KAPIDAKİ SAVAŞ

394 26 16
                                    


Evde oturmuş olanları Katherine 'e anlatıyordum. Elijah ile Hayley arasındaki kısma geldiğimde Katherine sinirle ayağa fırladı.

"Yarın ben de geliyorum. O kızı yolacağım. "

"İnanmıyorum ,şimdi de bu aşk üçgeni mi çıkacak başımıza? "

23.BÖLÜM: KAPIDAKİ SAVAŞ(Caroline Anlatım)

"Aşk üçgeni filan olmayacak! Çünkü o kadın Elijah'ı sevebilmek için hayatta bile olmayacak."

"Ciddi misin sen? Hem ben sana Elijah onu seviyor demedim ki? "

Katherine yalan söylemiştim. Klaus bana daha önce Elijah'ın Hayley'i sevdiğinden bahsetmişti oysaki. Ama Katherine'in sakinleşmesi için söylediğim yalan nokta kadar batmıyordu gözüme.

"Her neyse Katherine benim Kai ile konuşmam gerekli. Nerde biliyor musun?"

"Ne bileyim ben!"

"Lanet olsun Katherine, biraz sakin olmayı dene . Yarın söz seni engellemeyeceğim."

Yalan.

Tabii ki onu engelleyeceğim ama şu an sakin olması gerekli. Katherine'in odasından çıkıp hemen karşısındaki Kai'nin odasına girdim.

Üstündeki tişörtü yere atmış yatakta yatıyordu. Yerden tişörtü alıp kafasına attım. "Kalk miskin herif! Seninle konuşucaklarım var demiştim."

"Sonra-"

"Şimdi!" Sesimi yükseklttiğimden olsa gerek Kai hemen tişörtünü giyip doğruldu. "Dinliyorum."

"Sorun Liz."

"Hasta filan mı oldu?"

"Hayır man kafalı. Dinle." derin bir soluk alıp devam ettim. "Ona yeterince ilgi gösteremiyorum. Neredeyse bir yaşına girdi ve benim yüklendiğim sorumluluk artık geri dönülemez bir hal aldı. Onu tehlikeye atmak istemiyorum."

"Yaani?"

"Yanisi, onu tekrar yetimhaneye vermeliyim bence." Kai sonunda durumun ciddiyetini fark etmiş olacak ki derin bir soluk alarak konuştu.

"Saçmalama Caroline. Onun sana ihtiyacı var, çok küçük . Gündüzleri onunla ilgilenemiyor olabilirsin ama akşamlar senin. Bir bakıcı tutabiliriz."

"Bilmiyorum Kai. Yani-" lafımı Liz'in ağlama sesleri böldü.

"Kapa çeneni ve prensesime bak. Ayrıca onun ilk yaş günü harika olacak."

Liz'i susturduktan sonra onunla saatlerce oynamıştım. Uykusu gelip de gözleri kendiliğinden kapanmaya başlayınca beşiğine yatırıp yarın Katherine'i nasıl zaptedeceğimi düşünerek ben de uyudum.

°°°°

"Uyan, uyan artık Caroline. Yoksa tek başıma gideceğim." Başımda bağıran Katherine'in sesiyle uyandım. Daha fazla bağırmaması için gözlerimi açtığımda. Mini gece mavisi bir elbise üzerine siyah deri ceket giydiğini gördüm.

"Tanrı aşkına Katherine sabah sabah mı gideceğiz."

"Aynen öyle yapacağız."

"Peki sabah sabah bu elbiseyle ne yapacaksın."

"Sence?" Bir yandan konuşurken öte yandan kalkıp dolabın karşısına geçmiştim.

"Elijah'ın kişiliğine ve tarzına bakılırsa sade ve günlük şeyleri seviyor gibi."

"Evet günlük şeyler giymeyi sevdiği için takım elbiseyle dolaşıyor."

Dolaptan siyah bir kot ve üstüne beyaz bir tişört aldıktan sonra konuştum.

HER ZAMAN VE SONSUZA DEKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin