12.část

189 4 1
                                    

Niall: No fajn tak tam dáme něco co je teď na nově.

Já:Super tak už to zapni ty idiote

Niall:Héj,ale nenadávej mi jo? řekl a zasmál se."Nejde to"

Já:Jéžiš ty jsi debil,ukaž mi to.*-Teď jsme se opraly o ovladač a já na Nialla spadla.Hned jsem slezla sedla si a řekla "promiň"

Niall: Toje v poho a hezky se pousmál:) A Lodo tak to zapni , dělej!

Já: Nó dyť jo, už se to zapíná.-Možná Niall není tak hrozný jak si myslím,stačí ho lépe poznat- Sedla jsem si k Niallovi.V telce dávali jeden seriál a teď jsme s Niallem slyšeli divné zvuky odvedle.Podívali jsme se na sebe a začly se smát:D. Nialle!?Nejsi tak špatný jak jsem si myslela . "To já si to o tobě nikdy nemyslel" Už jsme se blížilu k polibku když tu někdo Nialla prozvonil.On hned běžel ke dveřím a přišel s velkou krabicí šunkové pizzy."No co , měl jsem hlad. Dáme si"?:D (usmál se)

"Jasně" řekla jsem.

Když jsme dojedli , telka furt běžela a já si opřela o Nialla hlavu.On se jen podíval a usmál.Najednou mi začal šahat pod tričko.

Já:Nialle ! stop! to zas né jo!? roštílila jsem se.

Ni:Promiň Lodo. smutně se koukl

Já: No fajn to jsem si o tobě nemyslela.Buť si lehneš na zem nebo du domů.

Ni: Promiň Lodo . Ja nevědě-

Já: jsem ho přerušila- Jak nevěděl?Nialle prosimtě...Všichni jste stejní...Všichni. Otočila jsem se směrem ke zdi,přikryle se a potichu brečela aby to neslyšel. Niall mě chytl za bok a otočil k sobě."Lodo promiň a nebreč,prosím ani nevís jak mě to trhá" "Tak se třeba roztrhni Nialle"řekla jsem rozzuřeně. Niall mi dal pusu na tvár a řekl "prosím,nezlob se.Už seto nebude opakovat" "No, nevím prodnešek jdu spát Ni. Tak dobrou." Zase jsem se otočila a on mi chytnul jednu ruku a držel ji.Já se vysmekla a dala si obě ruce pod hlavu.Když jsem se ráno vzbudila,všichni spali a já musela domů , no teda ke škole .Proto jsem napsala lísteček a dala to na stůl do kuchyně:Musela jsem jet domů a proto sem vám to chtěla napsat.Tess tobě dneska napíšu . Ahoj,Lodovica.

V 9:00 na mě čekala teta Ally před školou.

I think about you (CZ)Where stories live. Discover now