8.část

199 5 0
                                    

"Lodo,z toho si nedělej hlavu....Ludmila už taková je...Ona si myslí že ji Niall chce a přitom ona chce asi každého ze školy..."  "Mám z té vaší party strach....Ludmila pff taková mrcha,Naty její přiblblý poskok a hlupák Andrés..Jediný kdo je normální , jsi ty Jorge."

-Teď jsme vešli do jeho pokoje já se posadila na jeho ustlanou , krásně voňavou postel,  a pokračovali jsme v rozhovoru a mezitím si sundávali bundu.- Jorge:"Taky to tak vnímám,Ludmilu nesnáším."

Já: "A proč jsi teda v jejich partě?Zeptala jssm se."

Jorge:"Protože jedině tam jsem vítaný.řekl s poklesem" -Ehm teď asi čekal že ho povzbudím nebo tak no..tak jsem řekla:-

Já: No jestli chceš můžeš z té party odejít a zdržovat se s náma s Tess..Jestli teda chceš ."

Jorge:"To by bylo fajn.řekl a posadil se ke mně. Sice nevím jak to Ludmile řeknu ale to se vyřeší."

Já:" Prostě to neřeš Jorge,zítra buď u nás a jestli přileze a zase mi bude nadávat , vyřeším to" -on mi skočil do řeči-

Jorge: "Jó a já ti pomůžu Lodo" a usmál se.

A nedáš si něco k pití? zeptal se mě. "Jasně třeba čaj?" "Jó jdu ho udělat."

Mezitím co byl v kuchyni a dělal čaj, jsem se dívala na fotky co měl na nástěnce a všude tam byl s mamkou. "Tady máš čaj Lodo" "Dík Jorge a proč jsi na té nástěnce jenom s mamkou?"

Jorge:"No, víš, moje mamka umřela už jako mladá. Na rakovinu.

Já: Promiň to jsem nevěděla-nahodila jsem smutný fejs xD-

Jorge: a co tvoji rodiče,jsou spolu nebo rozvedení?

Já:- trochu se mi chtělo brečet ale zadržovala jsem to- Já nemám ani jednoho rodiče,ani sestru. Všichni mi umřeli při autonehodě když jsem byla na ozdraváku..-Už jsem to nevydržela a ukápla mi slza- Přihmouřila sem oči a lokla si teplého,švestkového čaje.

Jorge: To je mi líto Lodo.

Já: Líto,Nelíto čas se vrátit nedá.Sklopila jsem hlavu a potáhla.

Jorge: -Jorge mě obejmul a řekl: To bude zas dobré Lodo neboj.

trrr trrr Zachvíli mi zase volala teta: "Lodovico! kde jsi! Ani jsi mi neřekla že někde jsi a já tady na tebe čekám." 'Ježiš teto promiň! Ja na tebe zapomněla,už letím ke škole" -Položila jsem hovor.

I think about you (CZ)Where stories live. Discover now