"BİZ DÜŞMAN OLAMAYIZ."

363 35 5
                                    

"Cidden hala yaşıyorsun , abla. Klaus'a sırrını söyledikten sonra seni öldürür sanmıştım." Klaus ise hangi bilmediği sırdan bahsettiklerini anlamaya çalışıyordu . "Ne sırrından bahsediyorsunuz siz?"

Seline kahkaha attı.  "Demek unutturdun ona. Bunu yapacağını tahmin etmeliydim. Sonuçta sen paronayak bir kontrol manyağı değil misin? "

Caroline ne yapacağını düşünüyordu. Neye ve kime öncelik vereceğini bilmiyordu. Pişmandı, Klaus'a unutturduğu şeyler için.  O da pişmandı tıpkı Katherine gibi...

21.BÖLÜM : ''BİZ DÜŞMAN OLAMAYIZ ''

Klaus halâ zihnindeki boşluklara anlam veremiyor , Seline'in neden bahsettiğini anlamaya çalışıyordu. "Yeter artık,  biri bana burda neler olduğunu anlatabilir mi?"

"Bakalım şimdi benim güçlü ablacığım bu sorunlarla baş edebilecek mi?"

Caroline ne yapacağını bilemez halde telaşla konuştu " Bak , Klaus neler olduğunu daha sonra  anlatacağım ama şu an da sadece sakin olup neler olduğunu anlamaya çalışmayı bırakmalısın."

"Evimdeki bu kadının kim olduğunu söyleyip beni aydınlatırsan neler olduğunu anlamaya çalışmayı bırakabilirim Caroline!"

Caroline daha fazla dayanamayacağını düşünerek Seline'i kolundan tutarak dışarı çıkardı. "Senin derdin ne ? Sana hala merhamet göstereceğimi mi zannediyorsun? Emin ol Seline bu sefer sadece bir kez uyaracağım."

Seline haince sırıtıyordu. " En karanlık kabuslarında bile ufukta seni nasıl kötülüklerin beklediğini tahmin edemezsin Caroline. Geliyorlar, senin için geliyorlar. Sırrını biliyorlar." 

Caroline kucağında Liz ile birlikte giren Rebekah'ı daha fazla görünce dayanamadı ve zor tuttuğu büyü sözcüklerini salıverdi ağzından.

Caroline'ın söylediği şeylerin etkisiyle Seline yavaşça bilincini kaybediyordu. Rebekah telaşla Caroline'ın yanına doğru koştu. "Bu kadın kim ve ona ne yaptın Caroline?''

"Lanet olsun, her şeyi açıklayacağım tamam mı. Sadece biraz bekleyin. Ve ayrıca, o ölmedi. Sadece minik bir uyku büyüsü ."

Caroline istemeye istemeye içeri girmişti. Klaus'a ne diyeceğini düşünüyordu. İlk olarak ona unutturduğu şeyleri hatırlatarak başlayacaktı.

Caroline düşünürken çoktan içeri varmışlardı bile. Klaus'u tanımayan biri bile yüzündeki ifadeden bir açıklama beklediğini anlayabilirdi.

Caroline Klaus'un hatırlamasını sağlayacak sözcükleri söylemeye başladığında yüzündeki acı belirgesi ifade belirmişti.

Caroline büyüyü bitirdiğinde Klaus'un yüzündeki acı ifade kendini sinire bırakmıştı. "Kendimce sebeplerim var Klaus."

"Sebepler mi? Bu yaptığın güvenimi yerle bir etmekti sadece."

"Beni tehdit ettin , ne yapmamı bekliyordun ki?  Seline geldi Klaus , buradaydı. Son kazığını da attı bana . Ne yapmalıydım sence?" o sırada dışarıdan gelen Elijah neler olduğunu sormadan önce daha önemli bir şey söyledi.

"Neler olduğunu sormadan önce, dışarıda baygın bir şekilde yatan kızı ne yapacağınızı söyler misiniz?"

"Seline'i mi öldürdün?"

O sırada içeri giren Freya konuştu " Hayır , ağır bir uyku büyüsü yapılmış."

Caroline en sonunda dayanamayarak sinirle konuştu " Bu ne anasını satayım , herkes eve gelmek için kavgayı mı bekliyordu?"

"Bu konu burda kapansın Klaus. Bir anlaşma yaptık. Fazlası olmak zorunda değil. Sadece güçlerimizi birleştiriyoruz. "

"Haklısın, biz düşman olamayız."

HER ZAMAN VE SONSUZA DEKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin