"Co je ti Lodo"zeptal se.
"Bolí mě břicho...sesunula jsem si ke zdi a z tašky mi vypadla fotka z horské dráhy.."
"Lodo..!vykřikl a povzvednul mně...A co to tady máš?zvedl i fotku"
"Byla jsem s Niallem na horské dráze..,možná to mám i z toho"
"ale vy se držíte.."
"Xabi! Jen jsem se bála!"
"No ale."
Než stihl říct nějakou kravinu...dala jsem mu pusu a řekla:Jdu si sednout,,,.a ty běž za něma.A odešla z5 k učitelům."
Odběhla jsem tedy a čekala až den uplyne..Zároveň jsem i myslela na Jorgeho....Ani se to nezdálo a 3hodiny utekly...Mě bylo pořád špatně...sotva jsme dojeli,lehla jsem si a usla...Tess byla někde dole v hale s ostatníma a měli tam podvečerní zábavu.Zdála se mi jedna fakt krásná melodie....fakt a myslela jsem při ní na Jorgeho..ani nevím proč když už spolu ani nejsme..Najednou někdo zaklepal na dveře.Unavená jsem vstala a šla otevřít.
"Ahoj Lodo..."stál tam Xabi a měl smutný a ubrečený obličej.Sedl si na gauč a řekl;"Šel jsem zadním vchodem a musím ti něco říct."
"co?!"vykřikla jsem chraptivě.
"Otec se přestěhoval do Ruska....A soud vyhrál on...Takže musím jet za ním..mamka tu musí zůstat tak za ní občas budu jezdit ale..."
'"Xabiáné!!!!!Prosím že se ze mně děláš srandu....Už jsem takhle ztratila Jorgeho a teď mi chceš říst že i tebe?Jemi líto že soud vyhrál tvůj otec ale já tě potřebuju.."Začala jsem bulet...
"Lodo!!!Strašně tě miluju..ale dnes za hodinu odlétám..taky jsem se to dozvěděl když jsem dnes přijel...Strašně tě miluju..Moc!"začal se litovat a já ho začala líbat..
Nemohla jsem se odtrhnout .Bohužel jsem musela..."Lodo promiň ale já musím jít...nerad bych šel ještě do děcáku..strášně jsem tě miloval..chtěl jsem ať to víš...."Naposledy jsme se rozloučili a on zmizel ve vánku dveří....
Nemůžu tomu uvěřit...další zklamání!!!! Vážně ....radši abych umřela..Šla jsem do koupelny,sedla si do vany a začla řvát jak mimino....ANO DO VANY why not?!Po půl hodině dorazila na pokoj Tess,Liam,Niall,Fede a dokonce Ludmila...Vešli do koupelny a...
"Proboha Lodovico!"zakřičely holky..Všichni mě vytáhni a položili na gauč.
"Co se stalo?!"zeptal se Liam....Já se jen poposadila,zhrbila a s potahováním sem začala mumlat co se stalo...Ludmila a Tess mě objali a utěšovaly mně...Kluci se přidali..."Čekala bych od tebe Ludmi něco jiného...že se mi začneš smát nebo tak.."Popotáhla jsem.
"Lodo..chci abys věděla že díky tobě jsem jiná.I díky Fedemu..Moc vám děkuju a už neplakej,nesluší ti ubrečené oči.Taková krásná holka!úsměv!"řekla Ludmi a všichni mi dali pusinku...takovou na líčko......
♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥ CHCI ŘÍCT že ITAY bude asi vycházet každý pátek:))
Všem co dočetli chci poděkovat:3 , ★ and Comment potěší:) pokud nemáš tak i follow
YOU ARE READING
I think about you (CZ)
FanfictionTento příběh je o dívce jménem Lodovica..(17let),která pochází z Itálie.Rodiče a její mladší sestra jí umřeli při těžké autonehodě.Proto se musí přestěhovat ke svojí tetě Ally do Francie..(od3.serie do Londýna)Bude těžké opustit své staré kamarády a...