TAKŽE PŘÍBĚH BY MĚL VYCHÁZET PRAVIDELNĚ v úterý a pátek a jelikož je pátek tak ho tu máte:)- děkuju za přesažení 9ooo přečtení a 5oo ★ :):*
×××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××
"Opravdu,vpoho,dáme si meloun..."Řekl s úsměvem jako by se nic nestalo,dal mi pramen vlasů za ucho a otřel mi slzu.
''Fajn."...
Začal mi podávat kousek melounu...měla jsem ubrečené oči a k tomu špinavou pusu...fakt sexy kočka jsem byla:DPotom zavolala Xabimu jeho mamka...ať už jde domů..potřebuje prý s něčím pomoct..
"Fakt se omlouvám Lodo..mamka se zase potřebuje na někoho nasrat a vlít doňho nenávist...děkuju za krásný večer"
"To nevadí, i já děkuju Xabi"
Pomohla jsem mu sbalit deku a jídlo a naposled jsme se podívali do našich očí...Xabi pustil picknickový koš a naposled mě políbil.Objali jsme se a já šla zpět do hotelu...
V pokoji Tess nebyla z čehož soudím , že je někde s Liamem..Jsem zvédavá na toho Fedeho..comi nato řekne..teda.Nechtěla jsem strávit večer sama a tak mě napadlo,že zajdu pro Nialla.
No to mě poser...když jsem došla k Ni pokoji.nikdo neotvíral když jsem klepala a tak jsem otevřela bez souhlasu .To jsem asi nemněla....nemohla jsem uvěřit vlastním očím...Niall se tam ggggrrrrr...líbal na posteli s Naty...Já jen čuměla v rozrazených dveřích a nemohla vyřknout žádné slovo...Praštila jsem dveřma a valila do pokoje..kde jsem se zamkla.Takový krásný večer a Niall mi ho posere!A hlavně žé:Neee ja s Naty nic nemám..Blá Blá Blá..Nesnáším ho!Lhal mi!..
O pàr sekund později Niall zaklepal.."Lodo pusť mě dovnitř!"řval...
"Nikdy!!! Jsi prolhaný lhář!Už nikdy ti nebudu veřit!Vypadni se muckat s Naty"odpověděla jsem...
"Ale LoDo!"zhlasila jsem televizi abych toho lháře neslyšela...
Po chvíli naříkání utichlo..já věděla že mu zato nestojím.Asi to šel dodělat s Naty..Pak jsem ho jen slyšela řvát po Naty na chodbě..asi šla zpět na pokoj,když jí Niall nepřicházel..Deptalo mě pomyšlení na Nialla,jak tam sedí na chodbě,.Šla jsem ke dveřím a poodemkla je..Seděl tam Niall..s rukama od krve ...a s obličejem plných slz...
"Cose stalo?"vyjekla jsem a sesedla k němu..
"Naty po mě hodila sklenici vody když jsem jí to vysvětlil...a já se pořezal..brečím kvůli tobě"
Strašně miluju a cením si toho ,když kluk brečí..jeto sexy:D a vím že má city..
"Pojď dovnitř já ti to obvážu"...
Vzala jsem ho za rameno a šla jsem s ním dovnitř.V tu chvíli jsem nějak zapomněla na ten moment,kdy se líbal s tou ropuchou..Při obvazování strašně sténal bolestí.."Snad tam nemáš střepy.."..řekla jsem a šla schovat lékárničku.Sotva jsem se vrátila,zase jsem myslela na jejich libání..
"A teď vypadni"
"Ale , c, proč?"
"Už si nevzpomínáš?Jak ses tam líbal s Naty??"
"Lodo!!!!!!ona zamnou přilezla s tím,že mi donesla pizzu.Tak jsem ji pustil dovnitř.Ale ona mi jinedonesla,místo toho mě posadila na postel.Začala mi říkat že mě miluje...a že musí zítra letět domů..a pak mě začala líbat a pak jsi vešla ty.."
♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥
Všem co dočetli chci poděkovat:3 , ★ and Comment potěší:) pokud nemáš tak i follow<3 :) ♥-♥
YOU ARE READING
I think about you (CZ)
FanfictionTento příběh je o dívce jménem Lodovica..(17let),která pochází z Itálie.Rodiče a její mladší sestra jí umřeli při těžké autonehodě.Proto se musí přestěhovat ke svojí tetě Ally do Francie..(od3.serie do Londýna)Bude těžké opustit své staré kamarády a...