1. část

786 21 3
                                    

Tak teď jsem vstala vyčistím si zuby a jdu si nachystat snídani...

"Fuj to jsem se lekla! Vypadám hrozně!vykřikla jsem."

"Teta Ally na mě: Lodo co tak ječíš!"

"Já vypadám hrozně!vykřikla jsem..."

"Dělej tak se uprav,za chvíli ti začíná škola, nechceš přece hned první den přijít pozdě ne?!"

",Cože?už!?já jsem ani nejedla!"

"Dám ti peníze a něco si koupíš" vykřikla teta. ZACHVÍLI jsme nasedli do auta a jeli do školy

Když jsme přijeli,uviděla jsem novou , vysokou a krásnou školu.Škoda že jsem si potom uvědomila že se v ní budu muset učit.Nicméně teta mě vysadila a řekla že pro mě ve 4 přijede.

Když jsem vešla dovnitř , všude byli skříňky,(to na naší bývalé škole v Itálii neměli) hned jsem šla hledat svoje číslo - 315 . Bylo skoro u konce chodby ale nevadí.

Když jsem otevřela svou skříňku , hned jsem si do ní dala věci a sotva jsem ji zavřela, stál u svojí skříňky (vedle té mojí) nějaký kluk.Asi si mě nevšiml ale já jeho jo. Tak jsem šla na záchod ,kde jsem potkala jednu holku- Tess. Vrazila do mě když vycházela ze záchodku a hned se omluvila.

"Jé promiň neviděla jsem tě",řekla.

"Toje vpoho:) Jak se jmenuješ?:) jsem tady nová tak se snažím udělat si kamarády."

"Jsem Tereza ale řikej mi Tess.'',

"Já jsem Lodovica ale říkají mi Lodo a nevíš kde je moje třída?(ukáza jsem jí papírek)."

"Do téhle třídy chodím i já! vyhrkla. Jestli chceš můžeš si se mnou sednout Lodo." Fajn tak dem?Zachvíli zvoní:) řekla jsem a šli jsme.

Když jsme vešli do třídy , byl tam i ten kluk co má skříňku vedle mě.Pošeptala jsem Tess jestli neví kdo je tam ten kluk a ona na to:

"To je Niall-Největší drsňák naší školy..k holkám se nechová moc hezky...moc si s ním nezačínej:)"

řekla a sedly jsme si do předposlední lavice u okna. Niall seděl v poslední lavici u dveři a všimla jsem si že se na mě sem tam podíval.Zachvíli přišel náš nový učitel a začal říkat takové ty věci co každý den po prázdninách. Když hodina skončila,zeptala jsem se jestli by Tess nechtěla jít dneska k nám a trochu se seznámit. Tess souhlasila a dali sme si sraz v 5 u školy .

Potom tady přijela teta Ally a v autě povídá: "tak co,jaký byl první den ve škole Lodo?"

"Super,už mám i kámošku. "

"A co pan učitel?"

"Ježíš teto, byl fajn ale připadá mi že všichni jsou stejní:D "odpověděla jsem .

Když jsme dojeli řekla jsem tetě jestli by nás s Tess dovezla ještě k nám. Souhlasila.

-------------------------------------------------------

BUDU RÁDA ZA FOLLOW:333 ať vím že mám pokračovat:) 

Asi od 20.části je to zábavnější:)

Hvezdicka a comment potěší :3 ^3^ :) 

I think about you (CZ)Where stories live. Discover now