24 SAAT

558 54 24
                                    

Öncelikle bu bölümü Betul-karagozler e ithaf ediyorum. Bu bölümün bu gün gelmesindeki en büyük etken yorumları. Teşekkürler!

"Sevgilinin hayatı benim ellerimde Damon. Şimdi başa alalım. Merhaba Damon. Bekle, ben senin yerine söylerim. "Klaus? Bu ne kadar da hoş bir sürpriz? Hoşgeldin. "

"Ihım , ıhım. " sesimi düzeltip devam ettim. "Hosbuldum Damon. Aslında bir süreliğine misafirin olmak için gelmiştim. " ardından sesimi biraz değiştirerek devam ettim " Tabi kalabilirsin." Ardından Elena'yı bıraktım. "Bir sorun mu var?"

"Hayır bir sorun yok. Git ve istediğin odayı seç. "

•••

8.BÖLÜM : 24 SAAT

Şu an Damon 'dan zorla aldığım odaya kurulmuş vaziyette rahatıma bakıyordum. Dışardan gören biri tavanla bakışıyorum sanardı ama aslında Damon ve Elena'nın konuşmalarını dinliyordum.

"Ciddi olamazsın Damon! Gerçekten burda mı kalacak ?"

"Hayır Elena. Ona bir öpücük vereceğim ve burdan gidecek. Nasıl fikir ama."

Damon'un dedikleri yüzümde gülümsemeye neden olmuştu . Hızlı bir şekilde aşağıya indim. "Aslında Damon, beni burdan göndermek için o kadar alçalmaya gerek yok."

"İnanamıyorum. Git demem yeterliyimiş. "

"Neden lafını kesiyorsun şimdi? Ben sadece laneti kaldırmak için bana yardım etmen gerekli diyecektim."

''Ne? Sana yardım etmeyecek Klaus. Daha önce sana yardım eden kişi Stefan'dı ve olanları hepimiz gördük. Bu bir daha tekrarlanmayacak!''

'Fikirlerin için sağ ol Elena . Evet Damon ne diyordun. Yanlış duymadıysam tabi seve seve gibi bir seyler söylemistin."

"Doğru duymuşsun."

"Iyi o zaman yarım saat sonra Grill'e gel.Seninle şu deli cadıyı ziyaret edelim."

Evden çıkarken Elena'nın Damon'a sen delirdin mi gibisinden şeyler söylediğini duydum. Neyse sonuç olarak istediğimi almıştım. Grill'e giderken Elijah'ı aradım. Hemen açtı.

'Ne var Niklaus? '

"Aç kaçağımızı buldun mu? "

"Hayır, henüz değil. Çok yaklaştım. Onu kaçtığı yere geri tıkmam için kişisel bir eşyası gerekli."

"Depodaki beyaz sandıkta Marcellus 'un eskiden kalma eşyaları var . Umarım büyü için yeterli olur."

"Umarım. "

"Ve Elijah . Unutmadan söyleyeyim. Rebekah 'ı gerçekten çıkaracağım. "

"Beni gelişmelerden haberdar et Niklaus. "

Eğer Elijah Marcel'ı bulamazsa başıma bir dert daha çıkacaktı. Grill'e gittiğimde Damon'un elinde bir viski ile oturduğunu gördüm. "Tahmin ediyorum. Kavga ettiniz."

"Senin sayende."

"Bak işte buna mutlu oldum. Şimdi somurtmayı kes ve beni takip et." Damon elindekini masaya bırakıp ayaklandı. Arkamdan ilerlerken söyleniyordu. Iki katlı bu binaya ikinci gelisimdi. Merdivenlerden çıktıktan sonra kapıyı çaldım kapıyı Caroline açtı.

" Yine mi sen? Umarım bu sefer güvenimi kazanmak ve birkaç sırrımı öğrenmek için hak kazanabilirsin Aslında pek sanmıyorum ama denemeye değer ,galiba"

Bizi içeri almadan önce Damon 'a baktı. " evimde bir Salvatore istemiyorum .Bu hareketin ile görüşmemize -1 puanla başladın"

" Damon , uza " Damon söylediğim şeyi seve seve yaptı. Hızla binadan uzaklaşırken. Sinirle soludum. " artık gelebilir miyim?" Evet , o bir insan değildi istesem eve zorla girebilirdim ama o lanet baş ağrılarından bir tane daha istemiyordum.

"Tabi, içeri geç. "

Içeri girdigimde eve ilk defa dikkat ettim. Çok sadeydi. Beyazlık hakimdi. Beyaz, saflığın rengi . "Merak etme beyazı seviyorum. Saflığıyla alakalı değil. Aslında o rengin bana yakışmadığını düşünüyorum ama inatla sevmeye devam edeceğim, sanırım. "

" Bir dakika , sen zihnimi mi okudun?"

"Tahminimin doğru çıkması çok güzel ama meselemize dönelim. Güvenimi kazanmak için elinde ne var?" Sinsice güldüm. Bildiğim şeyle ipler elime geçecekti.

"Hm, bir düşüneyim. Doğum günündeki lanet sayılıyor mu? Yanılmıyorsam
yarın idi."

"Sen , nereden biliyorsun. " kahkaha attım. " Beni hafife alıyorsun kimsenin bilmediği şeyleri öğrenmekte üstüme yoktur Ayrıca sana bir püf noktası vereyim mi birinin kimsenin bilmediğini sandığın bir sırrı mutlaka bilen biri çıkar. Ee en son güven diyordun değil mi?" Bu sefer de o güldü.

" Aslında haklısın, bu bilgi ile ipleri elinde tutacağını zannediyorsan çok yanılıyorsun Sonuç olarak laneti bozabilecek tek kişi hala benim ve bu konuda beni tehdit edebileceğini sanma bu sırrı bilmen ile güvenimi kazanıp kazanmaman senin elinde .24 saat , sadece 24 saat içinde güvenimi kazanıp kazanamayacağını sen belirleyeceksin. "

HER ZAMAN VE SONSUZA DEKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin