14.část

177 6 0
                                    

Tak sem řekla že jo a zabouhla ji dveře přímo před nosem.

Tess: Týjo ty máš pech to s tím Niallem a teď toto..A co Niall jaký je? Co si o něm myslíš?

Já: nevím co si mám myslet...mám v hlavě Niall i Jorgeho....Potřebuju Jorgeho více poznat a pak můžu dělat další zábery.

Celý den jsme si povídali a hráli hry na počítači.Když nastal večer , zazvonil někdo na dveře.Myslely jsme si že je to Tessina mamka ale omyl.Byla to Ludmila.V krásném růžovém flitrovaném pižámku.

Já:Co chceš Ludmilo!

Ludmila: Ale ale kdopak to tu je.Naše šprtka Tereza.Copak tu děláš Tesoo?

Tess: Jsem na návštěvě

Já: A co tu chceš ty Ludmilo?

Ludmila: Nebuď tak zlá,mamka se ptá jestli nemáš pár vajíček , nám právě došli a mamka chce udělat omelety.

-Přišla teta Ally- teta: Copak tu chceš Ludmilko?

Ludmila: Nemáte prosím pár vajec? Mamka by potřebovala vypůjčit a tady Lodovica mi je nechce dát.

Ale Lodo .. -Počkej Ludmi pár ti jich donesu , odešla teta pro vejce.

Mezitím na mě Ludmila vyplázla jazyk , Nojo jako malé dítě.

Teta: Tady máš Ludmi a pozdrav Maminku

Ludmila:Vyřídím paní Ally ,díky a naschledanou ,- Řeskla ludmila , hodila svýma blonďatýma vlasa a odešla jako největší "Stár"

"Lodo tak jsi jí ty vejce mohla dát" "Ale teto.." "To máš jedno Lodo" usmála se teta a odešla zpět do obýváku.

I think about you (CZ)Where stories live. Discover now