44.část

151 6 2
                                    

"Ahoj Lodo,chtěl bych ti říct že jsem nemocný a že celý týden nebudu chodit do školy,aby jsi to věděla ps: to mám asi z té přespávačky"

"Jsi hodný že mi to říkáš,Budu ti nosit úkoly ok? a brzo se uzdrav Jorgí můj . Posílám pusu! "

"Děkuju jsi ta nejlepší holka! ahoj."

Kdo píše? zeptal se Niall.No Jorge píše že je nemocný a že celý týden nebude chodit do školy."Aj to je mi líto řekl Niall a Tess se přidala: chudák a zkřivila pusu"

"No fajn ale teď zpět k jídlu Ni máš to úžasné tu bábovku" Díky Lodo"

Potom jsme se všichni šli koukat na telku dokud nebyla 18:30.

Jejda už je půl sedmé Ni,my už s Tess musíme jít domů.

"Jasně díky že jste přišly.Obě nás objal a mě dal pusu na tvář"

"My děkujem Ni" a usmála jsem se.Tak ahoj řekla Tess a šli jsme.

"Týjo Lodo on ti dal pusu na tvář.Ví vůbec že chodíš s Jorgem?"

"Jo ví,to byla jen kamarádská pusa Tess nebojj..:)"

Celou cestu jsem Tess vyprávěla o tom jak jsme se ségrou pouštěly draky,. atd....Teď jsem přitom myslela jak mě oba objali abych byla silná...... Když jsme přišli k domu, tak tam stála dodávka od stěhováků a za ní Tessina mamka .Tak jsem se s Tess rozloučila a zítra ve škole se uidíme. Když jsem vešla dovnitř stál tam James a říkal kde co má patřit atd,....

I think about you (CZ)Where stories live. Discover now