS EVREN
°°°°°°°
"Lanet olsun Caroline, ne zaman bitecek bu işkence! " Hayley çığlıklarının arasından sinirle bağırdı.
Bildiğim bir büyüyle Freya ve Hayley'in seyahate çıkan anılarını geri getiriyordum. Freya bırakın konuşmayı bayılmak üzereydi . Hayley vampir olduğu için daha iyi başa çıkıyordu.
Sonunda büyüyü bitirdiğimde ikisi de rahatlıkla bir nefes verdi. "Evet, şimdi... ne hatırlıyorsunuz."
"Başımdaki ağrıdan doğru dürüst düşünemiyorum Care!"
"Biraz dinlenin, sonra konuşalım. "
Odadan çıkmamla beraber , kapıda hazırda bekleyen Elijah içeri girdi. Klaus ben büyüye başlamadan resim atölyesine girmişti. Herkes oraya "oda" diyordu ama bana göre orası odadan daha öte bir yerdi.
Rebekah ve Katherine de evde yoktu. Rebekah'ın Marcel'in yanında olduğunu biliyordum ama Katherine'den haberim yoktu.
Düşüne düşüne odamın önüne geldigimi fark ettim , kapıyı açıp içeri geçerken telefonumun rehberinde Katherine'in adını arıyordum.
Çok geçmeden bulduğumda hemen arama simgesine bastım.
Çalıyor.... Çalıyor... Çalıyor .... Aradığınız abone şu anda meşgul lütfen daha sonra tekrar deneyiniz.
Telefonun çaldığını duyduğuna adım gibi emindim. Bi daha aradım.
''Ne var Care!"
"Nerdesin sen?"
"Eski dostlarımın yanındayım. Mystic Falls'da ."
"Kimmiş bu eski dostlar?"
"Tanımazsın ama söyleyeyim : Salvatore Kardeşler."
Klaus'un zoruyla bize yardım eden kardeşler değil miydi bunlar?
"Ne işin var onların yanında Kath?"
"Demek tanıyorsun, her neyse Care yapacak işlerim var. Ben yokken Elijah'a iyi bak."
"Bir şey söyleyeyim mi Kath? Aşkına sahip çıkılmasını istiyorsan gelip kendin yap , yapacak işlerim var."
Odamda biraz daha oyalandıktan sonra kabuğumdan çıkıp evdeki herkesi aşağıya topladım. Freya sorgulayıcı bakışlarıma daha fazla tahammül edemeyip konuştu.
"Çok kalabalıklardı, cadı olduklarına kalıbımı basabilirim. Kai'ye hapis evreninde başarılar dediler... Evet tam olarak buydu."
Hayley Freya'yı onaylarcasına konuştu " Evet, ama bizi aydınlat Caroline , hapis evren de ne?"
"Bilmiyorum... ama öğreneceğim."
....
"Ben bir şey bulamadım. Bulabilen?"
"Henüz değil Bekah."
Araştırma için bir sürü kaynak edinmiştim ve bunları bitirmek için herkesi bahçeye oturtmuştum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HER ZAMAN VE SONSUZA DEK
Fanfiction"Saçmalık , mutlaka bir yolu olmalı! Bir cadı, siren veya ... veya herhangi bir şey! Siz sadece saçmalıyorsunuz!" " Hiçbir yolu yok Niklaus ! Bunu bir an önce kabullen." "Elijah haklı abi. Bize saldırmak yerine bunu kabullenmeyi denemelisin ." "Siz...