109.část

74 6 2
                                    

''Oh,myslíš Xabiána..NO chodí teĎ s Tess do třídy a tak ho pozvala k nám..abychom se seznámili když mě chytil..A i s Fedem se znají ze dneška ze záchodků..takže už není cizí:) ale není mi sympatický..''

''Aha,tak toje...no jeto..''

''Pojďte za mnou sledovat hvězdy!''Přerušil ho Fede..

Tak jsme šli...Chvíli jsme jen tak pozorovali hvězdy....a pak se Fede zeptal..

''A tobě se Xabián líbí?''

Niall si jen odkašlal..

''Eh? Ne? jenom mě chytil kluci!Ikdyž jsme se romanticky koukali do našich očí....Ale ne,nelíbí se mi...Proč?''

''Né fajn,jen tak...Jé dívej Velký vůz!''

''A támhle je malý...přidal se Niall po jeho trapné chvilce ticha''

''Jasně hoši..jasně..TYHLE JSEM VŠECHNY NAŠLA!Najděte mi radši váhy!''

Až do deseti večer jsme hledali souhvězdí a užívaly si úžasného nočního nebe...Bůh ví co tam dělají Tess & Liam..Když tu najednou vykoukla Naty z balkonu vedle..

Naty:''Hele stište se...Ludmila se snaží spát! -ztišila hlas-Nicméně já taky..ale při jejím brbláním to nejde!''

Fede:''Naty..Prosím vyriď Ludmile ať de do PUDELE(ano pudele!:D někdo pochopí..) A ty se hezky vyspi''Řekl Fede....

Naty:''A ztišíte se prosím?! Jinak zavolám Pabla..a kde máte Tess? Lud-NATY DĚLEJ ZAVŘI TEN BALKON,JE MI ZIMA! Naty.:čekej Ludmilo!''

Fede:''Ale Naty..snad bys nežalovala..My se ztišíme..Pablo už stejně spí a Tess?? Ta je s Liamem u Nialla v pokoji...''

Naty:''Aha,Jo,Dík,Dobrou!''bouchla dveřmi od balkonu..

''A sakra,to mi tak připomíná že jsem tu přišel na skok a Andrése nechal samotného na pokoji..Možná už spí ale Já tam zajdu..Takže se uvidíme zítra!Dobrou..''Řekl Fede..

''Dobrou Fede..''pověděli jsme mu s Niallem....

Zůstali jsme tam jen my dva,taková krásná obloha..Nejlepší kámoši.No co by nás nenapadlo...No právě že nic:D Proto jsme si začali povídat o Jorgeovi , který přijede za necelých 14 dní...Už ani nesmutním,protože ho uvidím ..Budu za to moc ráda.Pak jsem řekla Niallovi o tom,že máme v pondělí jet do Disney Landu..Obě třídy.Že prý to Tessina učitelka řekla jejich třídě tak to zítra řekne nám Angie.

''A těšíš se Lodo?''

''Jasně..''

''Co tak smutně?''

''Nevím , najednou mi došlo..že poslední dobu se spolu vůbec nebavíme..''

''Taky jsem si všiml..''

''Co s tím?!''

''Tak co třeba zajít zítra do kina na Spongeboba?:D zasmál se:D''..

Všem co dočetli chci poděkovat:3 , ★ and Comment potěší:) pokud nemáš tak i follow<3 :) ♥-

I think about you (CZ)Where stories live. Discover now