"...ARAMAYA BAŞLASA İYİ OLUR."

488 26 14
                                    


İkimiz de Lexi denen cadıyı bulmak için etrafa bakınmaya başladık. Bir süre sonra Klaus "İşte orda" diyerek beni çekiştirmeye başladı.

Lüks deri koltukların birinde oturmuş içkisini yudumluyordu. İstifimi bozmadan yanına oturdum.

"Merhaba Lexi! Cadılığı bırakmışsın ama al sana bir haber benim için yeniden başlamak zorundasın."

30.BÖLÜM: "KABUL EDİN ÇOCUKLAR, BENSİZ HAYAT ÇOK SIKICI"

"Lexi? Yanlış oldu sanırım. Ben Malorie."

"Yalancılardan hiç hoşlanmadığımı söylemiş miydim? "

"Söylemedin Klaus. Ama zaten gerek yok. Yalancılardan kim hoşlanır ki? Özellikle cadı olanlardan."

Lexi, geminilere özel şu görünmezlik büyüsünü yapmaya yeltenmişti ki onu engelledim.

"I-ıh olmaz. O hareketten nefret ediyorum. Şimdi her şartta bizimle geleceksin Lexi. Düşman olmaya gerek yok. Sadece ufak bir yardım istiyoruz."

"Aslında o istiyor. "

"Klaus!"

Şu an Klausla tartışacak kadar boş vakte sahip olmayı isterdim ama maalesef ki böyle bir seçeneğim yoktu.

"Lanet olsun! Ne istiyorsunuz benden?"

"Kai Parker, adını duyup duymadığını bilmiyorum ama senin lanet meclisin onu hapis evrene yollamış olabilir.  "

"Kai Parker mı? " kadın Kai'nin adını duyunca renk değiştirmişti resmen. Bu kırmızı ışıkların altında bile bunu anlamıştım.

"Söz konusu o adamsa size yardım edemem. Aslında hiçbir konuda edemem. Ben artık büyü yapmıyorum."

"Ama yapabilirsin , yanılıyor muyum?"

"Bence yanılmıyorsun aşkım. "

Sinirle iç çektim.  Bu adamı yanımda getirmesem daha iyi olurdu. Ters bir şekilde ona baktığımı görünce bana bir gülümseme yolladı.  Dayanamayıp güldüm.

"Flörtleşmeniz bittiyse size yardım edemeyeceğimi söylüyordum. Mekanımı terk edip başka bir cadı bulun."

"Bize Gemini cadısı lazım ve şu an mecliste olanlardan bilgi alamayız. "

"Bakın,  gerçekten yardım etmek isterdim ama o... o Kai Parker."

"Evet o Kai Parker. Adını ezberlediğine göre neden ondan bu kadar nefret ettiğini söyle.  Meclisin ondan neden bu kadar nefret ediyor?"

"Açık değil mi?"

"Sabırsızlanmaya başlıyorum artık.  Açık olsa sana niye gelelim!"

''Sakin, Klaus."

"O neye dokunursa gücünü emiyor. Meclis onun için güç kaynağı. "

"Bak senden tek bir isteğimiz var. Bize sadece Kai'yi hapis evreninden nasıl kurtarabileceğimizi söyle.  Korktuğun şey ölmekse sorun değil. Seni koruruz. "

Lexi bıkınlıkla iç çekti. " Sizi oraya yollayamam ama Kai'ye çıkması için gerekli şeyleri yollamanıza yardımcı olabilirim. "

"Neler gerekiyor?"

"Güç toplayıcı denen bir alet var , tek başına yeterli olmuyor tabi.  Yanında Bennett kanı olması lazım.  Bennett kanı olmadan toplayıcı çalışmaz.  Her gemini meclisi üyesi gibi Kai'nin büyüyü bildiğine eminim.  Her ne kadar eski olsa da. Ama isterseniz yine de garanti olsun diye büyü sözcüklerini de yazıp gönderebiliriz. Söylemem gerek ki her şeyden önce Kai'nin hangi yılda kaldığını bulmamız gerek. Meclisten hâlâ birkaç arkadaşım var. Hangi yılda olduğunu öğrenirim. "

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: May 14, 2020 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

HER ZAMAN VE SONSUZA DEKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin