★ Yay vítám vás u dalšího dílu,snad se bude líbit:) V pondělí jedu na lyžák tak MOŽNÁ nebude v pátek díl ale řekla bych,že ano:) Njoy!-loli xD★
''Fajn Fede,tak my zaím vyválíme těsto.poklepala jsem ho a dala mu pusu na líčko.
Vrátila jsem se z5 k Niallovi do kuchyně..Zachvíli jsme měli vyválené těsto.Problém je že nevím jak se ta pizza točí na té ruce.
''Ty to neumíš,co? Lodo.''
''Ne,co kdyby jsi mito ukázal?''Zeptala jsem se nesměle.
Niall ke mně přistoupil zezadu a jeho rukama mi pomáhal to těsto otáčet.Chvilkama se dotkl i někam, kam sito neuvědomil.Když tu najednou jsem to těsto vyhodila až na strop a ono tam zůstAlo..Oba jsme se na sebe koukli a dívali se.Najednouu vešel Fede s krabičkou oregána a začal se smát.My se začali smát taky.Doufám že viděl tu pizzu na stropě a né nás.
Začali jsme všichni dělat různé příchuťe pizzy...Já si udělala jen Sýrovou s rajčaty..Niall si udělal masovou a Fede si dal mix..Celý večer jsme strávili společně a pořádně se najedli...Když už se blížilo k půlnoci..Fedemu někdo volal..Byl to Liam jestli by nešli teď někam ''ven''.Niall zásadně odmítl.
''Já půjdu,jen zavolám taťkovi a tetě..Za 30min jsem tam''položil.
''Hele Fede,to nás tady jen tak necháš?''zeptala jsem se a on už se chystal.
''Hele,najedl jsem se,zato díky, potřebuju to nějak zapít.''
''Však ven ne?Nebo pít?Nicméně....Tak se opatruj..uvidíme se ráno''objala jsem ho a on se s náma rozloučil.
CHVÍLI PO ODCHODU..-
''Co budem dělat?''zeptal se Ni v trapném tichu.
''mmmmmmmmmmmmmmmmmmm''zamyslela jsem se-''Co si zahrát twister?''
WTF CO MĚ to napadlo hrát o půlnoci twister.
''Jo..fajn jdu ho najít''-on stím fakt souhlasil a mezitím coho hledal, jsem zapla MTv ať nám k té hře něco hraje.Ani jsem nestihla zhlasit zvuk a Niall už vykukoval z poza rohu.Držel v ruce Šampáňo.
''Snad sis nemyslela,že půjdu hrát po půlnoci twister!''řekl a zasmál se.
''Tak trochu.''ušklebila jsem se a šla si pro kytaru.
Zachvíli jsme měli nalité šampáňo(nealkoholické..takové jemné) a hráli jsme spolu na kytaru.Jo jasně, u toho byla zaplá telka:D.Myslím že bude zázrak,když se z téhle kombinace pizza a šampáňo nepo..ehm ......Nicméně jsem řekla Niallovi ať počká a šla jsem se převléct do pyžama.Musela jsem si vzít nějaké decentní,ale jelikož mám momentálně všechny někde v prádle,vzala jsem si košilku.
Udělala jsem si takový lehký drdol a vrátila se zpátky.
"Soooom Back!"přeskocila jsem zadek sedačky a skočila k Niallovi.
"Eh,co to tu děláš Ni?"
"Píšu"..."Když jsi odešla ,napadl mě jeden text."
"Fajn,zahraješ mi ho?"zeptala jsem se a venku začal foukat strašný vítr.
"Fajn"sotva to dořekl ,začal hrát..ONCE in a lifetime...
Zachvíli to dohrál.Wow je krásná.
"Moc krásná'' upřímně a radostně jsem řekla.
V Niallově hlavě: né tak jako ty....
"Děkuju Lodo.." řekl a položil kytaru...
♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥
Ps: TENTO DÍL JE VĚNOVANÝ terinutella69 a Páji Hajdušekové^^
Ps: ten cover sem dělala tak narychlo:)
Všem co dočetli chci poděkovat:3 , ★ and Comment potěší:) pokud nemáš tak i follow
YOU ARE READING
I think about you (CZ)
FanfictionTento příběh je o dívce jménem Lodovica..(17let),která pochází z Itálie.Rodiče a její mladší sestra jí umřeli při těžké autonehodě.Proto se musí přestěhovat ke svojí tetě Ally do Francie..(od3.serie do Londýna)Bude těžké opustit své staré kamarády a...