Ikdyž učitel moc nesouhlasil,nakonec ho pustil.
Z kapsy mu čouhal ten papír co psal v hodině. Za pár sekund co odešel,zazvonilo a my šli směr má skříňka to bylo naše přestávkové místo.
Když jsem otevřela skříňku viděla jsem tam ten papír co měl Niall v kapse.
Tess: " co tam je!?:3"
"No jenom jeho tel. číslo ale nevím na co"
"tak si ho ulož né? řekla Tess.
"Fajn,-psala jsem si číslo když tu počkat- to číslo mi včera volalo ale já to nezvedla"
Tess:"fákt!? asi si ho našel v seznamu čísel"
"Nevím co po mě chce ale zkusím mu napsat sms až příjdu domů." Řekla jsem Tess ať už de do třídy že si vezmu věci a príjdu. Když jsem zavřela skříňku cestou do třídy mě srazil Niall.Kousek od nás stála Ludmilina parta a koukali na nás.
Niall:"Promiň neviděl jsem tě!"
Já: "née ,n no toje dobré.."
-on mi podal ruku , já se koukla do jeho nádherných modrých očí a šla rychlým krokem směr třída.
Před třídou mě stopla Ludmila a začala zase povídat; "hele neřekla jsem tito snad jasně!? nech Niall být on je můj!"
"No očividně asi ne ! a byla to nehoda on do mě vrazil" -v tu chvíli tam přišel Jorge a začal mě bránit a přišla i Tess a odvedla mě do lavice.
Tess dík že jsi mě odvedla..na chodbě mě srazil Niall a Ludmila to viděla a myslí si že ho balím nebo co.
"Toje fajn radši budu chodit s tebou..nikdy nevíš komu se připleteš do cesty". Začala hodina a najednou ke mě přiletěl papírek: Ahoj nechceš dneska zajít ven semnou a Tess?-Liam
Ukázala jsem to Tess a ta řekla ; "jo pojď s náma Lodo:)"
"Ok.Zavolám po škole tetě jestli jít s váma. Po škole za náma když jsem se balila,přišel Liam a z dálky se díval Niall.
Liam: tak deme teda?
Já: zavolám tetě jestli můžu tak pak přijď do parku k fontáně.Já si k Tess odnesu aksnu.řekla jsem."fajn odpověděl Liam a šel směrem k Niallovi.Mezitím jsem se dobalila a společně jsme s Tess šli k ní domů.
"Páni , ty to tady máš pěkné"vyhrkla jsem.
"Dík bydlím tu jen s mamkou protože se rodiče rozvedly:)"
"ahá tak to jo..." řekla jsem smutněji ,.
"Ták Lodo tady si dej baroh a můžem vyrazit"
"Fajn"
Zachviíli jsme byli v parku kde seděl na lávce i Niall.Zašeptala jsem Tess:"co tu dělá Niall ksakru?!"
Tess:"to nevím neměla jsem ponětí že tu bude" Já jsem se na něho křivě podívala a šly jsme blíž.Když jsme k nim došli Tess obejmula Liama a začali se líbat.My s Niallem sme stáli vedle a dívali se na ně.Liam:"Ták Lodo,toto je Niall, Nialle toto je Lodo"..
YOU ARE READING
I think about you (CZ)
FanficTento příběh je o dívce jménem Lodovica..(17let),která pochází z Itálie.Rodiče a její mladší sestra jí umřeli při těžké autonehodě.Proto se musí přestěhovat ke svojí tetě Ally do Francie..(od3.serie do Londýna)Bude těžké opustit své staré kamarády a...