117.část

65 6 0
                                    

''Topila jsi se...tak jsem tě vytáhl a dal ti umnělé dýchání''

''D-DĚkuju..''

Celé to z povzdálí Niall..Přišel blíž a asi zrovna ignoroval to dýchání..ikdyž Fede to prožíval ..

''Není ti nic Lodo?!''Zeptal se mně a ostatní jen pozorovali..

''N.není..docela bych si dala tu zmrzku a objala jsem ho''

''A já nic? já ti možná zachránil život''připomenul se Fede..

''Jasně že..''objala jsem ho taky..

''Vše v Pohodě Lodo? '' zeptali se Tess a Liam

''Jasně..jen si potřebuju spočnout..'' lehla jsem si na bok a zavřela oči..Bylo mi docela šoufl...No pak si pamatuju že jsem se vzbudila na pokoji...v mojí posteli.Tess se dívala na Tv..

"Tess,co se stalo?"

"No bylo už pozdě a my potřebovali jít a nechtěli jsme tě budit..No a Fede se nabídnul že tě přenese do pokoje.."

"C c ože? A tys to jako dovolila..aby na mě šahal?!TESSOO!!Prosím příště to nedělej..vždyť víš jak je to mezi mnou a Fedem...prosím příště mu to zakaž...A pokud jsem tito neřekla,tak Teta Ally a James se až přijedem,budou brát!"

"Jasně příště se to nestane! A moc blahopřeju:)"

"Děkuju moc"

"Lodo lež..je pátek ...a navíc je ti blbě.Udělám ti čaj..a vyčisti si hlavu..a aspoň chvíli ser na Fedeho..a těš se na Jorgeho..za týden ti přijede!Nám přijede"

"Děkuju za ten čaj a máš pravdu..musím se těšit na Jorgeho,ikdyž jsme jen kámoši"

Potom jsem se koukala na telku a usla..aspoň do času večeře.

Potom zaklepal Niall a to mě vzbudilo..

Tess otevřela a pustila Nialla ke mně na postel.Já dělala že spím ale vše jsem slyšela...Povídali si o tom umělém dýchání...Myslím si že to Niallovi nijak nevadí...nic nenamítal..fajn tak jsem si o něm myslela něco jiného..

"Lodo...Lodo?Jsi vzhůru?"

"Já se jen otočila naňho,a vývla.."

"Vypadáš unaveně,je ti alespoň lépe?Protože už je 2o:oo a jeto docela dávno od rána.."

-Ze dveří nenápadně nakoukl Gregorio a zkontroval jestli jsme všichni..a anikdo nechybí.Udělal si fajfku a odešel k Ludmile,,,-

"Je mi trochu lépe..ale všechno mě bolí..jsem jen vysílená..musím se ještě prospat..''/

♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡

Všem co dočetli chci poděkovat:3 , ★ and Comment potěší:) pokud nemáš tak i follow<3 :) ♥-

I think about you (CZ)Where stories live. Discover now