38.část

148 4 1
                                    

Napsala jsem Tess  SMSkách s Niallkem..No potom jsem si zapla MTv a čuměla jsem na hity.Tess si ho zapla taky a poslouchaly jsme jakoby spolu.Akorát že každá u sebe doma.

Spát jsme šli asi něco kolem 3hodin ráno.Ale asi od 1hodiny jsem už neslyšela tv v obýváku tak teta Ally a James asi  šli do ložnice.Ještě že mi tady hraje televize na plné perdy..No teď už ne , ztišila jsem ji.Doufam že jsem nevzbudila tu naši Ludmilku a její famíliu:D

Když jsem se vzbudila bylo 10;00 a za 2 hoďky měla přijít Tess.Vyšla jsem z pokoje a šla si umýt zuby.Tam už byly pánské věci hako např.: Gel,pěna na holení , nějaké  pánské deodoranty a spreje atd.... Vyšla jsem z koupelny rovnou směr kuchýň kde teta chystala už pomalu oběd.Zvedla jsem jedno obočí a zeptala se:"teto? proč máme v koupelně pánské věci?"

"Protože se k nám James i s jeho synem budou stěhovat Lodo...chtěla jsem tito říct dříve ale nebylo kdy... A s Jamesem se znám už dlouhou dobu....a tak sem usoudila že budeme bydlet spolu.On prodá svůj byt a budeme mít i více peněz"

první co mě napadlo:" Cožé? On má syna?! A jak se jmenuje? A kde jako hodlá bydlet ten syn?"

"Syn se jmenuje Federico a zatím bude spát v obýváku.Potom proňho předěláme pokoj pro hosty kde musíme koupit postel.Ten pokoj je sice menší ale stačit mu bude."

I think about you (CZ)Where stories live. Discover now